Для поиска темы - пользуйтесь СИСТЕМОЙ ПОИСКА


Стоимость дипломной работы


Home Для студента... Особливості психіки дітей молодшого шкільного віку.

Особливості психіки дітей молодшого шкільного віку.
загрузка...
Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 

Особливості психіки дітей молодшого шкільного віку.

Кожна стадія психічного розвитку дитини міцно пов'язана з дозріванням фізіологічних систем його організму, молодший шкільний вік перестав бути винятком. До 7 років відбувається морфологічне дозрівання лобового відділу великих півкуль, що створює змогу здійснення цілеспрямованого довільної поведінки, планування і виконання програм дій. На той час зростає рухливість нервових процесів порушення та гальмування, хоча процеси порушення превалюють, який визначає такі характерні риси молодших школярів, як непосидючість, підвищена емоційна збуджуваністьит.п. Спектр чутливості органів почуттів стає точнішим і дуже.

У молодшому шкільному віці закріплюються і розвиваються далі ті основні людські характеристики пізнавальних процесів (сприйняття, увагу, пам'ять, уяву, мислення та мова), необхідність яких пов'язане зі вступом до школи.), ці процеси до кінця молодшого шкільного віку мають стати «культурними», тобто. перетворитися на вищі психічні функції, пов'язані з промовою, довільні і опосередковані. Цьому сприяють основні види діяльності, якими здебільшого зайнятий дитина даного віку школі і вдома: вчення, спілкування, гра, й працю. У чому складаються найважливіші зміни, які з період молодшого шкільного віку походять з сприйняттям, увагою, пам'яттю, промовою і мисленням.

Розвиток промови. Потреба спілкуванні визначає розвиток мови. дитина досить чудово розуміє, якими словами прийнято користуватися, а які такі погані, що й соромно вимовляти.

. Дитина, що у школу, як розрізняє кольору, форму, величину предметів та його становище у просторі, а може правильно назвати запропоновані кольору та форми предметів,

Нормально розвинений дитина до шкільного віку чудово розуміє, що картина чи малюнок є відображенням дійсності. І він намагається співвіднести картини і малюнки з дійсністю, побачити те що них зображено.

Сприйняття молодших школярів відрізняється нестійкістю інеорганизованностью, але водночас гостротою і свіжістю, «споглядальної допитливістю». Молодшому школяреві властиво плутати цифри 9 і шість, м'який ітвердий знаки,. До четвертому класу сприйняття ускладнюється і поглиблюється, стає більш організованим..

Мислення учнів початкових класів зазнає великі зміни. Дитина починає навчатися у шкільництві, володіючи конкретним мисленням. Дитина бачить зовнішній бік предметів і явищ. На початковому етапі знають навчання йому є знайомими форма, фарби, звуки, відчуття.

Опанування у процесі навчання системою наукових понять дає змогу говорити про розвиток у молодших школярів основ понятійного чи теоретичного мислення.

Увага в молодшому шкільному віці стає довільним, але ще тривалий час, дужим і конкуруючим залишається мимовільне увагу дітей. Свої найдосконаліші риси увагу в дітей віком виявляє буде лише тоді, коли предмет чи явище, безпосередньо привернули увагу, особливо цікаві для дитини.

Пам'ять. У шкільні роки триває розвиток пам'яті

- що старшими стає молодший школяр, тим менше в нього переваг запам'ятовування осмисленого матеріалу над безглуздим.

У цілому нині пам'ять дітей молодшого шкільного віку є дуже хорошою, і це у першу чергу стосується механічної пам'яті, яка за перші чотири роки навчання у школі прогресує досить швидко.

Уява. У цьому віці продовжує розвиватись агресивно та уяву. Дитина вже створювати найрізноманітніші ситуації. навчальні вимоги спонукають розвиток уяви, але де вони потребують підкріпленні спеціальними знаряддями – інакше дитина не може просунутися в довільних діях уяви. Це може бути реальні предмети, схеми, макети, знаки, графічні образи та інших.


 
загрузка...

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить