Для поиска темы - пользуйтесь СИСТЕМОЙ ПОИСКА


Стоимость дипломной работы


Home Материалы для работы Розробка товарів

Розробка товарів
загрузка...
Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 

Розробка товарів

Розробка товарів — одне з ключових ланок комплексу маркетингу, у рамках якого ставиться задача вивчення заходів для підвищення конкурентноздатності товарів, особливо з погляду якості й обліку запитів кінцевих споживачів, налагоджується процес випуску нових товарів, оптимизируется товарний асортимент і подовжується життєвий цикл товарів.
У центрі уваги маркетингу повинний бути конкретний споживач з його запитами й індивідуальною реакцією на той чи інший товар. Тому перед фірмою повинна стояти задача робити такі товари, що з найбільшим успіхом зможуть задовольняти нестатку клієнтів, що забезпечить їм конкурентна перевага в порівнянні з аналогами. Одним з основних критеріїв вибору споживачем товару завжди було і залишається його якість. На Заході багато фірм застосовують систему управління якістю товарів, в основі якої лежить багаторічний досвід функціонування в умовах ринкової економіки.
З задачами утримання міцних позицій на ринку тісно зв'язані питання асортиментної політики, що дозволяє визначити оптимальний набір товарних груп для забезпечення ефективності роботи фірми. Як правило, на ринку, що обслуговується фірмою, є присутнім основна продукція (джерело основних доходів), що підтримує (мається досить великий досвід її випуску, приносить стабільний прибуток), що тільки виходить на ринок (основний прибуток від її введення очікується в перспективі), що стимулює (стимулює збут іншої продукції) і застаріла ( щоіде з ринку). Завдання полягає у виборі доцільного співвідношення цих видів продукції. Крім того, варто також враховувати поява в перспективі на ринку ще тільки розроблювальних у даний час товарів.
Розробка нових товарів проходить ряд стадій, серед яких найбільш важливими є пошук ідеї нового товару, виготовлення нового зразка, проведення лабораторних і ринкових іспитів, серійне виробництво. Крім цього, необхідно вирішити питання, зв'язані з тим, чи буде товар представлятися як марочний, що дасть йому визначені переваги (у випадку його відповідності пропонованим вимогам) і дозволить чітко виділити з усієї маси товарів конкурентів.
При розробці товару необхідно враховувати особливості його життєвого циклу, що складається з чотирьох стадій: упровадження, росту, зрілості, спаду. Рух товару має свої характерні риси на кожній стадії. Тут задачі маркетингу, що складаються в продовженні в розумних межах життєвого циклу товару, вступають у визначене протиріччя з тенденціями його скорочення, що виникають у зв'язку з новими можливостями виробництва нових продуктів. На кожній стадії маркетинг вирішує свій комплекс задач, зв'язаних із просуванням товару на ринку, стимулюванням його збуту і т.п.
Отже, розробка товарів і взагалі товарна політика фірми виступає як основний елемент маркетингу, тому що насамперед товар, його якість, асортимент, новизна і характерні риси життєвого циклу визначають ступінь конкурентноздатності й успіх діяльності фірми.


 
загрузка...

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить