Для поиска темы - пользуйтесь СИСТЕМОЙ ПОИСКА


Стоимость дипломной работы


Home Материалы для работы Урок № 29 Види конфліктів

Урок № 29 Види конфліктів
загрузка...
Рейтинг пользователей: / 1
ХудшийЛучший 

Урок № 29 Види конфліктів

Мета уроку: розглянути поняття конфліктів та їх види; розвивати поняття про причини конфліктів та поведінки людей у конфліктних ситуаціях.
Очікувані результати: учні повинні пояснювати вплив конфліктів на здоров’я; необхідність розуміння почуттів і потреб інших; учні повинні виконувати правила попередження конфліктів.
Обладнання:                                             
Тип уроку: засвоєння нових знань.
Дружба — найбільший скарб людини. (Народна мудрість)
1.    Організаційний етап
2.    Актуалізація опорних знань
2.1.    Перевірка індивідуальних домашніх завдань.
2.2.    Усне опитування.
1.    Яка причина недоброзичливих відносин між людьми?
2.    Як стосунки впливають на здоров’я?
3.    Чого ви бажаєте від інших людей у стосунках з вами?
4.    Як налагодити позитивні стосунки з дорослими?
5.    Як налагодити позитивні стосунки з однокласниками?
6.    Як налагодити позитивні стосунки із сусідами?
2.3.    Тестове завдання для перевірки знань (тест № 25, роздавальний матеріал).
Відповіді: 1 а, г; 2 в; 3 а, б; 4 б, в; 5 а; 6 а, б; 7 а, в, г; 8 б; 9 а, в; 10 а, б; 11 б, г; 12 б, г.
2.4. «Коло друзів».
Учні по черзі дарують усім бажання, закінчуючи фразу, що записана на дошці:
— Я бажаю всім...
2.5.    Експрес-гра «Барви настрою».
По класу передається великий аркуш паперу, на якому кожен учень у швидкому темпі малює геометричну фігуру за своїм бажанням. Після закінчення роботи аркуш прикріплюють до дошки.
Висновок: чим більше округлих фігур, тим кращі стосунки в класі.
3.    Мотивація навчальної діяльності
3.1.    Повідомлення теми уроку  та формулювання разом з учнями мети і задач вивчення нового матеріалу.
3.2.    Проблемні запитання.
— Чи можуть конфлікти бути корисними для людини?
— Від чого залежить напрямок розвитку конфлікту?
4.    Етап засвоєння нових знань
План пояснення нового матеріалу
1.    Визначення терміна «конфлікт».
2.    Види конфліктів.
3.    Стадії розвитку конфлікту.
4.    Причини виникнення конфліктів.
5.    Варіанти поведінки в конфліктній ситуації.
5. Узагальнення та закріплення знань
5.1. Рольова гра «Чому виникають конфлікти?».
Групи потай готують демонстрацію конфліктної ситуації певного виду: стабілізаційний, конструктивний або деструктивний конфлікт.
Завдання інших груп — після виступу визначити тип та причину представленого конфлікту.
Члени груп заповнюють таблицю на дошці.
Група    Самовизначення конфлікту    Визначення типу конфлікту іншими групами
Тип    Причина    Тип    Причина

5.2. Робота з підручником:
а) доповнюють свій конспект у робочому зошиті.
б) учні по черзі відповідають на запитання підручника (робота в парах).
5.3. Фронтальна бесіда.
1.    Що таке конфлікти?
2.    Назвіть стадії розвитку конфлікту.
3.    Які причини виникнення конфліктів?
4.    Де можуть виникати конфлікти?
5.    Як поводяться люди в конфліктних ситуаціях?
5.4. Робота з друкованим зошитом [5], c. 55 № 1, с. 56 № 2, № 3.
5.5. «Літературна вітальня».
Читання та обговорення байки І. Крилова «Лебідь, щука і рак» (переклад Л. Глібова).
— Чому не виходить робота в героїв байки?
— Чи можна цю ситуацію визначити як конфлікт?
5.6. Обговорення епіграфа до уроку.
5.7. Відповідь на проблемні запитання.
5.8. «Пізнай себе».
Учні самостійно відповідають на запитання психологічного тесту «Яким тебе бачать інші» та визначають і оцінюють результат.
6. Підбиття підсумків уроку
«Вільний мікрофон»
— Що цікавого було сьогодні на уроці?
7. Домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання
Індивідуальні завдання.
1.    Чи вмієш ти бути осторонь від конфліктів серед однокласників?
2.    Чи спричиняєш ти виникнення конфліктів у родині?


 
загрузка...

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить