Для поиска темы - пользуйтесь СИСТЕМОЙ ПОИСКА


Стоимость дипломной работы


Home Материалы для работы Створення гарного враження про себе

Створення гарного враження про себе
загрузка...
Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 

Створення гарного враження про себе

Щоб виробити в процесі ділового спілкування хороше враження про себе, необхідно пам'ятати про дотримання загальноприйнятих у такій справі правил поведінки. Їх суть у самому загальному вигляді полягає в наборі що приводяться нижче рекомендацій.
Перш за все, треба вести себе природно. Кращий спосіб зіпсувати перше враження про себе - вести себе напружено і скуто. Але не годиться і підвищена розкутість і тим більше фамільярність. Не слід також напускати на себе вигляд дуже серйозного, зайнятого важливими справами людини.У цьому випадку оточуючі  дуже швидко розпізнають фальш у вашій поведінці.
Щоб справити перше хороше враження, треба якомога швидше зорієнтуватися в обстановці і в людях,що вас оточують. Це призведе до формування у них досить стійких вражень, які довго не зникають.
Подальша техніка створення гарного враження про себе в оточуючих вимагає виконання наступних дій.
1)    Потрібно постійно виявляти щирий інтерес до інших людей. Демонстрація такого інтересу - кращий спосіб зробити гарне враження. Слід, однак, пам'ятати, що найнебезпечніше - це перейти кордон щирості і перетворитися на підлесника. Таке відбувається, коли, намагаючись справити враження, людина у своїх словах починає переслідувати очевидні цілі. У цьому випадку фальш стає помітною миттєво. Стриманість і такт особливо важливі при спілкуванні з начальником або підлеглим.
2)     Підтримувати моменти спільності. Відносини краще будувати на тих інтересах і прихильність, які є загальними, тобто об'єднують.
3)    Виражати щире схвалення. Всі люди люблять, коли їх хвалять. У всіх ситуаціях треба знайти, за що похвалити співрозмовника - за знання, вміння, зовнішній вигляд, стан кабінету або будинку, особисті якості друзів або рідних. Помічайте в першу чергу все те, що всім подобається в людях і в їхній поведінці. Говоріть про їх достоїнства. Може бути, ці достоїнства ще в зачатку, але людина хоче виправдати ваші очікування і "закріпити" ці достоїнства.
4)     Говорити більше компліментів, тобто слів і виразів, що містять невелику перебільшення позитивних якостей людини, при проголошенні яких спрацьовує психологічний феномен навіювання, внаслідок чого людина намагається "дорости" до тих якостей, які підкреслені у комплімент. Для будь-якого підприємця і будь-якого менеджера розташовувати до себе партнерів по справі - виробнича необхідність.
5)     Прагнути бути гарним слухачем. Більшість людей люблять, щоб їх слухали, оскільки більше стурбовані своїми інтересами, думками і потребами.


 
загрузка...

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить