Для поиска темы - пользуйтесь СИСТЕМОЙ ПОИСКА


Стоимость дипломной работы


Home Материалы для работы Система маркетингового контролю

Система маркетингового контролю
загрузка...
Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 

Система маркетингового контролю

Однак варто мати на увазі, що план не є чим-небудь догматичним, не потребуючих змін. У процесі його виконання досить часто міняється поточна маркетингова ситуація, що веде до відхилення цілей, поставлених у плані, від задач, диктуемых життям. Для постійного спостереження за виконанням планів і відповідністю поставлених у них цілей у сформованій маркетинговій ситуації створюється система маркетингового контролю. Ця система представлена трьома типами контролю: контролем за виконанням річних планів; контролем прибутковості і стратегічним контролем.
Контроль за виконанням річних планів призначений для спостереження за виконанням планів за допомогою зіставлення поточних показників з контрольними цифрами плану. До основних засобів контролю відносяться: аналіз можливостей збуту, аналіз частки ринку, аналіз співвідношень витрат на маркетинг і збут, спостереження за відносинами клієнтів.
Контроль прибутковості призначений для виявлення найбільш перспективних напрямків вкладення засобів, що досягається шляхом визначення рівнів рентабельності в розрізі окремих товарів, регіонів, ринкових сегментів, каналів збуту і розмірів замовлень.
Стратегічний контроль служить засобом для спостереження за відповідністю програм, задач і стратегій фірми поточної і прогнозованої ринкової ситуації. Він здійснюється за допомогою ревізії маркетингу.
Усі типи контролю завершуються виробленням пропозицій по коректуванню планів (задач стратегії) і виправленню сформованого положення.


 
загрузка...

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить