Для поиска темы - пользуйтесь СИСТЕМОЙ ПОИСКА


Стоимость дипломной работы


Home Материалы для работы Урок № 3 Чинники здоров’я

Урок № 3 Чинники здоров’я
загрузка...
Рейтинг пользователей: / 4
ХудшийЛучший 

Урок № 3 Чинники здоров’я

Мета уроку: розглянути чинники здоров’я, їх позитивний та негативний вплив на здоров’я людини; розвивати уявлення учнів про вплив клімату на здоров’я; формувати практичні вміння та навички добору одягу та взуття за сезоном і погодою.
Очікувані результати: учні повинні називати природні чинники здоров’я; учні повинні наводити приклади впливу природних чинників на здоров’я; учні повинні розуміти важливість добору одягу та взуття за погодою; учні повинні пояснювати дію природних чинників на здоров’я, необхідність урахувати особливості клімату цього регіону для організації щоденного розпорядку; учні повинні дотримуватися правил добору одягу за сезоном і погодою.
Обладнання:                                            
Тип уроку: засвоєння нових знань.
Як підмурок кріпкий, то й будинок міцний. (Народна мудрість)
1. Організаційний етап
1.1. Привітання, фізкультхвилинка.
1.2. Перевірка присутності учнів: кількість за списком _____, кількість присутніх на уроці _________, відсутніх ___________.
1.3. Перевірка готовності учнів до уроку.
1.4. Перевірка готовності класного приміщення до уроку.
2. Актуалізація опорних знань
2.1. Перевірка індивідуальних домашніх завдань.
2.2. Творче завдання.
Учні визначають характерні ознаки природних умов (клімату) своєї місцевості в різні пори року.
2.3. «Конкурс ерудитів».
2.4. Диспут «Хто господар на планеті?».
3. Мотивація навчальної діяльності
3.1. Повідомлення теми уроку.
3.2. Формулювання разом з учнями мети та задач вивчення нового матеріалу.
3.3. Показ практичного значення вивчення нового матеріалу.
Слово вчителя:
Чинники довкілля можуть як позитивно, так і негативно впливати на життя людини. Знаючи це, можна навчитися захищати своє здоров’я від їх шкідливого впливу. А ось вибір способу життя залежить лише від самої людини. Усвідомивши це, ви зрозумієте відповідальність за власне здоров’я.
3.4. Проблемне запитання.
— Чи залежить здоров’я людини від природи?
4. Етап засвоєння нових знань
План пояснення нового матеріалу
1. Природні чинники здоров’я (пояснення вчителя з елементами бесіди або складання таблиці на дошці).
Вплив природних чинників на здоров’я людини
Сонце
Вода
Повітря
Клімат


2. Здоровий спосіб життя (повторення вивченого).
Складання схеми біля дошки або «ланцюжок».
Запитання до учнів:
— Назвіть складові здорового способу життя.
5. Узагальнення та закріплення знань
5.1. Практична робота «Добір одягу за сезоном і погодою».
5.2. Фізкультхвилинка.
5.3. Робота з підручником.
Бесіда за малюнками.
5.4. Тестове завдання для закріплення знань (тест № 3, роздавальний матеріал).
Відповіді: 1 в; 2 в; 3 а, б; 4 а, б, в; 5 а, в, г; 6 б, в, г.
5.5. Розгадування кросворда.
5.6. Загадки про природні явища.
Невидимий дух скинув капелюх. (Вітер)
Сам стоїть, а всіх бігти заставляє. (Мороз)
А припекло — то й сліду не зосталося. (Сніг)
Очей не має, а сльози є. (Роса)
Біле, а не цукор,
М’яке, а не вата,
Без ніг, а йде. (Сніг)
Лежав, поки лежалося,
А припекло — то й сліду не зосталося. (Сніг)
Без пилки, без сокири міцні мости будує. (Мороз)
Що без леза та без зуба розтина міцного дуба? (Блискавка)
5.5. Обговорення епіграфа до уроку.
5.6. Відповідь на проблемне запитання.
6. Підбиття підсумків уроку
«Вільний мікрофон»
— Як може людина впливати на своє власне здоров’я?
7. Домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання
7.1. Завдання для всього класу.
Підручник: _________________________________________
Робочий зошит: _____________________________________
7.2. Індивідуальні завдання.
1.    Чи була в тебе шкідлива звичка та як ти її позбувся?
2.    Намалюй різні види одягу для холодної пори року.
3.    Намалюй різні види одягу для теплої пори року.


 
загрузка...

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить