Для поиска темы - пользуйтесь СИСТЕМОЙ ПОИСКА


Стоимость дипломной работы


Home Материалы для работы Складання асоціативної схеми «Фізичний розвиток підлітка»

Складання асоціативної схеми «Фізичний розвиток підлітка»
загрузка...
Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 

Складання асоціативної схеми «Фізичний розвиток підлітка»

Цікава інформація
Золоте правило Піфагора: відстань від тім’ячка до пояса відноситься до загальної довжини тіла як 1 : 3.
Збільшення маси тіла на 3–10 % спричиняє це відкладання жиру на животі, більше 10 % — відкладання жиру в інших місцях.
У середині XIX століття 96 % виробленої енергії на Землі припадало на м’язову силу людини і свійських тварин, а зараз — лише 4 %.

4. Етап засвоєння нових знань
1.    Розвиток підлітка
Параметри фізичного розвитку учнів 6 класу
Хлопчики    Дівчатка
Вік    Зріст, см    Маса, кг    Вік    Зріст, см    Маса, кг
12–13    144–152    36–42    12–13    145–155    38–46

Масо-ростовий індекс або індекс Кетле визначається за формулою:
Маса (кг) / Зріст (см)
Базові показники індексу Кетле для учнів 6 класу:
Хлопчики: 0,25–0,28
Дівчатка:      0,26–0,30
Якщо індекс Кетле менше (за умови, що зріст відповідає віку), то у дитини мала маса тіла, що в свою чергу негативно впливає на розвиток скелету.
Якщо індекс Кетле більше (зріст відповідає віку), то у дитини зайва маса (за рахунок жирів).
Якщо всі фізичні параметри підлітка більші відповідно до віку, то має місце явище акселерації.
Акселерація — прискорений фізичний розвиток дитини без порушень функцій ендокринної системи.


 
загрузка...

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить