Для поиска темы - пользуйтесь СИСТЕМОЙ ПОИСКА


Стоимость дипломной работы


Home Материалы для работы Контейнеризація вантажів

Контейнеризація вантажів
загрузка...
Рейтинг пользователей: / 1
ХудшийЛучший 

Контейнеризація вантажів

Сьогодні широко поширені контейнерні перевезення на короткі і далекі морські лінії,  поромні маршрути, перевезення автомобільним і залізничним транспортом. Це викликано наступними обставинами:
- зменшенням стояночного години в портах;
- скороченням години доставки від продавця покупцю;
- зменшенням ушкоджень вантажів;
- зменшенням розкрадань вантажів;
- забезпеченням гарної захищеності від гідрометеорологічного впливу;
- зменшенням витрат на рахунок вантажу;
- не вимагає спеціальних мисць збереження (склади);
- безпекою при вантажно-розвантажувальних робіт.
Під контейнеризацією розумиють систему обробки генеральних вантажів високо механізованими методами при перевезеннях змишаними видами транспорту (морським, залізничним і автомобільної). Використовувані в даний година контейнери звичайно мають довжину 20 фут (6,1 м)- 1 TEU  чи 40 фут (12,2 ми ширину – 8 фут (2,4 м), але різну висоту. Вимоги до конструкції крупнотоннажных контейнерів і їхньому змисту період експлуатації регламентуються Міжнародною конвенцією по безпечних контейнерах (КБК). Конвенцією передбачений обов'язковий огляд контейнерів через кожні 30 мес (після закінчення п'ятилітнього термину від дати виготовлення контейнера). При цьому повинна вироблятися сертифікація шкірного контейнера. Табличка про безпеку на контейнері є свого роду міжнародним сертифікатом, що показує відповідність контейнера вимогам КБК.
Контейнери виготовляються з різних матеріалів головним чином зі сталі, а також з алюминієвих сплавів. Можливі варіанти, коли як каркас використовується чи сталь алюминієвий сплав, а панелі виготовляються й алюминієвого сплаву, клееной чи фанери армованого склопластику. Однієї з особливостей контейнерів мижнародного стандарту є наявність у кожнім куті литих коробчатых фитингов, службовців для підйому і кріплення контейнерів при їхньому транспортуванні різними видами транспорту. Найбільше поширення одержали сталеві великотонажні контейнери. Проте, вибір матеріалу контейнера залежить від його призначення (наприклад, для рефрижераторних контейнерів використовується головним чином алюминієвий сплав), а також від економичних розуминь, якими керується власник, замовляючи партію контейнерів.
Нормативні розміри контейнерів використовуваних у міжнародній контейнерно-транспортній системи.

Завантаження контейнерів відбувається на складах великих виготовлювачів експортної чи продукції контейнерних вантажних площадках (Container Freight Station.).При відправленні з заводу-виготовлювача, можна говорити про принцип доставки вантажу «від двер до двер». Контейнерно-транспортна система має потребу в спеціалізованих залізничних платформах і автомобільних причепах (напівпричепах), пристосованих для перевезення і, головешці, для швидкої обробки контейнерів спеціальної техніки (для установки і зняття їх без зайвого перевантаження вмисту контейнерів). Томові на залізничних станціях і в пунктах перебоязкі контейнерних вантажів автомобільним транспортом необхідно мати автоматизоване підйомно-транспортне устаткування. У морських портах необхідно мати спеціальні причали, де можна розмистити тисячі контейнерів, що очікують чи навантаження прибулих у порт. Для перевезення контейнерів на морських судах використовується спеціальне устаткування трюмив, палуб і люкових кришок для розмищення контейнерів і їхнього кріплення до корпуса судна. Контейнерні термінали повинні бути забезпечені спеціальними контейнерними кранами-перевантажувачами, що здатні різко скоротити термини стоянки судна під вантажними операціями в порту призначення.

Перевагою контейнерної системи є те, що відправник вантажів має справу лише з одним оператором, що виконує транспортування вантажів. Цей оператор, наприклад, у стані забезпечити доставку контейнерних вантажів з підприємства в Китаї на склад одержувача в Німеччині.
З погляду автомобільного чи залізничного транспорту перевезення контейнерів одержало велике поширення в останні 20 років один причіп (напівпричіп) з контейнером виявлявши собою меншу незручність, чим кілька вантажівок. Сьогодні контейнерно-транспортна система є найбільш універсальної і приносити відчутні результати в економичній ефективності перевезень ,продуктивності праці і ресурсосберегающих технологій.
Що стосується документації і процедури її оформлення, то судноплавні компанії, що працюють з контейнерами, мають свої власні схеми й у своїх відносинах з відправниками вантажу самостійно вирішують ці питання. Стандартний коносамент залишається в силі для багатьох лінійних конференцій, що виконують контейнерні перевезення. Основні принципи, що стосуються морський перевезення вантажів, залишаються незминними. Якщо вантажовласник визнає вантажі в контейнерах як частина генерального вантажу, те ніяких проблем при цьому не виникає, оскільки такий вантаж вважається звичайним, і коносаменти оформляються звичайним шляхом. У даному випадку відправник використовує контейнери як більш зроблений спосіб упакування вантажу. Якщо ж відправник користається послугами спеціалізованого контейнеровоза (наприклад, ячеистого контейнерного судна. – Прим, перекладача), то це означає, що відправник вантажу має справу не тільки з морським перевезенням контейнерів, але також і з транспортуванням їх до навантаження на судно і після вивантаження контейнерів у порту призначення. Отже, він зв'язаний з коносаментом змишаного транспортування вантажу, що в даному випадку не є звичайним «наскрізним» коносаментом.
Важливою обставиною в даному випадку є те, що специфікація контейнера є документом, у якому зазначене: про прийняття вантажу в попереднім мисці навантаження, даті завершення завантаження контейнера, а також приведені вказівки про транспортування, навантаження на судно і доставці в мисце призначення у відповідний термин. У тієї година як морське перевезення контейнерів здійснюється в рамках Закону про морське перевезення вантажів (Великобританія), то умови транспортування контейнерів поза морською ділянкою шляху проходження повинні бути відбиті в зазначеному документі і їх варто розглянути. У деяких випадках відправник оформляє свою документацію, в інші – представляє необхідні дані перевізнику/експедиторам, що вже оформляє коносамент на контейнер.
Якщо перевізник приймає до перевезення всі контейнери даної партії вантажів, те відправник одержить коносамент на загальну кількість чи контейнерів зведення про їхній умист. Якщо ж вантажі були відправлені на прийомну контейнерну вантажну площадку для завантаження в контейнери разом з іншими вантажами, те коносамент на такий збірний контейнер повинний указувати число вантажних чи мисць предметів і зведення про їхній умист.
У випадку загальної аварії, якщо така буде мати місце, стосовно палубних контейнерів відповідальність перевізника регулюється рамками відповідного законодавства з обліком прийнятих у договорі морського перевезення застережень.
Необхідно прийняти до уваги, що при контейнерних перевезеннях збільшуються наприклад, страхові ризики у відношенні можливих крадіжок вантажів у контейнерах, що зростають при наземних перевезеннях і знижуються при перебуванні контейнерів у морських портах і на судах.


 
загрузка...

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить