Для поиска темы - пользуйтесь СИСТЕМОЙ ПОИСКА


Стоимость дипломной работы


Home Материалы для работы Дослідження конкурентів фірми, та конкурентоспроможності продукції

Дослідження конкурентів фірми, та конкурентоспроможності продукції
загрузка...
Рейтинг пользователей: / 1
ХудшийЛучший 

Дослідження конкурентів фірми, та конкурентоспроможності продукції


Конкуренти фірми, компанії є одним з елементів мікро середовища маркетингу. Але елементом на стільки важливим, що він потребує спеціального розгляду. Дійсно в умовах ринкової економіки фірма, здійснюючи свої функції, постійно знаходиться в конкурентному середовищі, що характеризується наявністю деякого числа незалежних конкурентів і продавців, які мають право і можливість вільно функціонувати на ринку або покидати його.
Для будь-якої компанії проблема конкурентів є дуже серйозною. З одного боку наявність конкурентів створює на ринку ситуація змагальності, стимулює діяльність фірми, що прагне зайняти лідируюче положення. З іншого боку – будь-яке  підприємство , організація намагаються перемогти конкурента, випередити його в процесі конкурентної боротьби, завоювати на ринку усталені позиції і, по можливості , витискуючи з нього конкурентів.
Саме остання обставина обумовлює необхідність постійного і глибокого вивчення конкурентів у процесі проведення маркетингових досліджень.
Виділяють основні напрямки дослідження конкурентів:
1.    Дослідження конкурентної арени значущості на ній конкурентних позицій фірми.
2.    Пошук основних, конкурентів фірми, оцінка їхніх можливостей.
3.    Вивчення основних , пріоритетних конкурентів  за такими характеристиками як, конкурентноздатність товару, маркетингу, фірми.
4.    Вивчення чинників конкурентноздатності компанії.
5.    Аналіз конкурентних позицій фірми на основі зіставлення її потенціалу з потенціалом конкурентів.
Пошук основних конкурентів фірми, оцінка їхніх можливостей здійснюються в процесі маркетингових досліджень за такою схемою:
•          Попереднє визначення переліку всіх реальних і потенціальних конкурентів фірми.
•          Максимально можливий збір інформації про всі аспекти їхньої діяльності за допомогою різноманітних методів маркетингових досліджень маркетингової розвідки.
•          Оцінка потенційних можливостей фірми _ конкурентів, їхньої схильності до експансії на ринку.
•          Прогнозування поведінки реальних і потенційних конкурентів на ринку на основі зібраної в процесі маркетингових досліджень інформації використання методів експертних оцінок.
•          Організація, при необхідності, спеціальних акцій маркетингової комерційної розвідки.
У процесі вище описаної роботи виявляються основні, приоритетні конкуренти фірми, вивченню яких приділяються першорядна увага. Приоритетні конкуренти визначаються залежно від обраної фірмою стратегією.
Основні напрямки пошуку приоритетних конкурентів як такі:
1.    Дослідження конкурентноздатності продукту.
2.    Дослідження конкурентноздатності маркетингової діяльності.
3.    Вивчення конкурентноздатності фірми в цілому.
При вивченні конкурентноздатності продукту його порівнюють з товаром конкурента за цілим рядом атрибутивних ознак призначення, надійність, економічність використання матеріальних, енергетичних та інших ресурсів. Що стосується конкурентноздатності маркетингової діяльності та порівняння здійснюються за елементами комплексу маркетингу: продукт ціна, доведення продукту до споживача.


 
загрузка...

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить