Для поиска темы - пользуйтесь СИСТЕМОЙ ПОИСКА


Стоимость дипломной работы


Home Материалы для работы Міжнародні виставки та ярмарки

Міжнародні виставки та ярмарки
загрузка...
Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 

Міжнародні виставки та ярмарки

У світовій практиці такими інструментами, як виставки та ярмарки, користуються майже всі компанії, задіяні у міжнародній діяльності, або ті, які планують вийти на світовий ринок. Першим кроком у цьому напрямі, який надасть компанії нові бізнес–контакти, перспективи розвитку, ідеї, нове бачення ринку, зробить її відомою для партнерів, і є участь у міжнародних виставках–ярмарках.
Причиною появи ярмарків стало те, що виробники почали обмін результатами своєї діяльності і відразу з'явилась необхідність привернення уваги до пропонованих товарів. Наука виставкової справи формувалась на звичайних базарах, які поступової перетворювались на своєрідні інформаційні центри національного і міжнародного масштабу. Від них в усі боки світу тягнулись своєрідні комунікації у вигляді караванних і морських шляхів. Поступово стихія базару виробила неписані, але добре зрозумілі та чітко виконувані принципи взаємовідносин між суб'єктами угод, що призвело до нового етапу організації торгівлі — ярмарку. Таким чином, явище торговельних виставок та ярмарків виходить з необхідності зустрічі попиту та пропозиції.
За визначенням Міжнародного бюро виставок, виставка — це показ, яким би не була його назва, основна мета котрого полягає в ознайомленні публіки шляхом демонстрації із засобами, які маються в розпорядженні людства, для задоволення його потреб, а також з метою сприяння прогресу в одній або кількох сферах діяльності або майбутніх перспектив.
За визначенням Спілки міжнародних ярмарків, ярмарок — це міжнародна економічна виставка зразків, яка незалежно від її назви у відповідності з традиціями країни, на території якої він проводиться, являє собою великий ринок товарів широкого вжитку та/або обладнання, діє у визначені терміни протягом обмеженого періоду в одному і тому ж місті та на якій експонентам дозволяється представляти зразки своєї продукції для укладання торговельних угод у національному та міжнародному масштабах.
Міжнародні виставки та ярмарки виконують такі функції:
1.    забезпечують безпосереднє спілкування клієнта з експонентом; експонента з потенційними партнерами;
2.    пропонують реальний товар, який можна побачити у дії, на відміну від рекламних проспектів, відеороликів тощо;
3.    забезпечують покупцеві можливість здійснити досить повний та об'єктивний огляд певної групи товарів (або цілої галузі промисловості) за такими критеріями, як якість, ціна, додатковий сервіс, певні стимули при купівлі тощо;
4.    надають експонентам можливість побачити пропозицію потенційних конкурентів, їх нові ідеї, умови продажів тощо;
5.    значно скорочують час як клієнтам, так і експонентам на пошук партнера та укладання контракту;
6.    сприяють ефективному обміну інформацією;
7.    інформують своїх учасників про розвиток технологій і надають можливість побачити тенденції прогресу галузі;
8.    підвищують авторитет експонента за умов його правильної політики щодо підготовки та участі у виставках та ярмарках;
9.    надають можливість експонентам отримати нову інформацію відносно характеру змін самої клієнтури, її запитів, а також змін кон'юнктури галузі (ця інформація, як правило, слугує поштовхом до зміни політики самої фірми у майбутньому, до зміни її стратегії).
Для порівняння виставки з іншими,розрахуємо  інтенсивність контактів:
К=Н\С*Т=27\(7*21)=27\147=0,18
де   - інтенсивність контактів
Н- кількість зафіксованих бесід з потенційними клієнтами
С- кількість стендистів,працюючих на стенді
Т- число днів виставки


 
загрузка...

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить