Руховий режим для дітей молодшого шкільного віку. Рухові ігри, критерії. |
Руховий режим для дітей молодшого шкільного віку. Рухові ігри, критерії.Рух - засіб гармонійного розвитку особистості . Це не тільки шлях до здоров'я , але і до розвитку інтелекту . Розвиток рухових умінь і їх якість мають значний діапазон і залежать не тільки від індивідуально - типологічних особливостей дитини , але і від умов виховання, від правильного режиму сну , неспання , харчування, занять гімнастикою. Для дитини раннього віку характерна схильність до посилення процесів збудження і гальмування. Особливу роль у підтримці оптимальної збудливості кори головного мозку відіграє позитивний емоційний тонус ( радісний стан ) , найкращим чином реалізований у грі. Ігрова діяльність у поєднанні з контрастними повітряними ваннами , додаткові фізичні навантаження на ігровому майданчику покладені в основу оздоровчих методик . поліпшення умов фізичного виховання в ДНЗ дозволяє в 2 рази знизити захворюваність ГРВІ , полегшити її перебіг у хворих , в 1,5 рази зменшити число порушень опорно -рухового апарату. Крім Загальноорганізаційні вдосконалення проведення планових режимних заходів ( ранкової гігієнічної гімнастики , уроків фізкультури , прогулянок і пр. ) , радимо звернути увагу на можливість використання для цілеспрямованої ігрової діяльності періоду від денного сну до посиленого полуденка , Найбільш універсальною і ефективною є форма тренувального заняття Мета розминки - забезпечити поступову підготовку функціональних систем дитини до більш інтенсивних навантажень. У період розминки необхідно найбільш ретельно підготувати ті м'язові групи , які будуть найбільшою мірою задіяні в основній частині заняття . використання рухливих ігор як основного компонента планових фізкультурних занять , що входять складовою частиною в «Програму виховання в дитячому саду». Діти вчаться життя граючи . Саме в іграх вони вступають в різні , часом складні взаємини зі своїми однолітками , проявляючи спритність , сміливість , кмітливість. Для дітей все навколо - це весела , радісна і захоплююча гра ігри повинні : впливати на психофізіологічний розвиток дітей ; розвивати моторні вміння ;організовувати дітей для колективної дії ; легко засвоюватися дітьми ; по мірі можливості проводитися на свіжому повітрі; рухливі ігри та вправи повинні залучати в дію одночасно велику групу м'язів. Цьому відповідають такі рухи , як ходьба , біг , стрибки , метання , лазіння ; вправи повинні бути доступні і прості , не вимагати тривалої підготовки ; важливо викликати в дітей інтерес до цих занять; під час занять цінуються ті завдання , які дитина виконує з радістю; Рухливі ігри - один з кращих методів повітряного загартовування , умови для якого створюються на заняттях у закритих приміщеннях , якщо дотримуються елементарні вимоги підготовки і змісту фізкультурно- ігрових занять. Діти , для яких руху , застосовувані в грі, не представляють труднощів , зазвичай активні і веселі. Якщо протягом гри дитині не вдається пройти , пробігти або кинути предмет , емоційний тонус його знижується , він перестає радіти , стає пасивним. Вихователю слід звертати увагу саме на таких дітей , намагатися, щоб вони обов'язково робили посильні руху і ставали активними . Ігри з дітьми мають проводитися щодня. Жоден день не повинен проходити без гри і гімнастичних вправ , в які природним елементом повинні вплітатися спеціальні гартують процедури
Более новые статьи:
Более старые статьи:
|