Для поиска темы - пользуйтесь СИСТЕМОЙ ПОИСКА


Стоимость дипломной работы


Home Для студента... Дидактичні хвороби. Причини розвитку дидактичних хвороб

Дидактичні хвороби. Причини розвитку дидактичних хвороб
загрузка...
Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 

Дидактичні хвороби. Причини розвитку дидактичних хвороб

Дидактогенія - негативний психічний стан учня , викликане порушенням педагогічного такту з боку вчителя (вихователя ) . Виражається в підвищеному нервово- психічному напруженні , страхах , пригніченому настрої і т. п. Негативно позначається на діяльності учнів , ускладнює спілкування . В основі виникнення дідактогеніі лежить психічна травма , отримана учнем з вини педагога . Цим пояснюється близькість симптоматики дідактогеніі і неврозів у дітей , причому Дидактогенія нерідко переростає в невроз , і в цьому випадку може виникнути необхідність у спеціальному лікуванні , зокрема методами психотерапії.

Терміном дідактогеніі позначають , з одного боку , психічну травму , джерелом якої є педагог ( неповажне , несправедливе , упереджене ставлення до учню , прилюдне висміювання його відповідей , поведінки , зовнішнього вигляду , здібностей , грубе , таке, що принижує осуд) . З іншого боку , дідактогеніі іменують психічний розлад, що виникає під впливом названої різновиди психоемоційного дистресу : неврози , інші психогенні захворювання.

Синонімами поняттю « Дидактогенія » можуть служити такі поняття як "шкільний невроз " , "шкільна фобія " , " дідактогеніі невроз " " дідактоскалогенія " , '' шкільна тривожність " .

Так , термін " шкільний невроз " вживається в основному в тих випадках , коли боязнь школи , тривога існують на неусвідомленому рівні , проявляючись у вигляді соматичних симптомів ( блювання, головного болю, підвищення температури тощо) перед відвідуванням школи.

Термін " шкільна фобія " - найбільш невизначений . Він використовується як для випадків , описаних вище , так і для фіксації різних форм страху , що викликаються відвідуванням школи. Однак у значній частині випадків йдеться саме про непереборне страху , предневротических формах страху або відповідної форми неврозу.

Для всіх перерахованих вище видів характерно досить важкий перебіг , такі випадки часто вимагають втручання психоневролога .

"Шкільна тривожність " - це порівняно м'яка форма прояву емоційного неблагополуччя. Вона виражається в хвилюванні , підвищеному занепокоєнні в навчальних ситуаціях , у класі , чеканні поганого ставлення до себе , негативної оцінки з боку педагогів , однолітків. Дитина постійно відчуває власну неадекватність , неповноцінність , не впевнений у правильності власної поведінки , своїх рішень ".


 
загрузка...

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить