Для поиска темы - пользуйтесь СИСТЕМОЙ ПОИСКА


Стоимость дипломной работы


Home Материалы для работы Урок № 2 Вплив середовища на здоров’я

Урок № 2 Вплив середовища на здоров’я
загрузка...
Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 

Урок № 2  Вплив середовища на здоров’я

Мета уроку: розглянути вплив природного та техногенного середовища на здоров’я людини; розвивати вміння учнів аналізувати стан навколишнього середовища за місцем проживання.
Очікувані результати: учні повинні наводити приклади наслідків аварій на підприємствах у тому числі тих, що розміщені поблизу місць проживання; учні повинні розуміти важливість для здоров’я раціонального природокористування; учні повинні пояснювати позитивний та негативний вплив технічного прогресу на здоров’я.
Обладнання:                                             
Тип уроку: засвоєння нових знань.
Люби природу не як символ
Душі своєї,
Люби природу не для себе,
Люби для неї.
(М. Рильський)
1. Організаційний етап
1.1. Привітання, фізкультхвилинка.
1.2.  Перевірка присутності учнів: кількість за списком _____, кількість присутніх на уроці ________, відсутніх ________.
1.3. Перевірка готовності учнів до уроку.
1.4. Перевірка готовності класного приміщення до уроку.
2. Актуалізація опорних знань
2.1. Робота за картками.
Учні працюють з опорною схемою попереднього уроку, в якій слід заповнити «пропущені» ділянки.
2.2. «Ти мені — я тобі» (робота в парах).
Один учень називає неживі компоненти природи, а інший — живі компоненти.
2.3. Фронтальна бесіда.
1.    Назвіть живі та неживі компоненти довкілля.
2.    Як людина пристосовується до шкідливої дії природних чинників?
3.    Наведіть приклади соціальних чинників здоров’я.
4.    Поясніть значення води для людини.
5.    Чи може людина безконтрольно використовувати навколишнє середовище? До чого це може призвести?
2.4. Читання і обговорення віршів про природу.
2.5. «Вернісаж» (індивідуальне домашнє завдання).
Презентація малюнків, що зробили учні. Обговорення.
3. Мотивація навчальної діяльності
3.1. Повідомлення теми уроку та формулювання разом з учнями мети та задач вивчення нового матеріалу.
3.2. Показ практичного значення вивчення нового матеріалу.
3.3. Проблемне запитання.
— Як можуть чинники навколишнього середовища впливати на здоров’я людини?
4. Етап засвоєння нових знань
План пояснення нового матеріалу
1.    Вплив природного середовища на здоров’я людини (складання схеми на дошці).
2.    Вплив людини на природу (пояснення вчителя).
3.    Здоров’я людини та техногенне середовище (пояснення з елементами бесіди).
Запитання до учнів:
— Без яких технічних винаходів ви не уявляєте своє життя?
— Спрогнозуйте позитивні та негативні наслідки технічного прогресу.
— Як можна запобігти негативних наслідків господарчої діяльності людини?
4.    Техногенні аварії та катастрофи (визначення, причини, наслідки, шляхи потрапляння отруйних речовин до організму).
Запитання до учнів:
— Пригадайте та назвіть підприємства, що розміщені поблизу місця проживання.
— До яких галузей господарства вони належать?
5. Узагальнення та закріплення знань
5.1. Робота з підручником.
Прочитати параграф та доповнити опорний конспект (якщо це потрібно). Дати відповідь на запитання в кінці параграфа.
5.2. Тестове завдання для контролю знань (тест № 2, роздавальний матеріал).
Відповіді: 1 в; 2 б; 3 г; 4 б, в, г; 5 а, б, в, г; 6 а, б, г.
5.3. Складання завдань для кросворда за поданим макетом.
5.4. Обговорення афоризмів великих людей про природу.
5.5. Відповідь на проблемні запитання.
6. Підбиття підсумків уроку
«Закінчи речення»
— Сьогодні на уроці я дізнався...
— Сьогодні на уроці найцікавішим було...
7. Домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання
7.1.    Завдання для всього класу.
Підручник: ____________________________________________
Робочий зошит: ________________________________________
7.2.    Індивідуальні завдання.
1.    Який твій улюблений одяг і чому?
2.    Що ти бажаєш змінити навколо себе?


 
загрузка...

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить