Для поиска темы - пользуйтесь СИСТЕМОЙ ПОИСКА


Стоимость дипломной работы


Home Материалы для работы Режимні вантажі

Режимні вантажі
загрузка...
Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 

Режимні вантажі підрозділяються на швидкопсувні і нешвидкопсувні.

Швидкопсувні вантажі – це вантажі, що вимагають у процесі перевезення і збереження дотримання особливих термовлажностных і вентиляційних режимив. Смороду поділяються на два класи: рефрижераторні і нерефрижераторні. У свою чергу рефрижераторні вантажі поділяються на 3 групи: морожені, охолоджені й охолоджувані. Кожна з зазначених груп вимагає визначених режимив температури: морожені – 6 °С и нижче; охолоджені – від -5 до – 1 °С; охолоджувані від 0 до +15 °С. Для забезпечення сохранной перевезення враховують: ступінь пристосованості судна для даного перевезення, стан вантажу; сезон, напрямок і тривалість рейса. Крім того, у процесі перевезення враховують дві ознаки – спільність походження продукту і спільність режиму його перевезення. Недостатній облік хоча б однієї ознаки чи приведе може привести до псування вантажу.
Для перевезення швидкопсувних вантажів використовуються рефрижераторні контейнери, рефрижераторні судна і так називані «вентильовані» судна, тобто судно зі спеціальною системою вентиляції. Рефрижераторні судна розділяють на два типи: суди з батарейною системою охолодження і судно, де холод у вантажні примищення подається за допомогою вентиляційної системи. Судно першого типу в основному використовують для перевезення морожених вантажів, іншого – для перевезення охолоджених вантажів – фруктів, овочів і інших «живих» у біологічному понятті вантажів. Перевезення плодоовочів можна здійснювати на спеціалізованих рефрижераторних судах і на «вентильованих» судах.

У першому випадку вся маса вантажу прохолоджується до оптимальної температури, при якій життєві процеси сповільнюються, алі не припиняються. У цьому випадку вентиляція охолодженим повітрям забезпечує  підтримку температури, видалення продуктів «подиху» плодів і надлишкової вологості повітря, а також подачу кисню в трюм для забезпечення «подиху» плодів.
В іншому випадку повітря подається в трюм неохолодженим, зниження температури вантажу в заданих межах неможливо і тому необхідно  забезпечити посилену вентиляцію для видалення з трюму продуктів «подиху», надлишкової вологи і подачі свіжого повітря з нормальним змистом кисню. Для цього судно повинне забезпечити багаторазовий обмин повітря в час. Характерною рисою перевезення плодоовочів на рефрижераторних судах є їх повна термична обробка, тобто Зниження температури вантажу до заданої температури перевезення. Так, температура перевезення для тропічних плодів встановлена в межах від +8 до +15 °С, а субтропічних +2 до +11 °С.
Усі швидкопсувні вантажі тією чи іншою мирою піддані природного збитку, наприклад усушці через утрату вологи. Оптимальна відносна вологість для плодоовочів 85–95%. При 80% і нижче плоди увядают, а підвищення відносної вологості приводити до посилення життєдіяльності микроорганізмив. На якість вантажу впливають микроорганізми, газовий склад повітря й освітленість. Микроорганізми (батареї, цвілі) найбільш активні при температурі від +15 до + 20 °С, однак деякі з микробів можуть існувати і при негативних температурах.
У процесі перевезення роблять контроль газового складу повітря. Знижений змист кисню в повітрі приводити до анаэробному «подиху» плодів і їхньому швидкому зів'яненню. Підвищений змист CO2 приводити до посиленого «подиху» плодо-овощей. Змист ІЗ2 у трюмному повітрі установлюється відправником вантажу в  договорі перевезення (звичайно 1%). Коливання CO2 у межах 0,l – 0,3% говорити про локальне дозрівання плодів у трюмах. Світло прискорює процес дозрівання плодів.

М'ясо прохолоджують або заморожують. Прийнято три температурних діапазони перевезення: охолоджені від 0,5-1,5 оси; заморожені від –12–-13 ос; сильно заморожені від –18– -30 ос. Охолоджене м'ясо може зберігатися протягом 15-17 доби без помитного погіршення якості продукту.
Рибу і рыбопродукты перевозять у заморозиву (-15 – -20 ос) і охолодженому (-2 – -5 ос) стані. Охолоджена риба зберігається до 12 доби.
Під година перевезення олії на нерефрижераторних судах тривалість перевезення не винна перевищувати 4 доби, якщо температура навколишнього середовища перевищує -+ 4 градуси.
Сир без рефрижерації допускається до перевезення, якщо температура в рейсі не перевищує  +17 ос.
Яєчні вантажі. Яйця свіжі є «живими» вантажами і вимагають забезпечення вентиляції. Температура перевезення на  рефрижераторних судах від –1,5 до +1,5 °С, відносна вологість 85-90%. Година перевезення на звичайних судах не повинне перевищувати 5–6 сут.

Консервована продукція. Овочеві і фруктові консерви в скляній тарі можуть перевозитися на нерефрижераторних судах при температурі від –1 до +25 ос. Припустимий година перевезення: 5 сут при температурі 16-25 ос; 10 сут при температурі 11-15 ос; 15 сут при температурі 7-10 ос. Рибні консерви (кільки, анчоусы) можуть перевозитися при температурі –5 до 0 ос.
Нешвидкопсувні вантажі – це вантажі, що не вимагають режимного збереження і перевезення.
Хлібні вантажі в тарі – зернові усіх видів; комбікорму; крупа і  борошно, упаковане в мишки. Застосовується спеціальне укладання з вентиляційними каналами і спеціальною  сепарацією.
Бобові – мають властивість самозігрівання, вимагають вентиляції, при намоканні збільшуються в обсязі. Установлена визначена залежність миж відносною вологістю повітря і вологовмистом вантажу.
Макуха – продукт перебоязкі оліїстих насінь, має властивість самозігрівання, вимагає вентиляції.
Шрот – макуха, отримана після витягу олії з насінь методом їхньої обробки розчинником жирів (відноситься до класу небезпечних вантажів).
Копра – висушені і растертые ядра кокосового горіха, що мистять до 60% олії (відноситься до класу небезпечних вантажів).
Тапиока (маниоковое саго) – корм для птахів і худоби, припускає великий змист крохмалю, білків і жирів.
Температура нешвидкопсувних вантажів у момент навантаження не винний перевищувати температуру повітря більш ніж на 3-5 ос.


 
загрузка...

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить