Для поиска темы - пользуйтесь СИСТЕМОЙ ПОИСКА


Стоимость дипломной работы


Home Материалы для работы Види рекламної продукції

Види рекламної продукції
загрузка...
Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 

Види рекламної продукції


Якщо на Заході інтернет уже давно став звичним явищем, то в нашій країні ще навіть просто комп'ютер найчастіше викликає подив і здивування, не говорячи вже про інтернет.. У сфері інтернет послуг Україна відстає не тільки по обсягу та рівню технічних засобів, але й за рівнем методів, застосовуваних в інтернет-рекламі.
Однак, поняття міжнародна інтернет-реклама не означає, що це тільки реклама західних серверів на міжнародному рівні. Інтернету рекламу можна розглянути з декількох сторін:
1.    Локальна інтернет-реклама. Сюди можна віднести регіональні рекламні мережі. У такі мережі попадають тільки ті ресурси, що розташовані на території, охоплюваною цією мережею споконвічно.
2.     Міжнародна інтернет-реклама. По суті, це вся інша реклама. Склалося так, що, наприклад Russian Link Exchange (RLE), незважаючи навіть на слово «Russian» у назві, є міжнародною мережею, вона охоплює безліч ресурсів  Росії, країн колишнього СРСР і деякі російськомовні закордонні ресурси.
3.    Винятково українська інтернет-реклама (дуже малий відсоток). Справа в тім, що будь-яка мережа, якщо вона себе споконвічно не обмежує в просторі, що покривається, дуже швидко виходить з рамок однієї країни і стає міжнародною. Це ж відноситься і до різних пошукових систем і каталогів.
Важливо зрозуміти, також, що реклама в інтернеті по характеру рекламованих одиниць поділяється на:
1.    Реклама оффлайнових товарів та послуг.
2.    Реклама інтернет-ресурсів.
Якщо на баннері написано, наприклад, «В київському  магазині за адресою: Васильківська 15, ви можете купити кофточки з нової італійської колекції», то така реклама буде відноситися до першого пункту, але якщо ж на баннері ви побачите напис «Жми сюди і ти довідаєшся, де в Києві можна купити кофточки з нової італійської колекції», то це вже відноситься до другого пункту. Іншими словами, реклама інтернет-ресурсів покликана піднімати траффік цих ресурсів.
От спектр основних методів, що використовуються в інтернеті для розкручування якого-небудь ресурсу чи реального товару:
1.    Баннерна реклама.
2.    Рейтингові системи та  тематичні каталоги.
3.    E-mail маркетинг.
4.    Закладки в браузері.
5.    Перехід по неіснуючому URL.


 
загрузка...

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить