Для поиска темы - пользуйтесь СИСТЕМОЙ ПОИСКА


Стоимость дипломной работы


Home Интересно... Заради чого відвідують соціальні мережі?

Заради чого відвідують соціальні мережі?
загрузка...
Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 

Заради чого відвідують соціальні мережі?

Дослідження найбільших соціальних мереж показало, що найчастіше їх відвідують не для обміну повідомленнями з друзями, не для перегляду їхніх фотографій і коментарів, а заради участі у соціальних іграх.

Експерти стверджують: високу відвідуваність популярних соцмереж сьогодні забезпечують саме ігри, розраховані на масових гравців. Чим розважаються гравці? Останнім часом серед учасників соцмереж популярними стають не лише примітивні ігри типу "Моя ферма" чи "Моє село", але й аналітичні ігри "Монополія", динамічні шутери в стилі "Мафії" та "Warcraft".

Лідером серед соцмереж за кількістю міні-ігор на базі технології flash є мережа "Facebook", користувачі якої можуть безкоштовно брати участь у близько 15 тис. ігор. При цьому кількість активних гравців у кожній грі становить від 20 тис. до 500 тис.осіб на місяць. Російська мережа "В Контакті" пропонує своїм учасникам понад 520 ігрових програм.

З 2010 року найбільша українська соцмережа „Коннект” також планує запустити проект, присвячений соціальним іграм. “Такі проекти після банерної реклами у соцмережах посідають друге місце за прибутковістю, - розповідає керівник мережі Сергій Коркін. - Участь в іграх буде безкоштовною, але за окрему плату можна буде здобути певні переваги у грі”.

У чому секрет успіху соціальних ігор?

Отже, перевага у грі – віртуальна, а задоволення від накопичення балів та спілкування з друзями в ігровому форматі – справжнє і доволі цінне. „Якщо людина просто зайде на сайт соцмережі, обміняється кількома фразами з друзями і знайомими, у неї не буде особливого бажання відвідувати цей сайт дуже часто, - каже розробник ігрових програм Кріс Кім. – А от коли спілкування з іншими учасниками мережі відбувається у грі, де вони також беруть участь, з’являється стимулюючий елемент змагань, азарту, накопичення бонусів. Окрім того, у сучасному світі, повному стресів і напруження, всім необхідне емоційне розвантаження, перемикання уваги на приємні речі. Соціальні ігри добре виконують цю роль”.

На думку аналітиків, секрет популярності соціальних ігор також полягає в особливостях їх ігрової механіки. Наприклад, у багатьох соціальних іграх грати потрібно з друзями. І користувач отримує тим більше внутрішньоігрових бонусів, чим більше його друзів буде залучено до гри. Монетизація соціальних ігор здійснюється за моделлю free-to-play, коли доступ до них є необмеженим, але внутрішньоігрові бонуси можна придбати за реальні гроші.

Хто найсильніший гравець?

Кого у наші часи можна побачити в недільний вечір усамітненими перед ігровою приставкою, зануреними у доволі примітивну гру? Дітей або чоловіків. Втім, як свідчить нещодавно проведене у США опитування, серед учасників соціальних ігор найбільша кількість саме жінок. Вони проводять за грою в середньому по 29 годин на тиждень, тоді як чоловіки приділяють цьому заняттю на 4 години менше. Успіхи жінок у таких іграх є також значно вищими, ніж у чоловіків.

„Можливо, активна участь жінок у соціграх пов’язана з тим, що у повсякденному житті вони переживають більше стресів, ніж чоловіки, - припускає аналітик Грейг МакТельсон. – У грі не існує преференцій за статевими ознаками, тим часом вона створює середовище для реального соціуму. Тому вірогідно, що за допомогою таких захоплень жінки отримують певну моральну і психологічну компенсацію неприємних моментів у реальному житті”.

До речі, саме жінки готові витрачати більше грошей за отримання ігрових переваг. Здавалось би, дрібничка – придбати умовні бонуси у грі по кілька доларів за кожен. Проте долар за доларом - і власники соцмереж отримують від учасників соціальних ігор чималі прибутки. Щоправда річні доходи з таких джерел керівництво соцмереж наразі не афішує.

Бути у грі цілодобово

Азартні учасники мережевих ігор вже не задовольняються доступом до Інтернету лише через комп’ютери або навіть мініатюрні ноутбуки. Вони бажають бути в курсі гри всюди і завжди. Проте мобільний Інтернет поки що не дає їм змоги отримати повноцінний доступ до ігор.

Цього року розробники соціальних ігор вклали мільйони доларів у розробку оновлених мобільних версій існуючих програм та створення нових онлайн-розваг. „За кілька місяців на ринку з’являться пропозиції американських розробників, перед якими не зможуть встояти справжні шанувальники мобільних онлайн-ігор у соцмережах, - розповідає оглядач онлайн-ігор Тім Робертс. – Сучасні гравці готові платити немалі гроші за переваги у грі, отже, робота над такими розвагами є цілком прибутковою справою”. Нова серія ігор підвищеної якості матиме назву „Good Game Productions”.

Отже, якщо ви ще говорите друзям на прощання „зідзвонимось”, „спишемось”, „побачимось”, то невдовзі від них можна буде почути: „ну, законектимось у грі!”. І тоді єдиним, що однозначно залишатиметься реальним, буде непоганий прибуток, котрий розробники ігор і власники соцмереж отримуватимуть від заручників тенет віртуальної гри.


 
загрузка...

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить