Для поиска темы - пользуйтесь СИСТЕМОЙ ПОИСКА


Стоимость дипломной работы


Home Материалы для работы Підвищення якості за допомогою нововведень

Підвищення якості за допомогою нововведень
загрузка...
Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 

Підвищення якості за допомогою нововведень

Системи управління якістю є органічним поєднанням економічних, правових і інших чинників впливаючих на якість. За допомогою нововведень можна не тільки уникнути консерватизму і застою в розвитку комплексного підходу до якості, але і свідомо і упевнено рухатися далі. В системах якості нововведення діляться на дві групи:
•    функціональні;
•    системні.
До функціональних відносяться нововведення, що зачіпають задачі одній з функцій управління якістю і не вимагаючі структурних змін системи. У крайньому разі, необхідність в структурних змінах так незначна, що їх можна не проводити. В нашому випадку можна ввести додаткову платню за бездефектне виконання закидання, за здачу їх в БТК і замовнику з першого пред'явлення у встановлені технологічні цикли здачі.
До системних відносяться нововведення, які зачіпають не одну, а декілька функцій управління якістю і викликають необхідність внесення змін в зміст елементів системи. Системні нововведення можуть торкатися однієї функції, але по масштабах дії впливають на інші функції, що приводить до необхідності внесення в них змін. В даному випадку при виготовленні запасних частин для залізничних вагонів можливий перехід від відрядної форми оплати праці до почасової або почасово-преміальної. Відомо, що відрядна платня праці у багатьох випадках негативно впливає на якість виготовлення і в певний момент часу, коли якість починає опускатися нижче за допустиму межу. Виникає необхідність від цієї системи відмовитися і перейти до почасової або змішаної оплати праці. Таке нововведення входить в склад функції управління якістю – матеріального стимулювання поліпшення якістю. Зміна форми оплати праці торкнеться інших функцій – технологічну підготовку виробництва, контроль якості, а по масштабах дії зробить вплив на дуже велику групу учасників процесу забезпечення якості.       
За допомогою класифікації нововведень нам легше визначити адресність в реалізації нововведень. Функцію нововведення здійснює підрозділ апарату управління – технічні, технологічні служби, відділи кадрів і оплати праці, відповідальні за реалізацію тих або інших задач управління якістю.
Системні нововведення проводяться керівництвом, адміністрацією більш високого рівня, чим функціональні органи управління. Це пояснюється необхідністю координації внесення змін (одночасно або в певній послідовності) в діяльності різної служби підрозділів.
Для визначення порядку дії з системними і функціональними нововведеннями надзвичайно важливо оцінити їх наслідки і ступінь впливу на якість. Оскільки точні відомості отримати дуже складно, доводитися покладатися на думку авторитетних фахівців, експертів, працівників підприємства, що здійснюють розробку і упровадження нововведень в ділову по поліпшенню якості.
У. Э. Демінг, відомий американський фахівець і учений в області статистичних методів аналізу різних способів поліпшення якості, вважає, що системні нововведення більш ефективні як за масштабом дії на якість, так і по величині економічних результатів по поліпшення якості.
Але нам здається, що на підприємстві «Урал» найбільшу увагу слід надавати функціональним нововведенням (випробування нових форм організації виробництва, нових технологій, більш повного застосування економічних чинників, методів вимірювання і контролю параметрів якості), оскільки системні нововведення вимагають значних витрат і великого відрізка часу. Але може наступити момент, коли системні нововведення займуть більш переважне положення, тобто якнайкращого результату можна досягти при оптимальному поєднанні можливостей загальних нововведень, що залежить від досвіду і мистецтва керівників і його помічників.
Аналіз всього нового і вироблення на цій основі відповідних рекомендацій на користь поліпшення якості може бути і особливою функцією органів, служб управління якістю. В число службових обов'язків нових сучасних керівників тепер повинні включатися такі як:
1.    Організація і керівництво розробкою, упровадженням і вдосконаленням систем якості.
2.    Організація сертифікації систем якості.
3.    Контроль за станом і ефективністю системи.
4.    Контроль за реалізацією плану розробки і упровадженням нововведень в систему якості.
Було б помилкою керівника підприємства нехтувати вищесказаним і вважати, що системи якості навіть при їх високому ступені розвитку не потребують вдосконалення. 

Все більше освоєння нової для нашої країни економічного середовища відтворювання, тобто ринкових відносин, диктує необхідність постійного поліпшення якості з використовуванням для цього всіх можливостей, всіх досягнень прогресу в області техніки і організації виробництва.
Найбільш повне і всестороннє оцінювання якості забезпечується, коли враховані всі властивості аналізованого об'єкту, що виявляються на всіх етапах його життєвого циклу: при виготовленні, транспортуванні, зберіганні, застосуванні, ремонті, технічному обслуговуванні.
Формування якості закидання люка здійснюється в складній багатостадійній і багаточиннику системі процесу.
В результаті проведеного аналізу ми виявили причини, що формують дану проблему. Процес дослідження був здійснений відповідно до циклу Демінга з використанням підходів маркетингу і КС УКП.
По досліджених чинниках і причинах були запропоновані необхідні управляючі рішення по усуненню дефектів і підвищення якості.
В роботі були використані статистичні методи контролю і УК, що широко використовуються за рубежем, особливо в Японії.


 
загрузка...

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить