Для поиска темы - пользуйтесь СИСТЕМОЙ ПОИСКА


Стоимость дипломной работы


Home Материалы для работы Правила ділового спілкування

Правила ділового спілкування
загрузка...
Рейтинг пользователей: / 10
ХудшийЛучший 

Правила ділового спілкування

Діловий етикет — це результат довгого відбору правил поведінки, що сприяють успіху в ділових стосунках. Ці правила допомагають зближенню інтересів між співрозмовниками.
Перш за все слід пам’ятати, що ділове спілкування неможливе без дотримання загальних правил культури поведінки, що передбачають повагу до особистості співрозмовника. У спілкуванні ділових людей велике значення мають манери, словниковий запас, стиль мовлення. У діловій розмові найважливішим є уміння дати відповідь на будь-яке запитання.
Ділове спілкування може відбуватися за такими основними напрямками:
•    розмова по телефону;
•    ділове листування;
•    ділова розмова.
Основою успішної телефонної розмови є компетентність, тактовність, доброзичливість, володіння прийомами ведення бесіди, бажання швидко і ефективно вирішити проблему або надати допомогу для її вирішення. Важливо, щоб службова телефонна розмова велася у спокійному тоні й викликала позитивні емоції.
При підготовці до ділової бесіди по телефону постарайтесь відповісти на наступні запитання:
— Як голову ціль ви ставите перед собою в майбутній телефонній розмові?
— Чи могли б ви обійтися без цієї розмови?
— Чи готовий до обговорення цієї теми співрозмовник?
— Упевнені ви в благополучному проходженні розмови?
— Які запитання ви маєте задати?
— Які запитання вам задасть співрозмовник?
— Який перехід переговорів задовольнить (або не задовольнить) вас, його?
— Які прийоми впливу на співрозмовника ви можете використати під час розмови?
По закінченні ділової телефонної розмови проаналізуйте зміст і стиль розмови, свої враження. Визначте слабкі місця у розмові. Намагайтеся зрозуміти причину своїх помилок.
Види ділової переписки:
•    договори;
•    розпорядження;
•    подяки і привітання;
•    вимоги і запити;
•    нагадування і прохання;
•    службові записки;
•    заяви.
Правила ділової розмови
1.    Під час розмови намагайся бути ввічливим.
2.    Поважай співрозмовника, будь уважним, доброзичливим.
3.    Уважно слухай того, з ким говориш, не перебивай його без вибачення.
4.    Спілкуючись з іншими намагайся не виявляти свого поганого настрою.
5.    Не розмовляй без потреби голосно, не вживай грубих слів.
6.    Під час розмови не викрикуй, не розмахуй руками.

Цікава інформація
За допомогою власного обличчя можна передати велику гаму різноманітних і багатозначних почуттів. Привітна чарівна посмішка може виражати декілька емоцій, а її відсутність також може бути ознакою суму, байдужості тощо.
Посмішка має дивовижну магічну силу і здатна творити дива в буквальному сенсі. Існує вислів «обеззброююча посмішка» — це справжня, притягуюча погляд, зігріваюча душу посмішка. Усміхнений вираз обличчя говорить каже оточуючим: «Я відкритий для спілкування!».
Приваблива до співрозмовника усмішка не тільки відкриває можливість для повноцінного спілкування і розуміння. Крім цього, відбувається деяка мобілізація позитивної енергетики любові та добра. Володіючи цілющою силою, вона гармонійно розноситься по власному організму, а також передається іншій людині. Саме тому щирість усміхненого співрозмовника відразу обеззброює, а фальш на підсвідомому рівні насторожує.
Уміння щиро посміхатися — це запорука успіху у всіх справах. Проте носити на обличчі чергову посмішку — це не те саме, що променисто світити з глибини серця. Через доброзичливість між співрозмовниками відбувається незримий контакт, що з’єднує їх між собою і настроює на одну хвилю. Недарма досвідчені власники магазинів воліють взяти на роботу продавщицею дівчину без освіти, але з привабливою чарівною усмішкою, ніж доктора наук із завжди похмурим виразом обличчя.
Існує нескладна вправа для відновлення душевної рівноваги у скрутні моменти життя. Якщо тримати усмішку 1 хвилину, то можна від початкової гримаси поступово прийти до щирої усмішки.
Перш ніж відповісти на телефонний дзвінок — посміхніться! Це відразу відчує співрозмовник і ця посмішка налаштує його на дружній тон.
Якщо ви засмучені, а справи вимагають бути «у формі», то згадайте тренувальну усмішку. Це налаштує мозок на позитивні емоції і буде сприятливий результат.
Якщо співрозмовник збентежений, то посміхніться. Це виведе його зі стану незручності, за що він буде безмежно вдячний.
Пишете листа? Навіть якщо ви пишете листа, чи спілкуєтеся за допомогою Інтернету, незважаючи на те що вас ніхто не бачить, посміхайтеся. Співрозмовник обов’язково ваш настрій відчує.
Посмішка робить багатими тих, кому вона призначена, і одночасно не робить біднішими того, хто її подарував.
Посмішка триває всього кілька митей, а залишається в пам’яті, часом, на все життя.
Усмішка — це щось, чого не можна ні купити, ні продати, ні випросити, її можна тільки подарувати.


 
загрузка...

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить