Для поиска темы - пользуйтесь СИСТЕМОЙ ПОИСКА


Стоимость дипломной работы


Home Материалы для работы Контроль (самоконтроль), оцінка (самооцінка) в структурі навчальної діяльності

Контроль (самоконтроль), оцінка (самооцінка) в структурі навчальної діяльності
загрузка...
Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 

Контроль (самоконтроль), оцінка (самооцінка) в структурі навчальної діяльності

В загальній структурі навчальної діяльності значне місце належить таким діям як контроль (самоконтроль) і оцінка (самооцінка). Це обумовлено тим, що всяка дія є довільною, регульованою лише при умові контролювання й оцінення.
Контроль і оцінка здійснюється шляхом порівняння того, що передбачалось одержати, і того, що реально одержали в процесі навчання. Це порівняння є підставою для продовження чи завершення дії (у випадку збігу) або корекції  (у випадку, якщо план і результати діяльності не збігаються).
Отже, контроль передбачає три ланки:
•    формування моделі, взірця, бажаного результату дії;
•    порівняння цього взірця і реальної картини дії;
•    прийняття рішення про продовження, завершення чи корекцію дії.
Дії контролю і оцінки вчителя в процесі навчання повинні перейти в дії самоконтролю і самооцінки учнів.


 
загрузка...

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить