Для поиска темы - пользуйтесь СИСТЕМОЙ ПОИСКА


Стоимость дипломной работы


Home Материалы для работы Наливні вантажі

Наливні вантажі
загрузка...
Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 

Наливні вантажі мають наступні основні характеристики:

В'язкість – підрозділяється на нев'язкі – до 1,0 мм2/з; маловязкие – від 1,0 до 35,0 мм2/із при температурі 50 0С; средневязкие – від 36 до 148 мм2/з; високов'язкі – від 149 і вище мм2/с. 
Температуру застывания характеризує рухливість наливного вантажу і дає можливість оцінити ту минімальну температуру, при якій можливо перекачування вантажу.
Випаровуваність – тиск насичених пара при визначеній температурі, тобто  пружність пара. Чим більше пружність пара, тім більше його утрати від випару під година транспортування.
Температуру спалаху – температура, при якій сумиш пара речовини з повітрям спалахує при піднесенні вогню. 
Температуру запалення -  температура, коли при піднесенні вогню не тільки впихає парі, алі і загоряється сама речовина. 
Температуру самозапалювання – температура, при якій запалення походити від тепла, виділеного в результаті фізичної чи хімичної реакції.
Йодне число – величина обозначающая яку кількість грамив йоду може приєднається до 100 грамив чи олії жиру. Чим вище йодне число, тім більше здатність вантажу до окислювання.
Кислотне число  - кількість миліграма їдкого калію необхідне для нейтралізації вільних жирних кислот, що входять у 1 грам чи олії жиру. Підвищення цієї величини свідчить про ті, що йде процес гидролитического (за участю води) розпаду олії і жиру. При цьому розпаді виділяється вільний кисень, що окисляє чи олію жир, що погіршує якість вантажу, а в наслідку утрудняє перевантаження.
Можна виділити 4 види наливних вантажів: нафта і нафтопродукти; харчові вантажі; зріджені вантажі; хімичні вантажі.
Нафта  і  нафтопродукти.  Смороду   включають: сиру нафту, мазут, моторне паливо, дизельне паливо,  паливо для  реактивних двигунів, бензини й олії.
Сира нафта – складна суміш різних вуглеводнів з домішками кислотних, сірчистих і азотистих з'єднань.
Нафта і нафтопродукти розділяються на:
•    «темна нафта» – сиру нафта, розчини бітуму й асфальту, олії, важке нафтове паливо;
•    «світла нафта» – дизельне паливо, гаснув, паливо для реактивних двигунів, бензин і інші нафтопродукти не вхідні в термин «темної нафти».
Мазут буває малосерністий (вміст сірки до 0,5%); сірчистий (до 2,0%); высокосернистый (до 3,5%). По призначенню мазут розділяють на топковий і флотський. Флотський мазут відрізняється від топкового більшою теплотворною здатністю і меншою в'язкістю. Мазут з водою утворить стійку емульсію.
Моторне паливо по зовнішньому вигляді нагадує флотський мазут, алі менш грузле.
Дизельне паливо в залежності від температури застывания буває: арктичні (А) – 50 °С и вище; зимове північне (ЗС) – 30 "С и вище; зимове (3) -20 °С и вище; літнє (Л) ПРО °С и вище.
Паливо для реактивних двигунів (РТ, Т) – сумиш гасових чи фракцій сумиш гасових і бензинових фракцій нафти з різними присадками. Не допускається обводнювання і забруднення механічними домишками.
Під година перевезення бензину повинні дотримуватися особливо строгі заходи для збереження якості. З водою не з'єднується. Бензин токсичний. При змисті в повітрі від 0,07 до 0,28% пара бензину людина одержує легке отруєння через 15 хв. При концентрації пара понад 2,2% людина одержує важке отруєння і непритомніє.
При транспортуванні олій основною умовою є недопущення їхнього обводнювання і запобігання від забруднення іншими з'єднаннями.
Нафтопродукти в залежності від температури спалаху пара розділяються на класи:
•     чи бензин спирт – температура спалаху до 22,9 ос, може бути в з'єднанні з водою (винний спирт, етиловий спирт, ацетон) і без (бензин, бензол, моторний спирт і ін.);
•    звичайний клас – температура спалаху вище 22,9 ос (гаснув, минеральна олія, парафін і ін.);
•    клас інших речовин – температура спалахи може бути різна (фарби, фотографічне чорнило, засоби для полірування, клеї, лаки й ін.);
•    клас палива і мастильних засобів – температура спалаху більш 66 ос (важке паливо, мазут, асфальт, мастила різного виду).
Харчові вантажі. При їхньому перевезенні відправник вантажу зобов'язан виду конкретн рекомендаці для збереженн якіст
З письмового дозволу вантажоодержувачі для кращого зачищення дозволяється в танк вантажем подавати свіжу пари. При навантаженні, перевезенні й особливо при мийці і зачищенні танків від патоки в результаті шумування виділяється значна кількість вуглекислого газу (З2). Повітря зі змистом З2 вище 0,l % є небезпечним для здоров'я людей.
Найважливіша транспортна властивість вин можливість окислювання шумування. Процеси окислювання підсилюються в результаті його контакту з чорними металами. Щоб уникнути псування вантажу і для призупинення процесу його окислювання вантаж варто ізолювати від навколишнього повітря. Якщо танк заповнений не цілком, те в ньому спалюють сірчані свічі і заповнюють димом вільний простір. Звичайно танки заповнюють вином цілком під кришку розширника для виключення контакту з повітрям.
Спирти мають багатьма   властивості,   властивим   нафтопродуктам. Смороду вогненебезпечні, вибухонебезпечні, здатні до нагромадження статичної електрики. Наявність значної частки легень фракцій у спиртах визначає їхню інтенсивну випаровуваність  (летючість). Спирти легко обводнюються, що приводити до зниження їхньої сортності. Усі спирти характеризуються наркотичними і токсическими властивостями.
Хімичні вантажі. Перед навантаженням необхідно одержати повну інформацію про вантаж: колір рідини, запах, хімичну формулу і хімичний ряд, стійкість з'єднання. реакцію з кислотами і лугами, взаємодія із солоною і прісною водою, з парами води і повітрям, і також щільність, крапки кипіння і замерзання, тиск і щільність газу, коефіцієнт об'ємного розширення, розчинність у воді і в'язкість. Крім того, повинні бути зазначені головна небезпека і мири, що починаються в аварійній ситуації, температури спалаху і самозапалювання, діапазон займистості і небезпека вибуху, у тому числі вплив рідини і газу, що випаровується, на організм людини, ока н шкіру. Бажано одержати рекомендації з оптимальній температурі під година перевезення, оптимальному тиску і, необхідності заповнення вільного простору в танку інертним газом. На танкере-химовозе обов'язково повинні бути випробувані в лабораторії прилади для контролю загазованості – індикатори пального газу, хімичного абсорбирования і кисню.
Зріджені гази. По походженню й умовам переходу в рідкий стан, необхідне для морського транспортування, гази поділяють на: природний газ – метай; гази нафтової перегонки – пропан, бутан і їхньої сумиші; хімичні гази – этилен, хлорвініл, бутадион; амиак.
Низька крапка кипіння зрідженого газу (метану) і займистість пар обумовлюють їхню пожежонебезпеку, а низька температура при транспортуванні (-162 °С) і збільшення обсягу при переході з рідкого стану в газоподібне у відношенні 600 : 1 визначили деякі особливості конструкції танкеров-метановозов. Метан менш займистий, чим бензин і нафтові гази, такі, як пропан і бутан, і в порівнянні з амиаком він менш токсичний. Метан стає займистим при змишуванні його пара з повітрям, тому конструкцією танкеров-метановозов передбачене виключення контакту вантажу з повітрям при навантаженні, перевезенні і вивантаженні. Пожежонебезпека виникає тільки у випадках чи розливу витоку вантажу з чи танків трубопроводів.
По небезпеці  вантажі підрозділяються відповідно до Мижнародних Правил  перевезення небезпечних вантажів на класи:
клас 1 -  вибухові речовини і предмети ними споряджені, здатні при відповідному впливом на них вибухати;
клас 2 – гази (стиснуті під тиском, зріджені, розчинені під тиском); 
клас 3 – легкозаймисті рідини;
клас 4.1. – легкозаймисті тверді речовини;
клас 4.2. – речовини здатні до самовозгаранию;
клас 4.3. – речовини, що при взаємодії з водою утворять легкозаймистий чи газ здатний до самовозгаранию;
клас 5.1. – речовини, що окисляють;
клас 5.2. – органічні пероксины;
клас 6 – отрути
клас 7 – радіоактивні речовини
клас 8 – їдкі і корозійні речовини
клас 9 – інші небезпечні речовини.
Перевезення небезпечних вантажів по повітрю регламентується технічними інструкціями: «по безгрубному перевезенню небезпечних вантажів по повітрю». Документ ИКАО 9284-AN/905. Видання: 2003-2004 долі, і «про порядок дій в аварійній обстановці у випадку інцидентів, зв'язаних з небезпечними вантажами, на повітряних судах». Документ ИКАО 9481-AN/928. Видання: 2003-2004 долі.
При перевезенні легкогорючих вантажів залізничним транспортом, які зазначені  в  додатку наказу МТУ №644 від 21.11.2000,  а  також нелегкогорючі  вантажі, які упаковані з використанням легкогорючих матеріалів,  потребують  підбору  й  підготовки  критих  вагонів у протипожежному  відношенні  згідно  з "Правилами перевезень небезпечних вантажів  по  залізницях", затвердженими 05.04.96 Радою залізничного транспорті держав-учасниць СНД.
При кожнім пред'явленні небезпечних вантажів до перевезення повинні бути прийняті визначені мири до того, щоб належним чином позначити і повідомити про потенційну небезпеку до пропонованого до перевезення небезпечних вантажів.На кожнім упакуванні вантажів варто вказувати транспортне найменування перевезеного небезпечного вантажу і відповідний номер ООН. Повинний бути вивішений знак небезпеки згідно IMDG.
Додатково до документів про перевезення вантажів виписується документ на перевезення небезпечних вантажів (Dangerous Cargo Declaration).

 


 
загрузка...

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить