Для поиска темы - пользуйтесь СИСТЕМОЙ ПОИСКА


Стоимость дипломной работы


Home Материалы для работы Сутність та основні категорії маркетингу

Сутність та основні категорії маркетингу
загрузка...
Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 

Сутність та основні категорії маркетингу

Дослівно термін "маркетинг" перекладається з англійської як ринкотворення, ринкова діяльність, орієнтація на ринок. Причиною зародження маркетингу стало насичення ринку, перебільшення пропозиції над попитом. Про маркетинг може йтись лише за умови існування самого ринку. Першим типом ринку, що сформувався в розвинених країнах світу, став ринок продавця – тобто такий ринок, на якому більше влади мають виробники, і більш активними діячами ринку вимушені бути покупці. Ознакою цього є дефіцит товару.
Зі зростанням пропозиції над попитом сформувався інший тип ринку – ринок покупця, на якому більше влади мають споживачі, і активнішими діячами ринку вимушені бути продавці. І саме ринок покупця вимагає активного впровадження в практику провідної ідеї маркетингу: запорукою досягнення мети фірми є визначення незадоволених потреб споживачів і забезпечення бажаної задоволеності їх більш ефективними й продуктивними, ніж конкуренти, методами.
Спостерігається різна роль маркетингу при обох підходах:
•    при збутовому підході використовуються лише маркетингові інструменти формування й стимулювання попиту на товар;
•    при маркетинговому підході використовуються всі елементи комплексу маркетингу (товар, ціна, розподіл, просування).
Нестатком в маркетингу є відчуття людиною браку чогось; нестаток немає предметної форми.
Потребою є нестаток, який має предметну форму й залежить від культурного рівня людини.
У двох різних людей однаковий нестаток може матеріалізуватися в різні потреби. Згідно з ієрархією потреб Маслоу товар може задовольняти різні потреби. Так, для однієї людини автомобіль задовольняє первинну потребу (потребу в безпеці, захищеності), а для іншої людини він задовольняє вторинну потребу (потребу поваги, самореалізації). Завдання ж виробника зрозуміти, яку потребу намагається задовольнити споживач його товаром. Саме тоді можливо буде надати товарові таких рис і властивостей, які спроможні задовольнити певну потребу споживача.
Попит є потреба, підтверджена матеріально. І саме споживач, який становить платоспроможний попит, може розглядатися виробником як потенційний покупець.
Товаром називається все, що призначено для задоволення певної потреби споживача й запропоновано на ринку для продажу.
Обміном є акт отримання будь-чого бажаного за будь-що інше. З огляду на те, який стан і рівень попиту існує на певний товар, можна визначити відповідну мету маркетингу та визначити відповідний вид маркетингу
Конкретна реалізація маркетингу, тобто його змістове наповнення, залежить від характеру підприємства, товару, який пропонується, стану ринку.


 
загрузка...

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить