Для поиска темы - пользуйтесь СИСТЕМОЙ ПОИСКА


Стоимость дипломной работы


Home Материалы для работы Як вигідно розташувати баннер на сторінці

Як вигідно розташувати баннер на сторінці
загрузка...
Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 

Як вигідно розташувати баннер на сторінці


1. Зверху чи знизу? Звичайно баннери вішаються в самому верху й у самому низі сторінки. Якщо є вибір місця для баннера, віддається перевага верху (відгук тут вище). Хоча самий верх так само не є оптимальним положенням для баннера. Більш високий CTR спостерігається в баннерів, поміщених у середину якось тексту, при цьому користувач не повинний прокручувати сторінку, щоб побачити баннер.
От деякі цифри (за результатами дослідження сервером www.webreference.com)
- баннер, розташований нижче на 1/3 від верхівки екрану дає CTR на 70% більше, ніж баннер, розташований у самій верху;
- баннер не стандартного розміру (квадратний 125х125 пікселів), розташований у нижньому правому куті першого екрана сторінки (користувач не повинний прокручувати сторінку щоб побачити баннер) дає CTR на 228% більше, ніж стандартний баннер (468х60 пікселів), розташований у самому верху;
- при використанні того самого баннера одночасно зверху й у самому низі сторінки (зі скроллінгом сторінки) не спостерігається значного збільшення CTR;
2. На якій сторінці розміщати? Відповідно до статистики, CTR баннера, поміщеного на головній сторінці сайта буде вище, ніж на другорядних.
3. Варто використовувати ALT. По статистиці 10% користувачів подорожують по мережі з відключеною опцією "автоматичним завантаженням графіки". Тому важливо використовувати ALT - опис усередині тега IMG.
4. Не слід вести відвідувачів зі своєї сторінки. У стандартному випадку, якщо користувач клацає на чужий баннер, розміщений на даній сторінці, то в цьому ж вікні браузера починає завантажуватися сторінка, на яку посилається цей баннер. Можливо нова сторінка так зацікавить користувача, що про дану він забуде, і він, як відвідувач у майбутньому буде загублений.
5. Чи використовувати рамку навколо баннера? Наявність рамки (усередині тега IMG поставити border=1), що збігається по кольорі з кольором гіперпосилання, буде підказувати користувачу, що даний графічний об'єкт є клікабельним. З іншого боку, іноді така рамка псує баннер з погляду дизайну.
6. Переміщення баннера в окремий фрейм і refresh. Якщо помістити баннер в окремий фрейм, розташований, наприклад, чи угорі внизу екрана, то для такого баннера прокрутка не буде страшною. Сторінка перевантажується і, відповідно, показується новий баннер.
7. Текст над і під баннером? Якщо це можливо, використовується текст над і/чи під баннером:
- текст може призивати натиснути на баннер ("click here", винесена за межі самого баннера) ;
- текст може виражати думку чи рекламувати сторінки/послуги, на які посилається цей баннер;
- текст може інформаційнно доповнювати баннер (для самого баннера занадто багато тексту протипоказане).
Текст, розміщений над і під баннером, збільшить CTR баннера і, крім того, може допомогти роздобути "правильних відвідувачів" (дійсно зацікавлених у товарах/послугах рекламованого сервера).


 
загрузка...

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить