Для поиска темы - пользуйтесь СИСТЕМОЙ ПОИСКА


Стоимость дипломной работы


Home Материалы для работы Урок № 11 Вплив на здоров’я підлітків тютюнового диму, алкоголю, наркотичних і токсичних речовин

Урок № 11 Вплив на здоров’я підлітків тютюнового диму, алкоголю, наркотичних і токсичних речовин
загрузка...
Рейтинг пользователей: / 4
ХудшийЛучший 

Урок № 11 Вплив на здоров’я підлітків тютюнового диму, алкоголю, наркотичних і токсичних речовин

Мета уроку:  розглянути негативний вплив на здоров’я підлітків тютюнового диму, алкоголю, наркотичних і токсичних речовин; розвивати вміння учнів аналізувати процеси формування наркотичної залежності під дією нікотину, алкоголю, наркотичних і токсичних речовин.
Очікувані результати: учні повинні наводити приклади негативного впливу тютюнокуріння, алкоголю, наркотичних і токсичних речовин на здоров’я; учні повинні пояснювати згубність вживання наркотичних речовин різного походження для здоров’я підлітків; учні повинні розуміти необхідність протистояти впливу реклами тютюнових і алкогольних виробів.
Обладнання: папір А3, А2, фломастери                            
Тип уроку: засвоєння нових знань.
Горілка з ніг людей збиває. (Народна мудрість)
1. Організаційний етап
2. Актуалізація опорних знань
2.1. Перевірка індивідуальних завдань.
2.2. Фронтальна бесіда.
1.    Що таке звичка?
2.    Як формуються звички?
3.    Наведіть приклади корисних звичок.
4.    Наведіть приклади шкідливих звичок.
5.    Чи може людина позбутися шкідливих звичок?
2.3. «Розподіли на групи».
Учні в зошиті розподіляють подані на дошці слова на дві групи «Корисні звички» та «Шкідливі звички» .
Слова на дошці: куріння, акуратність вживання алкоголю, вживання наркотиків, заняття спортом, вживання токсичних речовин, дотримання розпорядку дня, ввічливість, регулярне миття під душем, любов до читання, безвідповідальність, вживання слів-паразитів, щоденні прогулянки, харчування у фаст-фудах.
2.4. «Клуб ерудитів» (робота в групах).
Учні після обговорення мають розтлумачити пропонований вислів та відповісти на запитання (якщо вони виникнуть у слухачів).
1 група: Пияцтво батьків — причина слабкості та хвороб дітей. (Гіппократ)
2 група: Ми п’ємо за здоров’я один одного і шкодимо власному здоров’ю. (Дж. К. Джером)
3 група: Горілка без вогню розум спалить. (Народна мудрість)
3. Мотивація навчальної діяльності
3.1. Повідомлення теми уроку та формулювання разом з учнями мети та задач вивчення нового матеріалу.
3.2. Дискусія.
— Чи вигідно комусь формування шкідливих звичок в людей?
3.3. Проблемне запитання.
— Що потрібно робити, щоб захиститися від шкідливих звичок?
4. Етап засвоєння нових знань
1.    Вплив на здоров’я шкідливих речовин (робота в групах).
1 група: куріння;
2 група: алкоголь;
3 група: токсичні речовини;
4 група: наркотичні речовини.
У кожній групі формуються підгрупи «За» та «Проти».
Учні читають матеріал підручника зі своєї теми, обговорюють і готують презентацію у довільній формі. У процесі презентації:
а)    наводять аргументи «за» та аргументи «проти»;
б)    дають відповідь на запитання:
— Кому це вигідно?
— Як протидіяти цій спокусі?
2.    Аналіз та обговорення схеми (на аркуші для копіювання).
5. Узагальнення та закріплення знань
5.1. Практична робота «Моделювання ситуації відмови від сигарет, алкоголю і наркотиків».
5.2. Робота з підручником (індивідуально або в парах).
5.3. Гра «Підлітковий парламент» (робота в групах).
Кожний «парламентський комітет» має підготувати та представити на розгляд законодавчий акт проти наркотиків, алкоголю або куріння. Доповідач відповідає на запитання фракцій (інших груп) та спікера (учителя). Проект закону виноситься на відкрите голосування і приймається (або не приймається) більшістю голосів.
5.4. Розгадування кросворда.
5.5. «Ми не байдужі».
Колективне складання на дошці пропозицій з допомоги дітям, які опинилися «заручниками» шкідливих звичок.
5.6. Обговорення епіграфа до уроку та відповідь на проблемне запитання.
6. Підбиття підсумків уроку
«Вільний мікрофон»
Учні по черзі висловлюють своє ставлення до теми уроку.
7. Домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання
Індивідуальні завдання.
1.    Намалюй монстра алкоголю. Який від нього існує захист?
2.    Намалюй нікотинового монстра. Звідки він з’являється?
3.    Намалюй наркотичного монстра. Хто допоможе його подолати?
4.    Намалюй герб захисника людей від наркотичних речовин.
5.    Зроби колаж, що буде пропагувати життя без алкоголю, тютюну, наркотиків. Скористайся допомогою батьків або друзів.
6.    Зроби з друзями міні-фільм (за допомогою мобільного телефону або камери) про ставлення твоїх однолітків до наркотиків під назвою «Ми вміємо захищатися».


 
загрузка...

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить