Для поиска темы - пользуйтесь СИСТЕМОЙ ПОИСКА


Стоимость дипломной работы


Home Материалы для работы Транспорт як галузь народного господарства

Транспорт як галузь народного господарства
загрузка...
Рейтинг пользователей: / 1
ХудшийЛучший 

Транспорт як галузь народного господарства

Розвиток процесу інтеграції є необхідністю, яка передбачає створення належного підґрунтя у вигляді системи торгівельних, інвестиційних та коопераційних зв'язків. Все це не можливо створити без розвиненої транспортної системи, її інфраструктури, матеріального забезпечення, заходів підтримки у сучасному стані та розвитку, вдосконалених законів які підтримують цей процес. Найбільш важливими об'єктами транспортної системи є різноманітні одиниці видів транспорту, а також структурні транспортні вузли (які об'єднують їх) – порти, залізничні вузли, газосховища – де відбувається обробка вантажів, координація дій між різними видами транспорту.
Структурні транспортні вузли перевалки вантажів повинні мати обладнання багатоцільового призначення для скорішої обробки достатньої кількості під’їзних шляхів для різних видів транспорту, кваліфікований персонал має впроваджувати в дію сучасні моделі управління та прогнозування. Держава має підтримувати такі вузельні комплекси у вигляді гнучкої системи регулювання відносин та економічного стимулювання. Необхідність модернізації окремих видів транспорту (наприклад: автотранспорту – будівництво нових магістралей, ремонт старих автошляхів, удосконалення та підвищення вимог до викидів шкідливих речовин; водного транспорту – будівництво нових контейнерних терміналів, реконструкція портів, будівництво нових суден; трубопровідного транспорту – будівництво магістральних газо- та нафтопроводів для з'єднання з системою держав азіатського регіону ), це вимоги часу які дадуть поштовх економіці в цілому, повернуться у вигляді дивідендів: розширення торгівлі, розвиток інфраструктури тощо.

Згідно з прогнозами Минтранссвязи, очікується значний ріст вантажообігу через Керченський регіон (90% - експорт і транзит) і, відповідно, зменшення резервів пропускної здатності портів Росії й України.
Згідно з відомчими даними, основну номенклатуру масових вантажів у портах регіону (Росії й України сукупно) сьогодні складають: нафта і нафтопродукти (сукупно 25%); металлогрузы (24%); вугілля, рудні вантажі (сукупно 15%); зерногрузы (11%); добрива (7%); будівельні вантажі (6%); наливні химгрузы (3%). При цьому основна частка експортно-імпортних сухогрузов (до 95%) приходитися на вугілля, руду, будівельні матеріали, добрива, зерногрузы, метав. За інформацією SeaNews.
Відповідно до оцінок відомства, збільшилися фактичні надходження по усіх видах митних платежів: по акцизі - +20%; по ПДВ - +30%, по митним зборам - +20%, по єдиному зборі - +10%.
За січень-липень усіма видами транспорту перевезено 2394,4 млн. чоловік. Міністерство транспорту України обнародувало дані про основні показники роботи транспортної галузі в січні-липні потокового долі. Згідно з цими даними, за 7 місяців підприємства транспортного комплексу перевезли 331,1 млн. тонн господарських вантажів, що на 9,1% більше, ніж за аналогічний період минулого року. Що стосується пасажирських перевезень, те за період січень-липень 2004 долі послугами транспорту скористалися 2394,4 млн. чоловік. У порівнянні з аналогічним періодом минулого долі цей показник збільшився на 10,8%. З початку 2004 долі в Державний бюджет перераховано 1091,6 млн.грн., що на 12% більше в порівнянні з торішніми показниками. Урядові задачі по платежах у Держбюджет виконані на 106%.
Відповідно до інформації Міністерства промислової політики України, профільна діяльність української суднобудівної галузі в поточному році залишається збитковою за фінансовими результатами. Негативний фінансовий результат демонструють 6 з 11 суднобудівних підприємств України. Для порівняння: фінансовий результат попереднього долі - сукупний збиток галузі в розмирі $16 млн.
По оцінках Керування суднобудівної промисловості Мінпромполітики України, до 70% збитків галузі зв'язано з недостатньо розвитим попитом на послуги суднобудування. Так, виконання підприємствами нерентабельних контрактів, насамперед долгостроев, привело до збитків у розмирі $6 млн. тільки в 2003р. Частка збитковості, породжена недостатньою завантаженістю суднобудівного виробництва, перевищила $5 млн. за тієї ж період.
Частка збитків із причин технічного характеру (старіння виробничих фондів) досягає 20% сукупних по галузі. Серед них приблизно нарівно розподіляються збитки в зв'язку з витратами на модернізацію основних фондів (порядку $1.6 млн. за підсумками 2003р.), а також у зв'язку з витратами через незбалансованість виробничо-технологічної структури підприємств (порядку $1.2 млн. відповідно). Витрати на змист соціальної сфери оцінюються на рівні 12% сукупних збитків галузі. За січень-липень усіма видами транспорту перевезено 2394,4 млн. чоловік
Міністерство транспорту України обнародувало дані про основні показники роботи транспортної галузі в січні-липні потокового долі. Згідно з цими даними, за 7 мисяців підприємства транспортного комплексу перевезли 331,1 млн. тонн господарських вантажів, що на 9,1% більше, ніж за аналогічний період минулого долі. Що стосується пасажирських перевезень, то за період січень-липень 2004 року послугами транспорту скористалися 2394,4 млн. чоловік. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року цей показник збільшився на 10,8%. З початку 2004 долі в Державний бюджет перераховано 1091,6 млн.грн., що на 12% більше в порівнянні з торішніми показниками. Урядові задачі по платежах у Держбюджет виконані на 106%.
Відповідно до інформації керівництва Міністерства промислової політики України, відомством розробляється програма завантаження суднобудівних потужностей за рахунок залучення замовлень на танкери і рефрижератори. Базою для ініціативи з'явився прогноз відомства щодо збільшення попиту на суднобудування, включаючи будівництво сучасних танкерів в умовах жорсткості мижнародних вимог до безпеки транспортування нефтегрузов і інтенсифікації морських нефтеперевозок.
По оцінках відомства, в умовах перевантаженості лідерів по виробництву суднового тоннажу (Корея завантажена замовленнями до 2008 р., Японія - до 2010р.) Україна може розраховувати на збільшення своєї частки виробництва танкерного флоту (у даний час на частку українського виробництва припадає 0.5-1% світового танкерного тонажу). В даному контексті відомством проведені переговори з грецькими компаніями, чий сумарний дефіцит танкерного флоту на сьогодні оцінюється в 18 млн.т.
За оцінками відомства, українські суднобудівники можуть розраховувати на обсяг замовлень порядку $500-600 млн. у рік протягом 3-4 найближчих років (за рахунок танкерів і рефрижераторів, що відповідає спеціалізації українських потужностей).
Відповідно до оперативної інформації Держкомстату України, сукупний обсяг грузоперевалки через порти України (включаючи морські і річкові порти, а також спеціалізовані причали і профільні підприємства приватного сектора) за 8 місяців т.ч. склав 92.87 млн.т. (+4.1% у порівнянні з аналогічним періодом 2003р.). Частка вантажообігу річкових портів склала 8.1% сукупного обсягу портів України (роком раніше - 6.1%).
Морськими портами перероблено 85.344 млн.т. вантажів (+2.1%; долею раніше - +6.8%). Розподіл експорту, імпорту, транзиту морських портів склало 40.245 млн.т. (+9%), 7.595 млн. (+12.3), 34.737 млн. (-6.3%) відповідно. Для порівняння: аналогічні показники динамики долею раніше -6.1%, +36.6%, +23.2% відповідно.
Річковими портами перероблено 7.526 млн.т. вантажів (+38.1%), у т.ч. експорту 1.627 млн.т. (+43.2%), імпорту 364.6 тис.т. (-31.4%), транзиту 59.6 тис. (+9.6%). Аналогічні показники динамики долею раніше - +11.6%; -38%, +19.9%, -22.4%; відповідно.


 
загрузка...

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить