Для поиска темы - пользуйтесь СИСТЕМОЙ ПОИСКА


Стоимость дипломной работы


Home Материалы для работы Система планування

Система планування
загрузка...
Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 

Система планування

Система планування складається зі стратегічного планування і планування маркетингу.
Стратегічне планування призначене для створення і підтримки стратегічної відповідності між цілями фірми і її маркетингових можливостей. Воно виходить з наявності у фірми декількох сфер діяльності, і задачею його є виділення найбільш перспективних і привабливих з метою їхнього розвитку і скорочення найбільш слабких.
Стратегічне планування складається з чотирьох основних етапів:
1) вироблення програми фірми;
2) постановка задач і цілей;
3) складання планів розвитку господарського портфеля;
4) розробка стратегії росту фірми.
Програма фірми звичайно формулюється в письмовому виді в офіційній програмній заяві. Найбільш доцільної вважається програма з орієнтацією на ринок, тобто на обслуговування визначених споживчих груп і/чи визначені потреби клієнтів.
Постановка задач і цілей здійснюється в розвиток програми фірми. На основі програми ставиться задача фірми, зв'язана з задоволенням визначених потреб, з цієї задачі випливає інша, зв'язана з проведенням конкретних заходів щодо задоволення цих потреб; нарешті, виникає задача по збільшенню прибутку для фінансування заходів. Остання задача стає основний для фірми. Виходячи з її формулюються задачі в області маркетингу, що ведуть до її рішення. Це можуть бути задачі по збільшенню збуту і/чи зниженню витрат. Для рішення даних задач маркетингу розробляються маркетингові стратегії, що, у свою чергу, деталізуються відповідними стратегіями. Де можна, задачі трансформуються в меті, що представляють собою задачі, деталізовані в часі і кількісно. Планування господарського портфеля передбачає аналіз усіх виробництв (це може бути організована одиниця фірми, окремий товар чи сегмент ринку). На його основі виділяються найбільш привабливі і рентабельні для напрямку в них інвестицій і менш рентабельні для вибіркового інвестування, вилучення з них засобів. Крім того, фірма повинна розробити стратегію росту, орієнтовану на відкриття нових виробництв, напрямку діяльності в інших сферах бізнесу. Можливі три основних напрямки росту: інтенсивний, інтеграційний і диверсификационный. Планування маркетингу передбачає складання деталізованих планів у розвиток стратегічного плану фірми. Плани маркетингу розробляються по кожному виробництву. Якщо, приміром, організаційна одиниця діє в декількох сегментах, має справу з декількома продуктами і т.п., то плани маркетингу розробляються по кожній позиції. В основному план маркетингу включає наступні розділи: зведення контрольних показників; поточна маркетингова ситуація; небезпеки і можливості; задачі і проблеми; стратегія маркетингу; програми дій; бюджет; порядок контролю.
Таким чином, у першому розділі плану маркетингу міститься перелік контрольних показників, на які фірма повинна вийти в результаті здійснення плану. Далі, дається характеристика цільового ринку і положення фірми на ньому, при цьому особлива увага приділяється величині ринку, його сегментам, факторам середовища, нестаткам споживачів, наявним основним товарам, конкурентам і т.д. Потім для конкретного товару складається перелік небезпек і можливостей. На основі їхньої оцінки ставляться задачі і визначаються зв'язані з ними проблеми. Задачі повинні конкретизуватися з метою. У наступному розділі плану викладається стратегія маркетингу, що включає конкретні стратегії у відношенні цільових ринків, комплексу маркетингу і рівня витрат на маркетинг. Маркетингові стратегії розвиваються в програмі дій, що відбивають зміст заходів, терміни їхнього проведення, відповідальних виконавців і рівень витрат на них. Відповідно до цих програм розробляється бюджет (фінансовий план фірми). На закінчення визначається порядок контролю за здійсненням намічених заходів.


 
загрузка...

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить