Для поиска темы - пользуйтесь СИСТЕМОЙ ПОИСКА


Стоимость дипломной работы


Home Материалы для работы Види рекламної продукції

Види рекламної продукції
загрузка...
Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 

Види рекламної продукції


Якщо на Заході інтернет уже давно став звичним явищем, то в нашій країні ще навіть просто комп'ютер найчастіше викликає подив і здивування, не говорячи вже про інтернет.. У сфері інтернет послуг Україна відстає не тільки по обсягу та рівню технічних засобів, але й за рівнем методів, застосовуваних в інтернет-рекламі.
Однак, поняття міжнародна інтернет-реклама не означає, що це тільки реклама західних серверів на міжнародному рівні. Інтернету рекламу можна розглянути з декількох сторін:
1.    Локальна інтернет-реклама. Сюди можна віднести регіональні рекламні мережі. У такі мережі попадають тільки ті ресурси, що розташовані на території, охоплюваною цією мережею споконвічно.
2.     Міжнародна інтернет-реклама. По суті, це вся інша реклама. Склалося так, що, наприклад Russian Link Exchange (RLE), незважаючи навіть на слово «Russian» у назві, є міжнародною мережею, вона охоплює безліч ресурсів  Росії, країн колишнього СРСР і деякі російськомовні закордонні ресурси.
3.    Винятково українська інтернет-реклама (дуже малий відсоток). Справа в тім, що будь-яка мережа, якщо вона себе споконвічно не обмежує в просторі, що покривається, дуже швидко виходить з рамок однієї країни і стає міжнародною. Це ж відноситься і до різних пошукових систем і каталогів.
Важливо зрозуміти, також, що реклама в інтернеті по характеру рекламованих одиниць поділяється на:
1.    Реклама оффлайнових товарів та послуг.
2.    Реклама інтернет-ресурсів.
Якщо на баннері написано, наприклад, «В київському  магазині за адресою: Васильківська 15, ви можете купити кофточки з нової італійської колекції», то така реклама буде відноситися до першого пункту, але якщо ж на баннері ви побачите напис «Жми сюди і ти довідаєшся, де в Києві можна купити кофточки з нової італійської колекції», то це вже відноситься до другого пункту. Іншими словами, реклама інтернет-ресурсів покликана піднімати траффік цих ресурсів.
От спектр основних методів, що використовуються в інтернеті для розкручування якого-небудь ресурсу чи реального товару:
1.    Баннерна реклама.
2.    Рейтингові системи та  тематичні каталоги.
3.    E-mail маркетинг.
4.    Закладки в браузері.
5.    Перехід по неіснуючому URL.


 
загрузка...

Комментарии   

 
0 #1 Britney 21.06.2017 04:02
If there's 2 things thаt have tօ be sold together depending ⲟn the behavior of useгs,
chances are they'll could be automatically presented
together. This іs especially truе for blog posts as well as main paցe content tҺat is certainly are prosperіng
whiⅼe usіng search engines. A Digital Marketing
Agency is the аttractive selеction for the mߋⅾeгn company owner, tҺat has long recognised tҺe ineffectiveness of all otɦᥱr
kіnds of advertising and maгketing.

my web page high rank on search engine: https://www.fiverr.com/cldisplay_seo
Цитировать
 

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить