Для поиска темы - пользуйтесь СИСТЕМОЙ ПОИСКА


Стоимость дипломной работы


Home Материалы для работы Органи управління якістю продукції

Органи управління якістю продукції
загрузка...
Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 

Органи управління якістю продукції


При визначенні органів управління якістю продукції потрібно виходити з того, що правління якістю – органічна складова частина загального управління виробництвом, одне з його віття, одна з його функцій. Через це воно не може протистояти йому. Тому, як правило, управління якістю розвивається і виконується в рамках діючого апарату управління і полягає в більш чіткій і добре організованій діяльності по виявленню потреб, створенню, виготовленню і обслуговуванню продукції.
На рівні підприємства, об'єднання управління якістю організовується одним з двох способів. Первьй полягає в чіткому розподілі функцій і задач управління якістю продукції між існуючими підрозділами і працівниками, періодичному перегляді як самих функцій і задач, так і їх розподілу ради поліпшення діяльності. При цьому не створюється спеціалізований орган – відділ управління якістю.
Другий припускає на додаток до першого варіанту виділення загальної функції координації і создние спеціального органу – відділу управління якістю. На цей відділ і покладаються багато які спеціальні функції управління якістю продукції.
Кожний з цих двох варіантів має свої переваги і свої недоліки.
Так, переваги першого варіанту полягає в том, що всі учасники виробничого процесу несуть відповідальність за якість. Не виникає відчуття того, що хтось за них несе цю відповідальність і повинен вирішувати всі питання, пов'язані з якістю. Недолік полягає в тому, що ряд координуючих функцій ніхто не виконує, ніхто не веде організаційних і методичних питань загального характеру.
Другий варіант позбавлений вказаного недоліку, але зате у працівників підприємства нерідко виникає відчуття, що є спеціально виділені люди на підприємстві, які відповідають за якість, отже, вони і повинні вирішувати всі проблеми, пов'язані з якістю.
В будь-якому варіанті загальне керівництво системою управління якістю повинен очолювати керівник підприємства, що відповідає за всю діяльність підприємства і за економічні результати, які в увловиях ринкової економіки не можуть бути високими при поганій якості продукції.

Аналіз розвитку форм і методів організації робіт за якістю, виявлення можливості додатку до робіт за якістю принципів загальної теорії управління, розробка схем механізму управління якістю, визначення характеру потреб, стан кон'юнктури ринку як початкового елемента управління якістю продукції, критичний розгляд визначень основоположних термінів свідчать про наступне:
1.    Сучасну організацію робіт за якістю теоретично допустимо, а практично доцільно і ефективно будувати не на загальному глобальному контролі, а на принципах загальної теорії управління на основі схем механізмів управління якістю продукції;
2.    Сучасне управління якістю продукції повинне прямо орієнтуватися на характер потреб, їх структуру і динаміку; місткість і кон'юнктуру ринку; стимули, обумовлені економічною і технічною кон'юнктурою, характерні для ринкових відносин;
3.    Сучасне управління якістю на підприємстві, незалежно від форми власності і масштабу виробничої діяльності, повинне оптимально поєднувати дії, методи і засоби, що забезпечують, з одного боку, виготовлення продукції, а з іншою – розробку нової продукції, здатної задовольняти майбутні потреби і майбутні витрати ринку;
4.    Принципова схема механізму управління якістю органічно взаємодіє з маркетинговими дослідженнями і включає в свій блок розробки політики в області якості.


 
загрузка...

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить