Для поиска темы - пользуйтесь СИСТЕМОЙ ПОИСКА


Стоимость дипломной работы


Home Материалы для работы Урок № 27 Правила спілкування

Урок № 27 Правила спілкування
загрузка...
Рейтинг пользователей: / 1
ХудшийЛучший 

Урок № 27 Правила спілкування

Мета уроку: розглянути правила спілкування між людьми; розвивати знання учнів про вплив позитивних та негативних стосунків на здоров’я.
Очікувані результати: учні повинні називати загальні правила стосунків між людьми; учні повинні наводити приклади позитивного та негативного впливу стосунків на здоров’я; учні повинні розуміти залежність здоров’я від типів спілкування, необхідність толерантного ставлення до чужих поглядів і переконань, необхідність дотримання правил спілкування; учні повинні виконувати правила спілкування.
Обладнання: папір формату А3, фломастери                        
Тип уроку: засвоєння нових знань.
Не говори, що знаєш, але знай, що говориш. (Народна мудрість)
1. Організаційний етап
1.1. Привітання, фізкультхвилинка.
1.2. Перевірка присутності учнів: кількість за списком _______, кількість присутніх на уроці ________, відсутніх ________.
1.3. Перевірка готовності учнів до уроку.
1.4. Перевірка готовності класного приміщення до уроку.
2. Актуалізація опорних знань
2.1. Перевірка індивідуальних домашніх завдань.
2.2. Фронтальна бесіда.
1.    Яке значення має для людини спілкування?
2.    Які типи спілкування ви знаєте?
3.    Як ви розумієте вираз «неписані правила дружби»?
2.3. Гра «Міми» (робота в парах або невеликих групах).
Учні спілкуються лише за допомогою міміки. Треба вгадати емоції, що «відчуває» учень, за виразом його обличчя. Той, хто вгадав першим, загадує емоцію сам.
3. Мотивація навчальної діяльності
3.1. Повідомлення теми уроку.
3.2. Формулювання разом з учнями мети та задач вивчення нового матеріалу.
3.3. Проблемні запитання.
— Для чого люди створили правила спілкування?
— Навіщо потрібно додержуватися цих правил?
4. Етап засвоєння нових знань
План пояснення нового матеріалу
1.    Що впливає на спілкування (пояснення вчителя з елементами бесіди).
Запитання до учнів:
— Що таке емоції? Якими вони бувають?
— Як впливають емоції на спілкування?
— Чи може людина керувати власними емоціями?
— Чи потрібно вчитися спілкування?
2.    Правила спілкування.
«Мозковий штурм» (робота в групах).
Учні в групах по 4–5 учнів виконують однакове завдання: прочитати відповідний матеріал параграфа підручника та скласти загальні правила спілкування. Представники груп записують правила на аркушах паперу А3, що розміщені на дошці.
Узагальнення роботи груп:
— Що є спільного в правилах спілкування, які запропонували всі групи?
Приклад визначення загальних правил спілкування: поважай співрозмовника; розмовляй спокійно; не перебивай інших; не ображай інших; не займайся сторонніми справами під час міжособистісного спілкування; не відводь погляд від обличчя співрозмовника під час міжособистісного спілкування; не користуйся словами-«паразитами».
3.    Особливості спілкування з людьми, які мають інвалідність.
5. Узагальнення та закріплення знань
5.1. Робота з підручником.
Обговорення малюнків та проблемних ситуацій.
5.2. Робота з друкованим зошитом [5], с. 52 № 4.
5.3. Узагальнююча бесіда.
1.    Що таке емоції?
2.    Назвіть види емоцій за впливом на людину.
3.    Які бувають емоції за тривалістю?
4.    Як проявляються емоції?
5.    Які правила спілкування вам не подобаються?
5.4. «Пізнай себе».
Учні самостійно відповідають на запитання психологічних тестів «Чи вмієш ти переконувати інших» і «Чи здатен ти контролювати свої емоції?» та самостійно визначають і оцінюють результат.
6. Підбиття підсумків уроку
«Вільний мікрофон»
— Про що головне ти дізнався на уроці?
7. Домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання
7.1. Завдання для всього класу.
Підручник: _________________________________________
Робочий зошит: _____________________________________
7.2. Індивідуальні завдання.
1.    Чи є у тебе свої особливі правила спілкування?
2.    Чи завжди ти виконуєш правила спілкування?
3.    Поясни вислів: «Поводься з іншою людиною так, як бажаєш, щоб вона поводилася з тобою».
4.    Перевір себе: чи здатен ти контролювати свої емоції (заповни психологічний тест, роздавальний матеріал).


 
загрузка...

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить