Для поиска темы - пользуйтесь СИСТЕМОЙ ПОИСКА


Стоимость дипломной работы


Home Материалы для работы Створення сприятливого психологічного клімату

Створення сприятливого психологічного клімату
загрузка...
Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 

Створення сприятливого психологічного клімату

Щоб привернути до себе співрозмовника або партнера по переговорах, ні за яких обставин не варто прагнути до досягнення односторонніх вигод для себе. Помітивши можливість такого результату, рекомендується навіть сказати про це партнера. Той, хто шукає для себе занадто велику вигоду, ризикує потрапити до розряду малоцікавих партнерів для подальших переговорів. Тому, перш за все, потрібно зацікавити партнера своєю пропозицією. Потрібно так повести розмову, щоб партнер сам висловив всю цікаву для вас інформацію. Для цього треба спробувати подивитися на речі його очима. На самому початку розмови окремими фразами, як би мимохідь, слід почати вселяти партнеру свідомість чи з її власної значущості, або авторитету фірми, яку він представляє. Але робити це потрібно щиро, не збиватися на дешеві комплементу. І тоді його розташування буде забезпечено. Пояснювати дієвість цього прийому не потрібно. Справа в тому, що найглибшим прагненням притаманним людській природі, є бажання бути значним. Кожна людина пристрасно прагнути бути оціненим по гідності. Це один з найважливіших законів людської поведінки.
Дійсно, майже кожна зустрічаюча нам людина вважає себе в певному відношенні вище, і вірний шлях до його серця можна знайти в тому випадку, якщо ненав'язливо дати йому зрозуміти, що його значущість визнана і що це визнання щиро.
Таким чином, щоб стати хорошим співрозмовником і відразу завоювати прихильність ділового партнера, необхідно, перш за все, вселити йому свідомість власної значущості.
Під час ділової розмови дуже важливо проявляти виняткову увагу до партнера. У цьому і полягає один з найбільш важливих секретів успіху у взаєминах ділових людей.
У техніці, що забезпечує створення сприятливого психологічного клімату, дуже важливе місце відводиться довірчим  взаєминам, які в діловому спілкуванні створюється виконанням наступних дій.
1. Скорочуйте фізичну і соціальну дистанцію. Починаючи з першого контакту, вітайте співрозмовника щирою посмішкою, доброзичливим поглядом і міцним рукостисканням, вставайте йому назустріч, звертайтеся до нього тільки по імені і по батькові з легким уклоном в його бік.
2.Постійнно показуйте своє бажання зрозуміти позицію співрозмовника. Усвідомте, чого він хоче, і лише потім викладайте свої доводи і пропозиції з позиції його інтересів, розкривайте їх користь саме для нього. При цьому орієнтуйтеся на бажаний співрозмовником результат.
3. Намагайтеся виявити позитивні якості вашого співрозмовника, припускайте тільки його добрі наміри і висловлюйте свою зацікавленість в перспективах ваших взаємин.
4. Висловлюючи власні почуття, враховуйте емоційний стан співрозмовника.
5. Підкреслюйте рівність позицій, шукайте єдність в інтересах і думках, ведіть себе впевнено, спокійно і доброзичливо, але без небажаних для вас поступок.
6.Емоційно підтримуйте розмову (активне і уважне слухання, легкі кивки головою, доброзичливе вираз обличчя, постійні репліки "Так, так ...", "Я вас слухаю"). Співрозмовник бачить ваше бажання слухати і співпереживати і тому переймається почуттям вдячності вам за це.


 
загрузка...

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить