Для поиска темы - пользуйтесь СИСТЕМОЙ ПОИСКА


Стоимость дипломной работы


Home Материалы для работы Вивчення фірм іноземних партнерів

Вивчення фірм іноземних партнерів
загрузка...
Рейтинг пользователей: / 1
ХудшийЛучший 

Вивчення фірм іноземних партнерів


Процес підготовки і успішного здійснення зовнішньоторгової операції вимагає детального вивчення як потенційних контрагентів, так і фірм партнерів. Вивчення діяльності майбутніх фірм-партнерів являється складовою частиною зовнішньоторгової операції. Тому даному питанню всі учасники міжнародної торгівлі приділяють велику увагу.
Для докладного вивчення потенційних фірм-партнерів потрібна відповідна інформація. На іноземних ринках є цілий ряд джерел, які володіють інформацією про фірми. Серед них найбільш цікавими є довідники про фірми, публікації фірм (річні звіти, каталоги, ювілейні та рекламні видання, проспекти). Наявні також матеріали спеціалізованих інформаційних компаній, періодичної преси, довідки банків, статистичні публікації окремих країн і спеціалізованих органів ООН по економіці і окремих галузях.
Особливе місце серед джерел інформації займають довідники про фірми. Вони видаються інформаційно-довідковими агентствами, різними асоціаціями, торгово-промисловими палатами. Довідники про фірми поділяються на національні, що охоплюють фірми одної країни, і міжнародні, що містять відомості про фірми різних країн.
Довідники про фірми мають певні переваги в порівнянні з іншими джерелами інформації:
1)    вони охоплюють велику кількість фірм;
2)    являються практично єдиним джерелом, в якому відомості про фірми публікуються регулярно і в систематизованому вигляді;
3)    дають можливість одержати досить повну інформацію про всі аспекти діяльності фірми.
В залежності від призначення і характеру публікацій довідники про фірми поділяються на такі види:
1)    адресні;
2)    товарно-фірмені;
3)    загальнофірмені;
4)    галузеві;
5)    за акціонерними товариствами;
6)    за фінансовими зв'язками;
7)    директорські;
8)    бібліографічні та ін.
Товарно-фірмені довідники, розраховані для визначення окремих фірм, що випускають той чи інший товар чи торгують ним, побудовані за принципом "товар-фірма". Всі фірми погруповані за товарними рубриками.
Під назвою кожного товару (послуги) в алфавітному порядку перераховуються компанії, які виробляють його чи торгують ним. Окремі довідники цього виду групують фірми одночасно за товарними і географічними ознаками.
Для зручності в користуванні товарно-фірмені довідники оснащені на декількох мовах алфавітним переліком товарів і послуг чи товарних груп.


 
загрузка...

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить