Для поиска темы - пользуйтесь СИСТЕМОЙ ПОИСКА


Стоимость дипломной работы


Home Материалы для работы Урок № 28 Стосунки в сім’ї, класі, молодіжному середовищі

Урок № 28 Стосунки в сім’ї, класі, молодіжному середовищі
загрузка...
Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 

Урок № 28 Стосунки в сім’ї, класі, молодіжному середовищі

Мета уроку: розглянути особливості стосунків учнів у сім’ї, класі, молодіжному середовищі; розвивати знання учнів про необхідність дружніх стосунків дівчат і хлопців.
Очікувані результати: учні повинні наводити приклади стосунків між однокласниками, членами родини; учні повинні пояснювати необхідність толерантного ставлення до чужих поглядів; учні повинні порівнювати правила спілкування з різними соціальними групами людей; учні повинні вибирати належний тип спілкування та стосунків із членами родини, однокласниками, друзями, учителями; учні повинні дотримуватися правил спілкування між людьми та дружніх стосунків.
Обладнання:                                             
Тип уроку: засвоєння нових знань.
Гірше болить від язика, ніж від ножа. (Народна мудрість)
1. Організаційний етап
2. Актуалізація опорних знань
2.1. «Ланцюжок».
Учні по черзі називають правила спілкування.
2.2. «Відверта розмова».
Перевірка індивідуальних домашніх завдань.
2.3. «Театр здоров’я».
Один учень загадує емоцію і показує її усім за допомогою лише рухів, жестів та міміки обличчя. Той, хто першим вгадає, стає на місце «ведучого».
2.4. Гра «Підлітковий парламент».
Обрати спікера та секретаря.
Учні за бажанням встають і вносять свою пропозицію на обговорення. Спікер ставить її на голосування. У разі прийняття більшістю голосів секретар записує цю пропозицію на дошці.

3. Мотивація навчальної діяльності
3.1. Повідомлення теми уроку та формулювання разом з учнями мети і задач вивчення нового матеріалу.
3.2. Проблемне запитання.
— Як впливає на людину чемність (нечемність)?
4. Етап засвоєння нових знань
1.    Стосунки, взаємовідносини між людьми. Типи стосунків (пояснення вчителя з елементами бесіди).
2.    Групи спілкування (компанії) (робота в групах).
1 група: компанія хлопців;
2 група: компанія дівчат;
3 група: компанія хлопців і дівчат;
4 група: компанія підлітків і дорослих.
Учні за матеріалом підручника та опорного конспекту готують відповіді на опорні запитання (записані на дошці).
Опорні запитання:
1)    За яким спільним інтересом утворюється ваша компанія?
2)    За якими принципами хтось становиться лідером у вашій компанії?
3)    Назвіть ознаки безпечної компанії.
4)    Назвіть ознаки небезпечної компанії.
У презентації колективної роботи беруть участь усі члени групи: по черзі дають відповіді на опорні запитання та додаткові запитання вчителя й учнів інших груп.
3.    Стосунки в родині (робота в групах).
Рішення ситуативної задачі: батьки заробили додатково 5000 гривень. Родинна рада вирішує: на що їх витратити.
Із кожної групи учитель обирає по одному учню-«спостерігачу». Кожна група у довільній формі презентує своє бачення цієї родинної ради. Спостерігачі роблять висновок щодо стосунків у кожній родині.
5. Узагальнення та закріплення знань
5.1. Робота з підручником.
Обговорення малюнків і життєвих ситуацій.
5.3. Комплексний зошит для контролю знань [6], с. 37–38.
Відповіді.
Варіант 1: 1 б; 2 б; 3 б; 4 в; 5 в; 6 а.
Варіант 2: 1 б; 2 г; 3 а; 4 а; 5 г; 6 б.
5.4. Тестове завдання для закріплення знань (тест № 24, роздавальний матеріал).
Відповіді: 1 а, г; 2 в, г; 3 а, б, в; 4 б, в; 5 а, б, г; 6 а, в, г.
5.5. «Ерудити».
Учні мають одним-двома реченнями пояснити подане їм прислів’я.
5.6. «Розподіли на групи».
Учні мають рознести до двох груп «Безпечна» та «Небезпечна» певні ознаки підліткової компанії.
У компанії: курять, обмінюються книжками, вживають ненормативну лексику, пригощають пивом, уболівають за спортивну команду, ходять у походи, грають у карти на гроші, відбирають гроші в молодших, ходять у театр, вживають наркотики.
5.7. «Театр здоров’я».
Розподіл ролей в родині. Учні самостійно обирають риси характеру свого персонажу. «Актори» готують сценку «Родинна рада з планування вихідного дня».
5.8. Відповідь на проблемне запитання.
5.9. «Пізнай себе».
Учні самостійно відповідають на запитання психологічного тесту «Наскільки ти товариський?».
6. Підбиття підсумків уроку
«Особистий кошик»
Учні самостійно визначають корисні для себе знання цього уроку і беруть їх із собою в майбутнє життя.
7. Домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання
Індивідуальні завдання.
1.    За якими принципами ти вибираєш собі друзів?
2.    Чи можуть батьки бути друзями для своїх дітей?


 
загрузка...

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить