Для поиска темы - пользуйтесь СИСТЕМОЙ ПОИСКА


Стоимость дипломной работы


Home Материалы для работы Імідж менеджера

Імідж менеджера
загрузка...
Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 

Імідж менеджера

Зовнішня привабливість менеджера робить істотний вплив на враження, яке виникає у людей в результаті зорового сприйняття. Загальновідомо, що під час ділових зустрічей вельми важко вести серйозні переговори з представником фірми, який одягнений недбало або з'явився в офіс в стоптаних черевиках. І хоча його одяг може бути далеке не дешевою, але неохайність підсвідомо надає негативну дію на сприйняття такого підприємця.
В тих, хто займається великим бізнесом і представляє інтереси крупних фірм, а значить, по роду служби зобов'язаний багато часу проводити в спілкуванні з різними людьми, подібне відношення до своєї зовнішності виключено. І це зрозуміло. Специфіка підприємницької діяльності пред'являє вельми серйозні вимоги до зовнішнього вигляду її учасників. Зовнішній вигляд підприємця – далеко не особиста справа. По тому, як він виглядає, у його партнерів і клієнтів виникає перше враження не лише про нього, але і про його фірму,змынити яке у подальшому буде дуже важко.
Розглянемо зовнішню привабливість ділової людини детальніше, починаючи з характеристики її доданків, основними з яких є: уміння вибирати і носити одяг, зачіска, постановка елегантних манер, виразність міміки, жестів і постави.
Культура одягу бізнесмена. Добре відоме вираження: “По одягу зустрічають.”. У ньому  дуже точно помічена роль одягу в соціальному представленні людини. Сприятливий зовнішній вигляд і смак в одязі є важливою частиною того, як ми включаємося в ділову обстановку і впливаємо на настрій і відчуття тих, що оточують. Одяг виступає як своєрідний інструмент спілкування, як засіб дії на поведінку і відношення інших людей.
Прагнення до різноманітності, змінне уявлення про красу, знайшли своє відображення в досить частій зміні крою одягу, його фасонів, кольору, і так далі. Пригадаємо опис простого, витонченого одягу древніх греків: вільні драпіровки тканини, що спадають з плечей, нічим що не утрудняють рухів; пишний одяг феодальної аристократії; одяг буржуазного суспільства минулого століття.
Підприємницька діяльність також пред'являє особливі вимоги до одягу. Зовнішній вигляд її учасників – перший крок до успіху, оскільки для потенційного партнера і клієнта костюм бізнесмена служить своєрідним кодом, що свідчить про міру його солідності і надійності.
Акуратний, із смаком одягнений, підтягнутий – такий зовнішній вигляд ділової людини, що доброзичливо сприймається  оточуючими. І справа тут не в якійсь вишуканості смаку, а в тому, що зовнішність такої людини свідчить про його пошану до людей.
Як і у всякої професійної групи людей, у підприємців склався певний стереотип відносно одягу. Відвідавши будь-який міжнародний ярмарок або виставку, ви відмітите, що більшість стендистів проявляє дивну схожість поглядів у виборі кольору краватки, сорочки і костюма.
В даний час багато підприємців зважають на ради модельєрів. Основоположною ознакою при складанні гардероба, на їх думку, повинна стати універсальність одягу. Якщо в гардеробі є багато речей, якими рідко користуються, значить, гардероб складений не правильно.
Спостереження за світом ділових людей показує, що в цей світ мода і витончений смак входять не так швидко, як в побут.
Мода в одязі характеризується переважанням певних форм, що утворюються довжиною, шириною одягу, її кольором або поєднанням кольорів, розташуванням лінії талії, формою рукавів і коміра, виглядом обробки, фактурою вживаних тканин.
Мода в діловому світі не є щось обов'язкове для всіх. Проте якщо переважна більшість людей починають носити одяг нового стилю, ваш консерватизм ризикує виявитися смішним.
Найбільшою популярністю у ділових людей користується костюм. У ньому можна з'являтися в будь-який час дня і в будь-якому суспільстві. У робочий час прийнято носити не занадто світлі костюми. Тона костюмів в літній час світліші, ніж у зимовий.
До речі, спеціально потрібно відзначити, що модельєрами розроблені поєднання всіх основних елементів чоловічого одягу.
Користуючись даними таблиці, потрібно враховувати, що будь-який колір і його поєднання гарні стосовно конкретної зовнішності.
Культура одягу ділової жінки
Для жінки-бізнесмена, що бажає досягнути успіху, дуже важливо пам'ятати про свою зовнішність, більше того, поставити її на службу. Наші ділові жінки одягаються в дорогі речі, але це не відповідає їх посаді. У їх костюмі не видно значимості положення, по ньому неможливо визначити їх статус у фірмі, а це основне в їх діловому іміджі.
У гардеробі ділової жінки повинні бути 2-3 спідниці, жакети, 2-3 блузки. Міняти туалети бажано часто, адже одна й та ж річ,яка вдягається кожного дня, набридає і "гасить настрій". Діловий одяг відрізняє класичний крій і багатофункціональність. Але, тим не менше, і тут призначенням жіночого одягу було і залишається підкреслення особистої не пересічності та елегантності. Жінка завжди має право на оригінальність свого одягу і на свій стиль у її носінні. У всьому ансамблі одягу краще мати не більше трьох кольорів, причому вони підбираються так, щоб підкреслити основний домінуючий колір або контрастувати з ним.
Вдалі, наприклад, такі сполучення:
-чорний, сірий і фіолетовий кольори;
-синій, сірий і блакитний;
-бежевий, коричневий і зелений і т.п.
Легше підібрати два тони, наприклад, червоний з чорним, синій з білим, сірим, блакитним, жовтим або малиновим. Проте кращими кольорами ділової сукні вважаються темно-синій, рудувато-коричневий, бежевий, темно-коричневий, сірий, помірно-синій і світло синій.
У іміджі ділової жінки є й інші обмеження. Зокрема, не потрібно першої з'являтися на роботі в гостро модному одязі, носити брюки, якщо працюєте серед чоловіків, і взагалі одягатися в чоловічому стилі. Найкраще надягати костюм або блузку зі спідницею. Причому надмірно вкорочувати спідницю, підкоряючись моді, не можна.


 
загрузка...

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить