Для поиска темы - пользуйтесь СИСТЕМОЙ ПОИСКА


Стоимость дипломной работы


Home Материалы для работы Урок № 10 Спосіб життя і здоров’я

Урок № 10 Спосіб життя і здоров’я
загрузка...
Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 

Урок № 10 Спосіб життя і здоров’я

Мета уроку: розглянути поняття корисних і шкідливих звичок; розвивати знання учнів про залежність здоров’я від корисних і шкідливих звичок.
Очікувані результати: учні повинні називати соціальні чинники формування корисних звичок; учні повинні наводити приклади впливу шкідливих звичок на здоров’я підлітків; учні повинні пояснювати різницю між корисними та шкідливими звичками, вплив корисних звичок на здоров’я; учні повинні розуміти необхідність формування корисних звичок, можливість отримання допомоги від членів родини та інших звичок.
Обладнання: папір А3, А2, фломастери                            
Тип уроку: засвоєння нових знань.
Усі здорові люди люблять життя. (Г. Гейне)
1. Організаційний етап
1.1. Привітання, фізкультхвилинка.
1.2. Перевірка присутності учнів: кількість за списком _____, кількість присутніх на уроці _________, відсутніх _________.
1.3. Перевірка готовності учнів до уроку.
1.4. Перевірка готовності класного приміщення до уроку.
2. Актуалізація опорних знань
Фронтальна бесіда
1.    Який зв’язок між способом життя і здоров’ям?
2.    Назвіть складові здорового способу життя.
3.    Які складові вже розглядалися на уроках?
(Збалансоване харчування; оптимальний руховий режим; гігієнічні навички; загартування; раціональний режим дня.)
4.    Які складові ще потрібно розглянути?
(Відсутність шкідливих звичок; позитивний психологічний мікроклімат.)


3. Мотивація навчальної діяльності
3.1. Повідомлення теми уроку.
3.2. Формулювання разом з учнями мети та задач вивчення нового матеріалу.
3.3. Проблемні запитання.
— Чи можливо змінюючи спосіб життя, впливати на здоров’я людини?
— Звідки беруться шкідливі звички?
4. Етап засвоєння нових знань
План пояснення нового матеріалу
1.    Звички (самостійна робота з підручником).
Прочитати матеріал підручника та записати в робочі зошити визначення звички, шкідливої та корисної.
2.    Вплив звичок на здоров’я (бесіда, складання схеми на дошці за відповідями учнів).
Звички
Корисні    Шкідливі


3.    Гра «Подорож країнами звичок» (робота в групах).
1 група: мешканці країни «Корисні звички».
2 група: мешканці країни «Шкідливі звички».
3 група: туристи.
1 та 2 групи складають «карту» або план-схему своєї країни та рекламні проспекти, що рекламують подорож саме до їхньої країни.
Мешканці кожної країни пропонують туристам виконати дії з окремих звичок та пояснити їх дію на здоров’я людини.
Туристи після відвідування обох країн висловлюють свої враження.
4.    Спосіб життя і здоров’я (пояснення вчителя)
5.    Гра «Шляхи, що ми обираємо» (робота в групах).
Парні групи «крокують» до здоров’я, а непарні — від здоров’я. Учні пишуть на чистих «кроках» те, що наближає (віддаляє) їх до (від) здоров’я. Працювати можна на дошці або на великих аркушах паперу. Під час презентації кожна група аргументує кожний свій крок.
5. Узагальнення та закріплення знань
5.1. Робота з підручником.
Відповіді на запитання в кінці параграфа.
5.2. Робота з друкованим зошитом [5], с. 20.
5.3. Гра «Подарунок».
Сформувати великі групи (за варіантами або за рядами). Учні «ведучої групи» по черзі називають звички і «дарують» їх іншим групам. Якщо група приймає дарунок, то вони плескають у долоні, якщо ні — піднімають руки вгору.
5.4. Обговорення епіграфа до уроку.
5.5. Відповідь на проблемні запитання.
5.6. «Пізнай себе».
Учні самостійно відповідають на запитання психологічного тесту «Вплив звичок на здоров’я» та визначають результат.
6. Підбиття підсумків уроку
«Закінчи речення»
— На цьому уроці найцікавішим було...
7. Домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання
7.1. Завдання для всього класу.
Підручник: _________________________________________
Робочий зошит: _____________________________________
7.2. Індивідуальні завдання.
1.    Яка в тебе улюблена корисна звичка? Чому? Як вона виникла?
2.    Від якої звички ти бажаєш позбутися і чому? Як вона виникла?
3.    Які корисні звички тобі потрібно сформувати і чому?


 
загрузка...

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить