Для поиска темы - пользуйтесь СИСТЕМОЙ ПОИСКА


Стоимость дипломной работы


Home Материалы для работы Урок № 5 Вікові вимоги до харчування

Урок № 5 Вікові вимоги до харчування
загрузка...
Рейтинг пользователей: / 1
ХудшийЛучший 

Урок № 5 Вікові вимоги до харчування

Мета уроку: розглянути поняття збалансованого харчування та його особливості в підлітковому віці; розвивати вміння учнів аналізувати та враховувати калорійність продуктів у щоденному раціоні.
Очікувані результати: учні повинні називати складові продуктів харчування підлітків; учні повинні розпізнавати ознаки порушення питного режиму; учні повинні пояснювати залежність вимог до харчування, питного режиму від інтенсивності фізичного і питного режиму.
Обладнання:                                             
Тип уроку: засвоєння нових знань.
Я людина, і ніщо людське мені не чуже. (Теренцій)
1. Організаційний етап
1.1. Привітання, фізкультхвилинка.
1.2. Перевірка присутності учнів: кількість за списком ______, кількість присутніх на уроці ________, відсутніх ____________.
1.3. Перевірка готовності учнів до уроку.
1.4. Перевірка готовності класного приміщення до уроку.
2. Актуалізація опорних знань
2.1. Перевірка індивідуального домашнього завдання.
2.2. Фронтальна бесіда.
1.    Для чого потрібно визначати масо-зростовий індекс?
2.    На що вказує значення індексу, якщо воно менше за норму?
3.    На що вказує підвищене значення масо-зростового індексу?
4.    У США кожна третя дитина має надлишок маси. Як ви вважаєте, з чим це пов’язано?
2.3. Розгадування загадок про продукти харчування.
2.4. «Асоціативний кущ».
Складання схеми на дошці за відповідями учнів.
— Чому виникають порушення фізичного розвитку?


3. Мотивація навчальної діяльності
3.1. Повідомлення теми уроку та формулювання разом з учнями мети та задач вивчення нового матеріалу.
3.2. Проблемне запитання.
— Чому збалансоване харчування особливо важливе саме для дітей та підлітків?
4. Етап засвоєння нових знань
План пояснення нового матеріалу
1.    Збалансоване харчування (пояснення з елементами бесіди, складання схеми).
а)    значення їжі для підлітків;
б)    характеристика поживних речовин;
в)    функції води та її значення для людини.
2.    Правила збалансованого харчування (пояснення з елементами бесіди):
а)    складання загальних правил збалансованого харчування;
б)    помилки в харчуванні;
в)    причини й ознаки харчових отруєнь.
3.    Режим харчування (пояснення вчителя).
4.    Обговорення пропонованого меню школяра (роздавальний матеріал).
Запитання до учнів:
— Чи достатній наведений раціон для дівчинки або хлопця?
— Як вплине на організм знижена калорійність їжі?
— Як вплине на організм збільшення калорійності їжі?
Узагальнення обговорення: рівень калорійності щоденного харчування повинен відповідати віку та статі підлітка.
5. Узагальнення та закріплення знань
5.1. Практична робота «Визначення калорійності щоденного харчування».
5.2. Індивідуальна робота за картками.
Картка № 1
1.    Чому людина вмирає, якщо її годувати лише вареним м’ясом?
2.    Чи може дитина самостійно корегувати свій раціон харчування? Відповідь поясніть.
Картка № 2
1.    Як вплине на дитину нестача кальцію в їжі?
2.    Проаналізуй свій раціон харчування та побудуй піраміду живлення за кількістю споживаних продуктів.
5.3. Розгадування кросворда.
5.4. Конкурс знавців віршів про овочі.
5.5. Робота з підручником.
5.6. Обговорення епіграфа уроку.
— Як на, вашу думку, слова Теренція можна віднести до теми нашого уроку?
5.7. Відповідь на проблемне запитання.
5.8. Диктант-пам’ятка «Їстівні гриби — вбирачі отрут».
6. Підбиття підсумків уроку
«Особистий кошик»
Учні складають у свій кошик корисні знання щодо харчування, щоб використовувати їх та поділитися з іншими.
7. Домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання
7.1. Завдання для всього класу.
Підручник: ____________________________________________
Робочий зошит: ________________________________________
7.2. Індивідуальні завдання.
1.    Які продукти ти споживаєш упродовж тижня та в якій кількості (приблизно)?
3.    Добери малюнки або намалюй будь-які продукти харчування.


 
загрузка...

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить