Для поиска темы - пользуйтесь СИСТЕМОЙ ПОИСКА


Стоимость дипломной работы


Home Материалы для работы Планування транспортної операції

Планування транспортної операції
загрузка...
Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 

Планування транспортної операції

Вибір виду транспорту є складною логістичною операцією при якій враховуються:
1.    Вид вантажу;
2.    Кількість вантажу;
3.    Відстань;
З урахуванням місцезнаходження вантажовідправника та отримувача перевезення можна розділити на:
1.    трансконтинентальні
2.    континентальні перевезення.
У процесі транспортування треба додатково враховувати:
1. Час доставки;
2. Вартість доставки;
3. Безпека транспортування вантажу.
Фактори, які впливають на забезпечення достатнього руху транспорту характеризуються:
-    Технічним станом  транспорту
-    Кваліфікацією персоналу 
-    Шляхами перевезення 
-    Тарифною політикою 
-    Пропускним режимом через митні пости  
-    Захистом навколишнього середовища  
-    Безпекою перевезень.
При трансконтинентальних перевезеннях використовуються морський транспорт, авіатранспорт, залізничний транспорт, наприклад «БАМ».
При континентальних перевезеннях автотранспорт, авіатранспорт, залізничний, морський транспорт, трубопровідний.
Автомобільний транспорт має перспективу стійкого зростання, що зумовлено низкою факторів. Це, зокрема, зміна структури розвитку економіки, насамперед галузей-споживачів послуг автоперевезень (легка промисловість, виробництво товарів широкого вжитку). Іншим фактором сприяння є розвиток малого і середнього підприємництва.
Вантажний автотранспорт дає кращу якість послуг та є більш надійним і безпечним, порівняно із залізничними перевезеннями, бо тут легше контролюється цілісність вантажів, дотримання графіка завантаження і руха.
Залізничний транспорт має переваги як перевізник масових вантажів у великих обсягах на далекі відстані (300 км і більше).
Авіаційний транспорт – є найбільш дорогим видом транспортування, але найбільш швидким, у зв’язку з цим довгий час цей вид транспорту використовувався тільки у пасажирських та військово-транспортних перевезеннях. Це відбувалося у вз’язку з тим, що значну частину внеску у собівартість авіапродукції становить інтелектуальна праця (взагалі 1 кг сировини коштує 0,1 дол. США, при будівництві автомобіля 1 кг – 10,0 дол. США, при будівництві літака 1 кг – 800 дол. США).
Морський транспорт використовується при континентальних та трансконтинентальних перевезеннях, як перевізник масових вантажів на відстані від 1000 і більше кілометрів. При використанні морського транспорту треба враховувати залежність морських перевезень від погодних умов.


 
загрузка...

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить