Для поиска темы - пользуйтесь СИСТЕМОЙ ПОИСКА


Стоимость дипломной работы


Home Материалы для работы Урок № 26 Типи спілкування

Урок № 26 Типи спілкування
загрузка...
Рейтинг пользователей: / 1
ХудшийЛучший 

Урок № 26 Типи спілкування

Мета уроку: розглянути соціальні аспекти спілкування людей, типи спілкування; розвивати вміння учнів визначати типи спілкування людей в різних обставинах; виховувати вміння спілкуватися.
Очікувані результати: учні повинні визначати типи спілкування в різних обставинах; учні повинні характеризувати різні типи стосунків людей; учні повинні розуміти залежність здоров’я від типів спілкування; учні повинні вибирати належний тип стосунків з людьми, коло спілкування, яке сприяє здоров’ю.
Обладнання:                                             
Тип уроку: засвоєння нових знань.
Не плюй у криницю — знадобиться води напиться.
(Народна мудрість)
1. Організаційний етап
2. Актуалізація опорних знань
2.1. Перевірка індивідуальних домашніх завдань.
2.2. Тестове завдання для контролю знань (тест № 22, роздавальний матеріал).
Відповіді: 1 в; 2 а, б, в, г; 3 а, б; 4 а; 5 а, г; 6 б, в, г.
2.3. Фронтальне опитування.
1.    Для чого людині спілкування з іншими людьми:
2.    Як спілкуються люди?
3.    Чи є певні правила спілкування?
4.    Чи потрібно навчатися спілкування?
5.    Що впливає на спілкування?
3. Мотивація навчальної діяльності
3.1. Повідомлення теми уроку.
3.2. Формулювання разом з учнями мети та задач вивчення нового матеріалу.
3.3. Проблемне запитання.
— Чи можливе однакове спілкування між різними категоріями людей?
— Чи впливає спілкування на здоров’я?
4. Етап засвоєння нових знань
План пояснення нового матеріалу
1.    Типи спілкування (пояснення схеми з елементами бесіди).
Запитання до учнів:
— Як ви розумієте кожен із цих типів спілкування?
2.    Рольова гра (робота в групах).
Мета: навчитися будувати стосунки різних типів, навчитися давати розгорнутий аналіз поданої інформації.
1 група: ділове спілкування;
2 група: нейтральне;
3 група: ігрове;
4 група: дружнє;
5 група: офіційне.
Учні в групах мають обрати приклад ситуації, що якнайкраще ілюструє певний тип спілкування. Після обговорення розподілити ролі та представити ситуацію на розгляд «глядачам».
Учні інших груп обговорюють та проводять аналіз поданої ситуації. Представники всіх груп заповнюють таблицю на дошці, де зазначають: чи правильний приклад обрала група; чи зрозуміло була подана ситуація, яких помилок припустилися учні; що найбільше сподобалося в презентації.

5. Узагальнення та закріплення знань
5.1. Робота з підручником.
Учні читають матеріал параграфа та виписують у робочий зошит інформацію, яку вони вважають важливою.
5.2. Робота з друкованим зошитом [5], c. 50 № 3, № 5.
5.3. Тестове завдання для закріплення знань (тест № 23, роздавальний матеріал).
Відповіді: 1 б, г; 2 а, в; 3 а, б, в, г; 4 а, в, г; 5 а, г; 6 а, б, г.
5.4. Узагальнююча бесіда.
1.    Чи можливе дружнє спілкування з дорослою людиною?
2.    Чи можливе ділове спілкування з однолітками?
3.    Чи можливе офіційне спілкування в родині?
4.    Чи можливе ігрове спілкування на уроці?
5.    Чи можливе нейтральне спілкування з однокласниками?
5.5. Обговорення епіграфа до уроку.
5.6. Відповідь на проблемне запитання.
6. Підбиття підсумків уроку
«Особистий кошик»
Учні самостійно визначають головні моменти уроку.
7. Домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання
Індивідуальні завдання.
1.    Яке спілкування ти вважаєш доцільним між учнем та вчителем?
2.    Як на тебе впливає спілкування з однокласниками?
3.    Як на тебе впливає спілкування з молодшими дітьми?


 
загрузка...

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить