Для поиска темы - пользуйтесь СИСТЕМОЙ ПОИСКА


Стоимость дипломной работы


Home Материалы для работы Дослідження ринку агропромислової продукції

Дослідження ринку агропромислової продукції
загрузка...
Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 

Дослідження ринку агропромислової продукції

Діяльність будь-якого підприємства починається з ринкових досліджень і прогнозу продажів, що забезпечує надійний базис для подальшого планування всіх ділових операцій. Аналіз ринків проводять фахівці служби маркетингу підприємства, що готують маркетингову програму на визначений період часу, що передбачає комплекс заходів для забезпечення конкурентноздатності кожного виду продукції.
Програма вивчення ринків залежить від особливостей продукції, характеру діяльності підприємства, розмірів виробництва й інших факторів. Проте можна виділити найбільш типові напрямки комплексних ринкових досліджень:
• дослідження ринку, визначення його ємності, структури, динаміки, ступеня конкуренції, рівня монополізації, торгово-політичних і економіко-географічних особливостей, кон'юнктури, тенденцій його розвитку в перспективі;
• дослідження покупців, визначення характеру потреб потенційних і реальних споживачів до пропонованої продукції, узагальнення факторів формування споживчих переваг, вивчення мотивів споживача при виборі даного виду продукції;
• дослідження власної збутової діяльності посередників, конкурентів, постачальників, аналіз ефективності збутових заходів, причини її чи росту зниження, оцінка комерційної діяльності по формуванню попиту і стимулюванню збуту, оцінка цінової політики і т.д.;
• дослідження товару (продукції), виявлення незадоволених потреб тих чи інших видів продукції, розробка прогнозу перспективної товарної структури ринку і пропозицій по організації виробництва товарів, що будуть користатися попитом у перспективі;
• оцінка маркетингових можливостей підприємства.
У ході вивчення товару (продукції) повинні бути визначені розміри ринку і його сегментація, розрахована питома вага продукції, що її виробляють конкуренти, досліджені структура, склад і організація робіт збутової мережі, що обслуговує ринок, проаналізовані загальноекономічні й інші зовнішні тенденції, що впливають на структуру ринку, розроблений прогноз його розвитку.
В даний час в умовах глибокої економічної кризи в країні і триваючій інфляції, монополізму товаровиробників і відсутності конкуренції між виробниками продукції, проведені підприємствами дослідження в області маркетингу в основному зводяться до вивчення купівельного попиту й актів купівельної переваги, вимог покупців до товарів, їх якості, ціні й аналізу власних можливостей виробництва продукції, до вибору покупців і своїх стратегічних зон; господарювання, а також місця їх свого товару.
Постійне проведення маркетингових досліджень дає підприємству необхідну інформацію для прийняття ефективних управлінських рішень.
Маркетингове дослідження - це систематичне вивчення ринку, споживачів, конкурентів, посередників, товарів, цін, систем товароруху і стимулювання збуту на основі збору, обробки й аналізу інформації. Головна мета маркетингових досліджень полягає в зменшенні невизначеності, що супроводжує прийняттю рішень, і в зниженні всякого роду ризиків.
Комплексне дослідження проводиться підприємством самостійно, чи його проведення замовляється спеціалізованим фірмам. У тім і іншому випадку однієї з головних задач
проведених досліджень є формування в складі маркетинговий інформаційної системи актуальних баз даних, з використанням яких і приймаються управлінські рішення.


 
загрузка...

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить