Для поиска темы - пользуйтесь СИСТЕМОЙ ПОИСКА


Стоимость дипломной работы


Home Материалы для работы Мотивація як компонент структури навчальної діяльності

Мотивація як компонент структури навчальної діяльності
загрузка...
Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 

Мотивація як компонент структури навчальної діяльності

Мотивація дослідження як перший обов’язковий компонент навчальної діяльності, що входить в її структуру, може бути внутрішньою або зовнішньою, але завжди є внутрішньою характеристикою особистості як суб’єкта навчальної діяльності.
Мотивація є однією із фундаментальних проблем як вітчизняної так і зарубіжної психології, а, отже, і педагогіки. В найзагальнішому розумінні мотив - це те, що визначає, стимулює, побуджує людину до здійснення певної дії. МОТИВАЦІЮ можна визначити, з одного боку, як складну, багаторівневу систему збудників, що включає потреби, мотиви, інтереси, ідеали, прагнення, установки, емоції, цінності  і таке подібне. З іншого боку, слід пам’ятати, що в полімотивованій діяльності завжди  омінують певні мотиви.
Одним із провідних компонентів навчальної мотивації є ІНТЕРЕС. У професійному спілкуванні педагогів “інтерес” навіть часто використовують як синонім навчальної мотивації.
Необхідною умовою формування інтересу до навчальної діяльності є надання учням можливості проявляти самостійність і ініціативу. Чим активніші методи навчання, тим легше зацікавити учнів. Цікавою для них є та робота, котра вимагає постійного напруження. Легкий матеріал не викликає інтересу. Подолання труднощів навчально-тренувальної діяльності – важлива умова виникнення інтересу до неї. Проте трудність навчального матеріалу приводить до підвищення інтересу лише тоді, коли ця трудність посильна і її можна подолати. В протилежному випадку інтерес швидко падає.
Важливою передумовою виникнення інтересу є новизна навчального матеріалу.


 
загрузка...

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить