Для поиска темы - пользуйтесь СИСТЕМОЙ ПОИСКА


Стоимость дипломной работы


Home Материалы для работы Система маркетингової інформації

Система маркетингової інформації
загрузка...
Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 

Система маркетингової інформації

Керівництво фірми в процесі своєї діяльності постійно має потребу в різноманітній інформації. Ці зведення складають базу для функціонування будь-якої комерційної структури в області аналізу, планування, виробництва і контролю. Керуючим по маркетингу потрібно усе більший обсяг даних, тому на багатьох фірмах створюються спеціальні системи маркетингової інформації. Такі системи призначені для збору, класифікації, аналізу і надання новітньої інформації керуючим по маркетингу. Звичайно  система маркетингової інформації включає:
1) систему внутрішньої звітності;
2) систему збору зовнішньої інформації;
3) систему маркетингових досліджень;
4) систему аналізу інформації.
Якщо говорити про внутріфірмове інформаційне забезпечення, то тут особливого значення набуває об'єктивна фінансово-економічна інформація. Вірогідність і якість її в усі більшому ступені визначаються рівнем розвитку застосовуваних інформаційних технологій, підвищенням ступеня автоматизації управлінської праці.
Зовнішня інформація має велике значення в діяльності відділів маркетингу. Вона дозволяє увесь час бути в курсі подій, що відбуваються у світовій і національній економіці, в окремих галузях і корпораціях. Збір цієї інформації здійснюється з різних джерел, таких, як преса, телебачення, спеціалізовані видання, особисті контакти зі споживачами, обмін інформацією з керуючими і служащими іншими фірмами і т.д. Крім того, фірма часто купує необхідні дані в спеціалізованих організацій, а також для ефективності збору маркетингової інформації в компаніях створюються спеціальні відділи.
Маркетингові дослідження проводяться в зв'язку з виникненням у фірми конкретної проблеми і спрямовані на збір, аналіз і представлення систематизованої інформації, що створює основу для дозволу цієї проблеми.
Система аналізу інформації являє собою сукупність прийомів її аналізу й управлінських проблем. Вона включає статистичний банк, що поєднує метод статистичної обробки інформації, і банк математичних моделей, що дозволяє вирішувати задачі оптимізації прийнятих рішень.
Таким чином, система маркетингової інформації передбачає збір внутріфірмової і зовнішньої інформації, її систематизацію й аналіз, поводження маркетингових досліджень, а також можливість оперативного одержання даних. Необхідність створення системи маркетингової інформації обумовлена потребою в зборі, обробці великих обсягів даних, надання керівництву актуальної, а головне, достовірної інформації. І тут доречно згадати розповсюджене в США висловлення: "Цифри не брешуть, але будьте пильні у відношенні дурнів, що їх використовують".


 
загрузка...

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить