Для поиска темы - пользуйтесь СИСТЕМОЙ ПОИСКА


Стоимость дипломной работы


Home Для студента... Соціальні, психологічні та фізичні причини розвитку девіантної поведінки.

Соціальні, психологічні та фізичні причини розвитку девіантної поведінки.
загрузка...
Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 

Соціальні, психологічні та фізичні причини розвитку девіантної поведінки.

Девіантна поведінка – здійснення вчинків, які суперечать нормам соціальної поведінки. До основних видів девіантної поведінки належать, перш за все, злочинність, алкоголізм і наркоманія, а також самогубства. вірогідність девіацій поведінки істотно зростає при ослабленні нормативного контролю, що відбувається на рівні соціуму. основною причиною девіантної поведінки є наростання емоційної напруженості, яка характеризується виходом за нормальні межі почуттів, емоцій, переживань дітей. За таких умов напруженість веде до втрати почуття реальності, зниження самоконтролю, нездатності правильно оцінювати свою поведінку.

Під впливом емоцій дитина перестає контролювати свої вчинки, здатна на безрозсудні дії, тобто девіантна поведінка – це зміна реакції дитини на неприйнятну для неї ситуацію, спроба виправити ситуацію шляхом зміни своєї поведінки.

девіантна поведінка є також результатом неправильного виховання, сутність якого характеризують два основних стилі: або ″тепличної опіки″, або ″холодного відторгнення″.

. Учителю початкових класів необхідно знати індикатори девіантної поведінки, до яких у молодшому шкільному віці відносять: низьку пізнавальну активність; ейфоричний настрій + розгальмованість; підвищене прагнення до гострих відчуттів; інтерес до ситуацій, які включають агресію, жорстокість;немотивовані зміни поведінки; негативне ставлення до навчання;втечі з дому як протест проти покарання;прогалини у знаннях, виявлені на момент завершення навчання у початковій школі.

Корекція девіантної поведінки молодших школярів є актуальною проблемою сучасної теорії і практики виховання

В учнів початкових класів вони формуються внаслідок впливу різних чинників: біологічних (генетичні ускладнення, фізіологічні аномалії); психологічних (психопатологія, порушення емоційно-вольової сфери, неврози); соціальних (несприятливі умови сімейного виховання, негативний вплив референтної групи); педагогічних (недоліки навчально-виховного процесу в школі).


 
загрузка...

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить