Для поиска темы - пользуйтесь СИСТЕМОЙ ПОИСКА


Стоимость дипломной работы


Home Для студента... Руховий режим для дітей молодшого шкільного віку. Рухові ігри, критерії.

Руховий режим для дітей молодшого шкільного віку. Рухові ігри, критерії.
загрузка...
Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 

Руховий режим для дітей молодшого шкільного віку. Рухові ігри, критерії.

Рух - засіб гармонійного розвитку особистості . Це не тільки шлях до здоров'я , але і до розвитку інтелекту .

Розвиток рухових умінь і їх якість мають значний діапазон і залежать не тільки від індивідуально - типологічних особливостей дитини , але і від умов виховання, від правильного режиму сну , неспання , харчування, занять гімнастикою.

Для дитини раннього віку характерна схильність до посилення процесів збудження і гальмування. Особливу роль у підтримці оптимальної збудливості кори головного мозку відіграє позитивний емоційний тонус ( радісний стан ) , найкращим чином реалізований у грі.

Ігрова діяльність у поєднанні з контрастними повітряними ваннами , додаткові фізичні навантаження на ігровому майданчику покладені в основу оздоровчих методик . поліпшення умов фізичного виховання в ДНЗ дозволяє в 2 рази знизити захворюваність ГРВІ , полегшити її перебіг у хворих , в 1,5 рази зменшити число порушень опорно -рухового апарату.

Крім Загальноорганізаційні вдосконалення проведення планових режимних заходів ( ранкової гігієнічної гімнастики , уроків фізкультури , прогулянок і пр. ) , радимо звернути увагу на можливість використання для цілеспрямованої ігрової діяльності періоду від денного сну до посиленого полуденка ,

Найбільш універсальною і ефективною є форма тренувального заняття

Мета розминки - забезпечити поступову підготовку функціональних систем дитини до більш інтенсивних навантажень. У період розминки необхідно найбільш ретельно підготувати ті м'язові групи , які будуть найбільшою мірою задіяні в основній частині заняття .

використання рухливих ігор як основного компонента планових фізкультурних занять , що входять складовою частиною в «Програму виховання в дитячому саду». Діти вчаться життя граючи . Саме в іграх вони вступають в різні , часом складні взаємини зі своїми однолітками , проявляючи спритність , сміливість , кмітливість. Для дітей все навколо - це весела , радісна і захоплююча гра

ігри повинні : впливати на психофізіологічний розвиток дітей ; розвивати моторні вміння ;організовувати дітей для колективної дії ; легко засвоюватися дітьми ; по мірі можливості проводитися на свіжому повітрі; рухливі ігри та вправи повинні залучати в дію одночасно велику групу м'язів. Цьому відповідають такі рухи , як ходьба , біг , стрибки , метання , лазіння ; вправи повинні бути доступні і прості , не вимагати тривалої підготовки ; важливо викликати в дітей інтерес до цих занять; під час занять цінуються ті завдання , які дитина виконує з радістю;

Рухливі ігри - один з кращих методів повітряного загартовування , умови для якого створюються на заняттях у закритих приміщеннях , якщо дотримуються елементарні вимоги підготовки і змісту фізкультурно- ігрових занять.

Діти , для яких руху , застосовувані в грі, не представляють труднощів , зазвичай активні і веселі. Якщо протягом гри дитині не вдається пройти , пробігти або кинути предмет , емоційний тонус його знижується , він перестає радіти , стає пасивним. Вихователю слід звертати увагу саме на таких дітей , намагатися, щоб вони обов'язково робили посильні руху і ставали активними .

Ігри з дітьми мають проводитися щодня. Жоден день не повинен проходити без гри і гімнастичних вправ , в які природним елементом повинні вплітатися спеціальні гартують процедури


 
загрузка...

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить