Для поиска темы - пользуйтесь СИСТЕМОЙ ПОИСКА


Стоимость дипломной работы


Home Материалы для работы Корпоративний імідж та його використання у зв’язках з громадськістю

Корпоративний імідж та його використання у зв’язках з громадськістю
загрузка...
Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 

Корпоративний імідж та його використання у зв’язках з громадськістю


Нині, за умов активного переходу суспільства від тоталітари-зму до демократії, все більше людей стають економічно незалеж-ними від держави, мають можливості для самоорганізації та са-моврядування, для автономної діяльності і поведінки. В результаті різко зростає рівень непередбачуваності, а особистість, соціальна група, певна організація (фірма, корпорація) прагнуть до чіткого визначення можливих результатів свого спілкування з іншими людьми, організаціями, державними закладами, тобто хочуть знати, що вони взаємодіють з надійними, ефективно працюючими і справедливими організаціями, закладами, ліде-рами.
Для цільової аудиторії, тобто громадськості, дуже важли-вим є образ фірми, організації, керівника, лідера з їх безумовно високими характеристиками, тобто з бажаним і приємним іміджем.
Імідж — це образ, репутація, якісні характеристики лідера, фірми, керівника і характер ставлення до них громадськості. І. Вікентьєв справедливо зазначає: «У кожного об’єкта, що сприймається людиною, є «забарвленість», ім’я, імідж. Об’єктів без іміджу немає. Адже те, що його немає, — теж імідж» . Що вищий імідж корпорації та її працівників, то вища ефективність їхньої діяльності. Що ж таке корпоративний імідж?


 
загрузка...

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить