Для поиска темы - пользуйтесь СИСТЕМОЙ ПОИСКА


Стоимость дипломной работы


Home Материалы для работы Тара й упакування

Тара й упакування
загрузка...
Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 

Тара й упакування


В залежності від характеристик вантажу існують вантажі, які необхідно транспортувати в тарі; без тари, але з захистом окремих вузлів; без тари.
Першорядною турботою виробника є упакування товару. Упакування товару призначене для збереження товару, складування, сохранной перевезення і бути пристосованої для погрузочно/розвантажувальних робіт. Для використання повного обсягу вантажних приміщень і в залежності від характеристик вантажу, тара повинна мати запас міцності для багатоярусного укладання. Тару за формою упакування можна розділити на коробки, шухляди, бочки, мішки; по фізико-хімичному складу: паперову, картонну, дерев'яну, фанерну, пластмасову, металеву, пластикову, хімволокнисту, натурально-волокнисту.
Тара й упаковка дуже різноманітна і повинна відповідати стандартам і технічним умовам. В залежності від характеристики товару призначеного для транспортування тара також проходить огляд на відповідність вимогам ДСТ – 26319-84.
Для транспортування на тарі (упаковці) наноситися маркування (напис): транспортне (основне) маркірування, інформаційне маркірування, додаткові написи, манипуляционные знаки, знаки небезпеки.
Місця і способи нанесення транспортних написів і маніпуляційних  знаків,  розміри бірок визначаються відповідно до ДОСТ – 14192-196.
Свідоцтво про відповідність тари (упакувці) небезпечних вантажів винне відповідати вимогам мижнародних і національних правил, що застосовуються і видаватися згідно ДСТ – 26319-84.
Основні написи: повне найменування вантажоодержувача; повне найменування   пункту призначення і проміжних пунктів (найменування залізниць, порту навантаження/вивантаження) призначення; кількість вантажних місць у відправці і порядковий номер місця.
Додаткові написи: повне найменування вантажовідправника; найменування пункту  відправлення  із зазначенням залізничної станції відправлення і скороченого найменування залізниці відправлення; залізничні написи (залізнична марка).
Інформаційні написи: маса брутто і нетто вантажного місця в кілограмах; габаритні розмири  вантажного  мисця  в сантиметрах (довжина, ширина і висота або діаметр і висота); об'єм вантажного мисця в кубічних метрах.
Габаритні розмири вантажного мисця не зазначаються,  якщо смороду не перевищують 1 м.
Маніпуляційні знаки  –  це  знаки,  які  вказують  на  спосіб поводження з вантажем (обережно, тендітне; боїться вогкості; гаками не працювати; мисце застропки; нагору, не контовать).
Основні,  додаткові, інформаційні написи та маніпуляційні знаки повинні бути нанесені на кожне вантажне мисце.
Транспортне (основне) маркірування, інформаційне маркірування, додаткові написи, манипуляционные знаки, знаки небезпеки наносяться на тару згідно мижнародного контракту (вимог країни одержувача).
Про ремонт   тари,   перепакування    вантажу    або    його перемаркування складається акт загальної форми або комерційний акт (у залежності  від  обставин),  який  додається  до  передавальної відомості.
Сторона, що приймає,  не має права відмовитися від  приймання перепакованих  вантажів  або вантажів,  тара яких ремонтувалася в пункті перевалки,  якщо цей ремонт  або  перепакування  оформлені зазначеним вище порядком.


 
загрузка...

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить