Для поиска темы - пользуйтесь СИСТЕМОЙ ПОИСКА


Стоимость дипломной работы


Home Материалы для работы Система організації служби маркетингу

Система організації служби маркетингу
загрузка...
Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 

Система організації служби маркетингу

Система організації служби маркетингу повинна будуватися так, щоб бути здатної взяти на себе всю маркетингову роботу, відповідно велику чи меншу по обсязі в залежності від величини фірми (у цю роботу включається і планування). У дуже маленькій фірмі один працівник (як керуючий службою збуту, чи маркетингу, чи директор по маркетингу) займається і маркетинговими дослідженнями, і організацією збуту, і рекламою, і службою сервісу для клієнтів і т.д.
У великій фірмі для цих цілей виділяється відділ маркетингу з окремими службами, кількість яких і їхнього найменування не залежать від типу організації маркетингу (географічний, товарний, ринковий, товарно-ринковий). Так, у кожнім з чотирьох типів організації маркетингу виділяються служба маркетингових досліджень і інформації, служба реклами і стимулювання збуту, служба збуту.
При організації по географічному принципі в службу збуту додаються підрозділи регіональних, зональних і районних служб збуту, а також торгові агенти.
При організації по товарному виробництву служба по нових товарах перетвориться в службу по товарній номенклатурі, що складається з підрозділів по групах товарів і (у їхньому складі) по окремих товарах.
Основним достоїнством найпоширенішої схеми організації - по функціональній ознаці є простота управління. Але в міру росту товарного асортименту і ринків фірми ця форма організації відділу маркетингу усе більше утрачає свою ефективність (утрудняються розробки особливих планів для кожного окремого чи ринку товару і «нація маркетингової діяльності фірми в цілому).
Організація по географічному принципі прийнятна фірми, у якій продавці, що торгують по всій території ми, підлеглі організованому відповідно до даного принципу відділу маркетингу. У свою чергу у відділі маркетингу створюється загальнонаціональна служба збуту фірми, що діє через регіональні, зональні і районні підрозділи з їхніми торговими агентами. Така організація мінімізує час і засоби торгових агентів на роз'їзди і дозволяє їм краще дізнаватися своїх клієнтів.
Організація по товарному виробництву притаманна відділам маркетингу фірм із широкою товарною номенклатурою і/чи розмаїтістю марочних товарів (товарно-марочне виробництво). Ця організація   не  заміняє  функціональну, а є ще одним рівнем управління в ній: керуючий товарній номенклатурі керує  декількома  керуючими по групах товарів, кожному з який підкоряються що виявляють, відповідальні за виробництво свого конкретного товару, що самостійно розробляють власні виробничі плани і контролюючі їхні результати із сучасним коректуванням. Цей тип організації виправдує себе у випадках, випускаються коли фірмою виробу те відрізняються друг від друга і/чи різновидів цих товарів так багато, що при функціональній організації тління всією цією номенклатурою стає скрутним чи неможливим.
Інші переваги організації по товарному виробництву - це координація керуючим усього комплексу маркетингу по даному виробі; керуючий по товарі може швидше окремих фахівців реагувати на виникаючі ринку проблеми, а також приділяти увагу і більш дрібним, другорядним за значенням маркам товарів,  оскільки виробництвом кожного з них керує власний керуючий. І нарешті ще одна перевага, що хочеться виділити особливо: управління виробництвом товару - це відмінна школа оперативної діяльності для молодих керівників.
Але переваги цього типу організації служб маркетингу повинні оцінюватися і на "тлі" витрат, а вони дуже значні: нерідкі конфлікти і розчарування, непогодженість прав і обов'язків між керуючими; фахівці з товарів рідко стають фахівцями з функціональній діяльності; система по товарах часто стає дорожче розрахункової через ріст витрат на оплату більшого числа працівників.
Організація по ринковому типі бажана в тих випадках, коли в різних ринків виявляються різні купівельні чи звички різні товарні переваги. Ця організація аналогічна викладеної по товарній ознаці. Основне достоїнство цієї системи - у побудові фірмою своєї роботи стосовно до нестатків конкретних сегментів ринку. Багато фірм вже освоюють цей тип організації, що стає організацією по товарно-ринковому принципі.


 
загрузка...

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить