Для поиска темы - пользуйтесь СИСТЕМОЙ ПОИСКА


Стоимость дипломной работы


Home Материалы для работы Оплата за доставку вантажів

Оплата за доставку вантажів
загрузка...
Рейтинг пользователей: / 1
ХудшийЛучший 

Оплата за доставку вантажів

Оплата за доставку вантажів при морському перевезенні називається фрахт. Умови оплати фрахту по чартері і по коносаменті різні і тому будуть розглянуті окремо. При будь-яких умовах чартеру умови оплати фрахту вносяться в коносамент.
Фрахт по коносаменті приєднується за сохранную перевезення і доставку обумовленого вантажу. Однак багато судновласників вимагають оплати фрахту проти видачі коносаментів протягом 7 днів після відходу судна. Такі заходи приймаються з метою гарантованого одержання коштів.
Фрахт по коносаментним відправленням може розраховуватися трьома шляхами: по масі (ваги), по обсязі чи вантажу, коли перевозяться особливо коштовні вантажі, у вигляді відсотка від вартості перевезеного вантажу.
Переважна більшість лінійних конференцій прийняло метричну систему для розрахунку фрахту, а саме за кубічний метр чи за 1 т (1000 кг).
Слід зазначити, що незважаючи на прийняту в більшості країн метричну систему, в Англії вимір кубатури вантажу вусі ще виробляється у футах і дюймах, а потім уже переводитися в метричну систему мир для розрахунку фрахту.
Можна вважати загальноприйнятим, що під годиною перевезення легких вантажів, таких, як продовольчі товари, бавовна і т.п., фрахт оплачується в залежності від обсягу, а оплата фрахту під годиною перевезення важких вантажів виробляється в залежності від їхньої маси.
Оплата за перевезення контейнерів береться згідно тарифів лінійної компанії.
Оплата фрахту по коносаментным перевезеннях звичайно виробляється по тарифних ставках, установлюваним різними конференціями. Ці тарифні ставки година від години зминюються.
Капітан судна може використовувати заставне право на вантаж у випадку несплати належного фрахту. Одержувач не вправі одержати вантаж доти, поки фрахт не буде оплачений. У того ж часу судновласник, строго кажучи, не має права на одержання фрахту доти, поки вантаж не буде виданий, якщо тільки договором не передбачена оплата фрахту авансом.
Якщо капітан видасть вантаж до сплати фрахту, то він не може використовувати заставні право на вантаж. Томові він вправі вимагати сплати фрахту, як тільки судно готове до видачі вантажу.
Фрахт по чартерних відправленнях установлюється по погодженій ставці за чи тонну за інші прийняті в торгівлі одиниці. При цьому не робиться застереження в частині чи маси" обсягу вантажу.
Майже завжди фрахт по чартері – «повинен бути оплачений перед видачею вантажу» (“freight is payable before breaking bulk”), а якщо в договорі нічого не сказано про годину оплати фрахту, то мається на увазі, що оплата фрахту виробляється одночасно з видачею вантажу. Вираження, застосовуване в чартерах – “оплата фрахту виробляється за тонну виданого вантажу” (“Freight paid ton by ton delivered”) не повинне сприйматися в буквальному значенні. Це означає, що фрахтувальник оплачує фрахт щодоби за годину розвантаження судна пропорційно вивантаженому вантажу. Судновласник, як правило, не вправі вимагати оплати фрахту пропорційно (pro rata) частини виконаного рейса. Однак якщо судно не завершило рейс, то капітан судна може вжити заходів по перевезенню вантажу і доставці його в; порт призначення для того, щоб одержати фрахт. При цьому усі витрати по такому перевантаженню вантажу, експедиторській роботі повинні бути віднесені на рахунок судна. Якщо ж одержувач був сповіщений, що судно закінчить рейс неподалік від порту призначення, і добровільно погодився із судновласником на одержання своїх вантажів у промижному порту, то в цьому випадку можлива оплата фрахту пропорційно завершеної частини рейса.
У тому випадку, коли виникають розбіжності з приводу маси перевезеного вантажу, то особа, що вимагає перевірки маси вантажу, повинна оплатити витрати по контрольному зважуванню.
У випадку ушкодження вантажу судновласник має право на повну оплату фрахту за умови, що вантаж доставлянь. Якщо, однак, вантажі загублені під година перевезення, те фрахт не оплачується.
Крім приведених вище існують ще інші види фрахту.
“Мертвий фрахт”(Deadfreight). Це оплата за невикористану чи вантажопідйомність вантажомисткість судна. Коли відповідно до договору на судні бронюється мисце для визначеної кількості вантажу, а відправник не змиг надати чи вантаж не забезпечив доставку всього погодженої кількості вантажу, те судновласник вправі вимагати оплати “мертвого фрахту”. Однак судновласник не вправі поліпшувати своє фінансове положення шляхом одержання “мертвого фрахту” поверх того дійсного фрахту, що він би заробив під година перевезення обумовленого вантажу. Томові “мертвий фрахт” розраховується по погоджених ставках стосовно до тієї кількості вантажу, що підлягало перевезенню, алі в дійсності виявилося не перевезеним. При цьому віднімаються усі витрати, що винна був би понести судновласник під година перевезення цих вантажів. “Мертвий фрахт” звичайно не стягується в тихнув випадках, коли відправник вантажу забронював мисце для невеликого числа вантажних мисць, а потім не змиг їх доставити до мисця навантаження.
“Зворотний фрахт” (Back freight). Це фрахт за повернення вантажів, що не були прийняті в порту призначення. Якщо відправник вантажу направивши вантажі вантажоодержувачу, а тієї відмовився прийняти їх, те судновласник вправі або використовувати заставні право на вантаж, якщо фрахт не оплачений, і продати ці вантажі або повернути їх відправнику вантажу. В останньому випадку відправник вантажу винний оплати додатков фрахт за поверненн вантаж Такий фрахт одержавши назву “зворотного фрахту”.
Інший вид “зворотного фрахту” виникає при доставці вантажу далі порту призначення. Наприклад, вантаж, призначений для Монтевідео, був доставлянь відповідно до документів у Буенос-Айрес. У цьому випадку з відправника вантажу буде стягнений “зворотний фрахт” за повернення вантажу з Буенос-Айреса в Монтевідео. Якщо, однак, вантажі були неправильно покладені і завезені далі порту призначення з звинувачуй перевізника, те “зворотний фрахт” не стягується.
Люмпсум (Lump Sum freight). Це заздалегідь погоджена торба за перевезення вантажу, причому фрахт підлягає оплаті незалежно від кількості перевезеного вантажу.
Наприклад, відправник вантажу бажає відправити 4000 т вантажу у визначений порт і домовився з перевізником сплатити останньому торбу 8000 ф. ст. за перевезення. За таких розумив договору перевізник може перевести або 400, або 4000 т, однак фрахт запозбавитися незминним – 8 000 ф. ст. Іншими словами, щоб одержати такий вид фрахту, судновласник повинний перевести, принаймні, якусь частину вантажу. У тому випадку, коли вантаж доставлянь не цілком, вантажоодержувач має право зажадати відшкодування вартості не доставленого вантажу, алі не має права не оплачувати фрахт. Оплата такого фрахту винна бути зроблена незалежно від кількості доставленого вантажу.
Відправлення такого роду дають відправнику вантажу переваги в тихнув випадках, коли йому невідомо точна кількість вантажу, підмет перевезенню. Шляхом висновку такої догоди він може домогтися більш низької ставки фрахту, чим якби він відправляв цей вантаж на звичайних умовах.
Аванс фрахту (Advance freight). Можливо, це найбільш важливий вид фрахту з перерахованих. Особливість його полягає в тому, що, будучи оплаченим заздалегідь, цей фрахт уже не може бути стягнений назад. Це можливо лише у випадку, якщо перевізник навмисно сприяв загибелі чи судна вантажу. Якщо чи судно потоне буде визнано цілком загиблим під година останнього рейса або вантаж буде загублений унаслідок визнаних морських небезпек, те власник вантажу не зможе одержати назад фрахт, сплачений їм заздалегідь.
Питання полягає в тому, чи є сплачений при видачі коносаментів чи фрахт авансом не є таким. Це визначається умовами коносамента, зокрема посиланням на конкретну статтю коносамента, що регулює відносини сторін.
Коли полягає чартер і частина фрахту сплачується авансом, то цей фрахт може бути або авансом, або оплатою в рахунок дисбурсментских витрат, або на поточні витрати. Якщо фрахт є авансом, то у випадку загибелі судна він ніколи не повертається. Однак якщо умовами, договору можна довести здійснення платежу в рахунок дисбурсментских і інших витрат, тоді цей платіж не можна розглядати як аванс.
Варто відмітити, що у випадку загибелі судна, коли угодою була передбачена оплата авансу фрахту, а останній не був сплачений до моменту загибелі, перевізник вправі жадати від відправника оплати авансу фрахту.
Існує дуже простий спосіб визначення, чи є чи фрахт авансом ні, якщо відправник вантажу страхує фрахт, значити це аванс фрахту. Якщо ж страхування здійснюється судновласником, те фрахт не є авансом.
Приклад розумив виплати фрахту і брокерських згідно чартеру Gencon у договорі сторін:
“Фрахт буде оплачений по норми 30.00 $ за умовами ФИО зі штивкою вантажу.
У випадку мертвого фрахту година необхідне для навантаження і вивантаж повинне розраховуватися на базі тоннажу, по якому оплачується фрахт. 
Фрахт оплачується 100% у плині 8 днів після підписання і видачі коносамента, із застереженням у ньому «фрахт оплачується по чартері”.
Фрахт оплачується: Королівський банк у Шотландії “П/Я адреси”.
Комисійні в суми 5% від брутто суми фрахту, “мертвого фрахту” і неустойок виплачується компанії “Мистер і партнери ЛТД”. Фрахтувальник має право відняти комисійні з авансу фрахту. Також виплачується  2% брокерських компаній “Вентура і сині ЛТД”.


“Freight to be paid at the rate of THIRTY DOLLARS AND NO CENTS (U.S. $30.00 F.I.O.  Trimmed).
In case of deadfreight, the time allowed for loading and discharging should be calculated on the basis of tonnage for which freight is paid
Freight payable, one hundred percent (100%), within eight (8) days after signing and releasing Bills of Lading, marked "FREIGHT PAYABLE AS PER CHARTER PARTY".
Freight payable to: ROYAL BANK OF SCOTLAND P/C address
A Commission of  5% on the gross amount of freight, deadfreight, and demurrage is due to MEASTER. AND PARTNERS LTD. Charterer has the right to deduct commission from advance freight. Also, 2% brokerage to VENTURAS and SUNS LTD.”
Зупинка вантажу в шляху (Stoppage in transilu). Перевізник має право зупинки вантажу в шляху в тихнув випадках, якщо фрахт не оплачений, і, коли його випливало оплатити протягом визначеного періоду до здачі вантажу. Він може дати вказівку капітану чи затримати повернути вантаж. Коли фрахт і витрати були сплачені відправником вантажу, а тієї, у свою чергу, не одержавши їх від вантажоодержувача через відмовлення останнього здійснити платіж чи його неплатоспроможності, чи банкрутства, то відправник може дати вказівку перевізнику або зупинити або повернути йому вантаж. В останньому випадку буде стягнений з відправника вантажу “зворотний фрахт”.


 
загрузка...

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить