Для поиска темы - пользуйтесь СИСТЕМОЙ ПОИСКА


Стоимость дипломной работы


Home Материалы для работы Урок № 7 Догляд за тілом

Урок № 7 Догляд за тілом
загрузка...
Рейтинг пользователей: / 3
ХудшийЛучший 

Урок № 7 Догляд за тілом

Мета уроку: розглянути особливості догляду за тілом у підлітковому віці; розвивати розуміння значення особистої гігієни в підлітковому віці та дотримання гігієнічних вимог під час занять фізичними вправами.
Очікувані результати: учні повинні називати засоби особистої гігієни; учні повинні характеризувати основні вимоги до предметів і засобів особистої гігієни; учні повинні пояснювати необхідність догляду за власним тілом; учні повинні розуміти необхідність виконання правил особистої гігієни; учні повинні вибирати засоби особистої гігієни.
Обладнання:                                             
Тип уроку: засвоєння нових знань.
Зі здоровим тілом — здорове життя. (Народна мудрість)
1. Організаційний етап
2. Актуалізація опорних знань
2.1. Тестові завдання для контролю знань [6], с. 25–26.
Відповіді. Варіант 1: 1 б; 2 в; 3 б; 4 а; 5 б; 6 а.
Варіант 2: 1 б; 2 а; 3 в; 4 б; 5 а; 6 б.
2.2. «Вірю — не вірю».
Учні записують номери тих тез, які вони вважають правильними.
1.    Хвороби, спричинені йододефіцитом,— спадкові.
2.    Нестача Йоду пригнічує інтелект.
3.    Йододефіцит знижує фізичну активність.
4.    Хвороби, спричинені йододефіцитом, залежать від поведінки.
5.    Нестача Йоду пригнічує імунітет.
6.    Насіння яблук містить Йод.
7.    Йодовану сіль вживають без призначення лікаря.
8.    Йодовану сіль слід зберігати в темному місці.
Відповіді: 2, 3, 5, 6, 7, 8.
2.3.    Тестове завдання (тест № 4, роздавальний матеріал).
Відповіді: 1 г; 2 б; 3 в; 4 б; 5 в; 6 г.
2.4.    Фронтальна бесіда.
1. Чому нестача Йоду в організмі дитини є дуже небезпечною?
2. Що потрібно робити для профілактики йододефіциту?
2.5.    Актуалізація опорних знань.
Конкурс знавців віршів про догляд за тілом.
3. Мотивація навчальної діяльності
3.1.    Повідомлення теми уроку та формулювання разом з учнями мети та задач вивчення нового матеріалу.
3.2. Проблемне запитання.
— Навіщо потрібно учням 6 класу вчитися доглядати за тілом?
4. Етап засвоєння нових знань
План пояснення нового матеріалу
1.    Робота в групах (за підручником).
1 група — догляд за шкірою; 2 група — догляд за нігтями; 3 група — догляд за волоссям.
Опорні запитання:
—    Особливості догляду за тілом у хлопців, у дівчаток.
—    За що тіло може поскаржитися?
—    За що тіло може подякувати?
Завдання групам:
1)    Прочитати текст підручника.
2)    Дати відповіді на опорні запитання стосовно свого завдання.

Три представники групи дають відповіді на опорні запитання.
2.    Гігієна статевих органів (пояснення вчителя).
3.    Гігієнічні вимоги під час занять фізичними вправами.
4.    Предмети та засоби особистої гігієни (бесіда, складання таб-лиці на дошці).
Запитання до учнів:
— Які предмети та засоби гігієни можуть використовувати всі члени родини, а які є лише особистими?
5. Узагальнення та закріплення знань
5.1. Практична робота «Вибір засобів особистої гігієни».
5.2. Тестове завдання для закріплення знань (тест № 5, роздавальний матеріал).
Відповіді: 1 б; 2 а, г; 3 а, б; 4 б; 5 в; 6 а, б, г.
5.3. Фронтальне опитування за запитаннями з підручника.
5.4. «Реклама», «Антиреклама».
Учні рекламують переваги певних косметичних засобів, які їм до вподоби.
Учні застерігають інших від певних засобів особистої гігієни, що спричинюють алергію чи інші негаразди.
5.5. Розгадування кросворда.
5.6. Обговорення епіграфа до уроку.
5.7. Відповідь на проблемне запитання.
6. Підбиття підсумків уроку
«Закінчи речення»
— Сьогодні на уроці я навчився...
— Сьогодні на уроці найцікавішим було...
7. Домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання
Індивідуальні завдання.
1.    Чи можна щоденно користуватися бактеріцидним милом?
2.    Чому не можна приймати гігієнічну ванну довше ніж 30 хвилин?


 
загрузка...

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить