Для поиска темы - пользуйтесь СИСТЕМОЙ ПОИСКА


Стоимость дипломной работы


Home Материалы для работы Урок № 23 Можливі аварійні ситуації на підприємствах

Урок № 23 Можливі аварійні ситуації на підприємствах
загрузка...
Рейтинг пользователей: / 2
ХудшийЛучший 

Урок № 23 Можливі аварійні ситуації на підприємствах

Мета уроку: розглянути можливі аварійні ситуації на підприємствах в місцях проживання; формувати алгоритм поведінки під час аварійних ситуацій, розвивати вміння учнів аналізувати ознаки небезпечних ситуацій на підприємствах.
Очікувані результати: учні повинні розуміти необхідність адекватно діяти в екстремальних ситуаціях; учні повинні дотримуватися правил герметизації житла або евакуації з небезпечної зони; учні повинні вміти попереджати відповідні служби, батьків, сусідів про небезпечні ситуації в навколишньому середовищі.
Обладнання:                                             
Тип уроку: засвоєння нових знань.
Знання — дерево, а діло — плоди. (Народна мудрість)
1. Організаційний етап
1.1. Привітання, фізкультхвилинка.
1.2. Перевірка присутності учнів: кількість за списком _______, кількість присутніх на уроці ________, відсутніх ________.
1.3. Перевірка готовності учнів до уроку.
1.4. Перевірка готовності класного приміщення до уроку.
2. Актуалізація опорних знань
2.1. Перевірка індивідуальних домашніх завдань.
2.2. Фронтальне опитування.
1.    Чи є різниця в правилах поведінки для пасажирів різних видів суспільного транспорту?
2.    Як учні повинні поводитися в метро?
3.    Що не можна перевозити в суспільному транспорті?
4.    Чи можна споживати їжу в суспільному транспорті?
2.3. «Коло друзів».
Щира розмова про поведінку учнів у громадському транспорті.
2.4. «Ланцюжок».
Учні по черзі називають загальні правила поведінки пасажирів.
2.5. Актуалізація опорних знань.
Бесіда, складання класифікаційної схеми, наведення прикладів.
— Що таке аварії, катастрофи?
3. Мотивація навчальної діяльності
3.1. Повідомлення теми уроку.
3.2. Формулювання разом з учнями мети та задач вивчення нового матеріалу.
3.3. Проблемне запитання.
— Чи потрібно учням уміти визначати ознаки аварій на підприємствах? Для чого це потрібно?
4. Етап засвоєння нових знань
План пояснення нового матеріалу
1.    Види хімічно небезпечних об’єктів.
2.    Причини аварії та катастроф.
3.    Ознаки аварій на підприємствах.
4.    Наслідки аварій і катастроф.
5.    Додаткові чинники, що підсилюють хімічну небезпеку.
6.    Шляхи потрапляння отруйних речовин до організму.
7.    Дії в разі аварії на підприємстві поблизу місця проживання.
8.    Перша допомога при отруєнні.
9.    Сигнали оповіщення при великих аваріях.
5. Узагальнення та закріплення знань
5.1. Робота з підручником.
Учні працюють у парах: один учень відповідає на запитання, а другий — перевіряє правильність відповіді за підручником. Потім міняються ролями.
5.2. Робота з друкованим зошитом [5], с. 45 завдання № 2, № 4.
5.3. Тестове завдання для закріплення знань (тест № 20, роздавальний матеріал).
Відповіді: 1 а; 2 а; 3 а, б; 4 г; 5 а, б; 6 б, в; 7 а, в, г; 8 а, б; 9 г; 10 б; 11 а, б, в; 12 а.
5.4. Фронтальна бесіда.
1.    Назвіть ознаки небезпечної ситуації на хімічних підприємствах.
2.    Як потрібно діяти в небезпечній ситуації, якщо ви на вулиці?
3.    Як потрібно діяти в небезпечній ситуації, якщо ви вдома?
4.    Що потрібно брати із собою при евакуації?
5.    Який загальний алгоритм дій при евакуації?
6.    Які можливі наслідки невиконання правил дій в НС?
5.5. Обговорення епіграфа до уроку.
5.6. Відповідь на проблемне запитання.
6. Підбиття підсумків уроку
«Особистий кошик»
Учні визначають найголовніші моменти уроку, що знадобляться їм у майбутньому житті та якими вони можуть поділитися зі своєю родиною.
7. Домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання
Індивідуальні завдання.
1.    Що тобі потрібно взяти вдома при екстреній евакуації за відсутності батьків?
2.    Твої дії вдома, якщо з’явилися ознаки хімічного забруднення повітря?
3.    Чи потрібно знати, яку продукцію випускає підприємство поряд із твоїм будинком?


 
загрузка...

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить