Для поиска темы - пользуйтесь СИСТЕМОЙ ПОИСКА


Стоимость дипломной работы


Home Материалы для работы Урок № 25 Спілкування людей

Урок № 25 Спілкування людей
загрузка...
Рейтинг пользователей: / 1
ХудшийЛучший 

Урок № 25 Спілкування людей

Мета уроку: розглянути значення спілкування між людьми; розвивати вміння учнів аналізувати засоби спілкування.
Очікувані результати: учні повинні пояснювати значення спілкування між людьми; учні повинні характеризувати засоби спілкування; учні повинні моделювати різні ситуації спілкування; учні повинні аналізувати особливості спілкування в різних соціальних групах.
Обладнання:                                             
Тип уроку: засвоєння нових знань.
Із добрими людьми завжди згоди можна дійти.
(Народна мудрість)
1. Організаційний етап
2. Актуалізація опорних знань
2.1. Бесіда, складання схеми «Види здоров’я» на дошці.
Види здоров’я: фізичне, соціальне, психічне, духовне.
Запитання до учнів:
— Поясніть поняття «фізичне здоров’я», «соціальне здоров’я», «психічне здоров’я», «духовне здоров’я».
— Які види здоров’я ми вже розглянули на попередніх уроках?
2.2. «Мозковий штурм».
1.    Біологічні потреби учнів.
2.    Соціальні потреби учнів.
Усі пропозиції фіксуються на дошці (у два стовпчики).
Приклади відповідей учнів:
Біологічні:    Соціальні:
їжа;    навчання;
одяг;    самореалізація у творчості;
житло    дружба;
родина;
інформація;
спілкування

— Яких потреб виявилося більше? Чому?
3. Мотивація навчальної діяльності
3.1. Повідомлення теми уроку.
3.2. Формулювання разом з учнями мети та задач вивчення нового матеріалу.
3.3. Проблемні запитання.
— Чи може людина прожити без спілкування з іншими людьми?
— Чи можна навчитися спілкування?
4. Етап засвоєння нових знань
План пояснення нового матеріалу
Учні складають опорний конспект за поясненням учителя.
1.    Особливості розвитку людини.
2.    Спілкування, засоби спілкування.
5. Узагальнення та закріплення знань
5.1. Робота з підручником.
Робота в парах. Учні по черзі відповідають на запитання та перевіряють правильність відповіді за підручником.
5.2. Робота з друкованим зошитом.
Індивідуальні картки [5] с. 47 № 3, с. 48 № 4.
5.3. Обговорення прислів’їв.
1.    Краще погана дорога, ніж поганий супутник.
2.    Непроханий гість гірший за татарина.
3.    На хорошу квітку і бджола летить.
4.    Рана загоїться, а зле слово — ніколи.
5.    Наймогутніша зброя — слово.
5.4. Гра «Чемність».
Учні в парах звертаються один до одного:
— за прізвищем;
— за ім’ям;
— за ім’ям та по батькові.
Запитання до учнів:
— Яке звернення подобається вам найбільше?
— У яких ситуаціях доцільно вживати інші пропоновані звернення.
5.5. Обговорення епіграфа до уроку.
5.6. Відповіді на проблемні запитання.
5.7. «Пізнай себе».
Учні самостійно відповідають на запитання психологічного тесту «Чи відомі тобі секрети спілкування?» та самостійно визначають і оцінюють результат.
6. Підбиття підсумків уроку
«Закінчи речення»
— Сьогодні на уроці найцікавішим було...
— У мене виникло запитання щодо...
7. Домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання
7.1. Завдання для всього класу.
Підручник: _________________________________________
Робочий зошит: _____________________________________
7.2. Індивідуальні завдання.
1.    Чи вмієш ти спілкуватися з людьми, які старші за тебе?
2.    Чи вмієш ти спілкуватися з людьми, які молодші за тебе?
3.    У яких випадках людина може спілкуватися з незнайомцями?


 
загрузка...

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить