Для поиска темы - пользуйтесь СИСТЕМОЙ ПОИСКА


Стоимость дипломной работы


Home Материалы для работы ЕЛЕКТРОННЕ УРЯДУВАННЯ В СИСТЕМІ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ ТА ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ

ЕЛЕКТРОННЕ УРЯДУВАННЯ В СИСТЕМІ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ ТА ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ
Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 

ЕЛЕКТРОННЕ УРЯДУВАННЯ В СИСТЕМІ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ ТА ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ

1. Теоретичні питання, які необхідно розглянути:

IP-адреса (Internet Protocol address) — це ідентифікатор (унікальний числовий номер) мережевого рівня, що використовується для адресації комп'ютерів чи пристроїв у мережах, що побудовані з використанням протоколу TCP/IP (наприклад Інтернет).

Єдиний покажчик ресурсів (англ. URL - Uniform Resource Locator) - однаковий локатор (визначник місцезнаходження) ресурсу. Раніше називався Universal Resource Locator - універсальний покажчик ресурсу. URL - це стандартизований спосіб запису адреси ресурсу в мережі Інтернет.

Сайт (від англ. website: web - «павутина, мережа» і site - «місце», буквально «місце, сегмент, частина в мережі») - сукупність електронних документів (файлів) приватної особи або організації в комп'ютерній мережі, об'єднаних під одним адресою (доменним ім'ям або IP-адресою).

Рейтинг (англ. rating) - числовий або порядковий показник, що відображає важливість або значущість певного об'єкта чи явища. Список об'єктів або явищ, що мають найбільший рейтинг, зазвичай називають "Топ N" або "TOP N", де N - кількість елементів у списку, зазвичай кратне 10.

Інтерактивність (від англ. Interaction - «взаємодія») - поняття, яке розкриває характер і ступінь взаємодії між об'єктами. Використовується в областях: теорія інформації, інформатика та програмування, системи телекомунікацій, соціологія, промисловий дизайн та інших.

Онлайн (англ. online, від англ. on line — «на лінії», «на зв'язку», «у мережі») –  «такий, що знаходиться у стані підключення». Спочатку використовувалося лише стосовно комунікаційного устаткування для вказівки на режим зв'язку, типовим значенням могло бути «не вішаючи трубку», тобто за один телефонний дзвінок, у режимі реального часу.

У відношенні програмного забезпечення майже завжди означає «підключений до Інтернету» або «такий, що функціонує тільки при підключенні до Інтернету». Також — «те, що відбувається в Інтернеті», «існуюче в Інтернеті». Приміром, «онлайн-банкінг», «онлайн-магазин», «онлайн-кінотеатр», «онлайн-казино», «онлайн-школа», «онлайн-гра». У цих значеннях часто вживається також прикметник онлайновий. Дане слово також часто використовується для опису поточної відвідуваності сайту (наприклад, «1000 осіб онлайн» означає, що на даний момент на сайті знаходиться 1000 користувачів).

Технічні фахівці у відношенні вживання в українській мові даного запозиченого слова можуть сказати, що термін використовується для споживчого опису клієнтської частини в архітектурі «клієнт-сервер».

 

 

 

2. Практичні завдання:

Практичне завдання № 1. Впишіть у таблиці назву та інтернет адресу (URL) будь-яких трьох урядових сайтів чи порталів системи електронного урядування (наприклад, Кабінету Міністрів, райдержадміністрації, міністерств та відомств), які Ви найчастіше використовуєте. Визначте їх рейтинг щодо важливості їх використання для Вас.

Назва сайту Рейтинг

 

Практичне завдання № 2. Визначте Ваше сприйняття якості трьох урядових служб (сайтів, порталів), які були обрані у попередньому завданні, у відповідності з показниками:

При відповідях використовуйте подану систему оцінювання важливості проблеми:

„1" - зовсім не важливо

„2" - скоріше не важливо

„3" - середньої важливості

„4" - швидше важливо

„5" - дуже важливо

У кожному питанні оберіть одну відповідь

 

Сайт №1 (впишіть назву та адресу сайта)

http://

 

№ пор. Напрями Важливість

1 2 3 4 5

1. Якість служб (функцій, можливостей, послуг)

2. Кількість служб (функцій, можливостей, послуг)

3. Типи служб (впишіть):

4. Розміщення доступу до служб (функцій, можливостей, послуг)

5. Ініціативи для використання систем електронного урядування (заохочення)

6. Інше (впишіть та проставте рейтинг)

Оцініть міру інтерактивності сайта*

1 Он-лайнові послуги відсутні

2 Одностороння інтерактивність

3 Двостороння інтерактивність

4 Можливість повного електронного обміну в межах окремої установи

5 Можливість повного електронного обміну з багатьма установами

* Оберіть одне, відмітьте позначкою навпроти потрібного

Сайт №2 (впишіть назву та адресу сайта)

http://

 

№ пор. Напрями Важливість

1 2 3 4 5

1. Якість служб (функцій, можливостей, послуг)

2. Кількість служб (функцій, можливостей, послуг)

3. Типи служб (впишіть):

4. Розміщення доступу до служб (функцій, можливостей, послуг)

5. Ініціативи для використання систем електронного урядування (заохочення)

6. Інше (впишіть та проставте рейтинг)

Оцініть міру інтерактивності сайта*

1 Он-лайнові послуги відсутні

2 Одностороння інтерактивність

3 Двостороння інтерактивність

4 Можливість повного електронного обміну в межах окремої установи

5 Можливість повного електронного обміну з багатьма установами

* Оберіть одне, відмітьте позначкою навпроти потрібного

 

Сайт №3 (впишіть назву та адресу сайта)

http://

 

№ пор. Напрями Важливість

1 2 3 4 5

1. Якість служб (функцій, можливостей, послуг)

2. Кількість служб (функцій, можливостей, послуг)

3. Типи служб (впишіть):

4. Розміщення доступу до служб (функцій, можливостей, послуг)

5. Ініціативи для використання систем електронного урядування (заохочення)

6. Інше (впишіть та проставте рейтинг)

Оцініть міру інтерактивності сайта*

1 Он-лайнові послуги відсутні

2 Одностороння інтерактивність

3 Двостороння інтерактивність

4 Можливість повного електронного обміну в межах окремої установи

5 Можливість повного електронного обміну з багатьма установами

* Оберіть одне, відмітьте позначкою навпроти потрібного

 

Методичні вказівки до виконання: використовуючи мережу Інтернет, виконайте запропоновані завдання та проведіть аналіз отриманих результатів у групі, вкажіть можливі причини, що визначають різницю сприйняття однієї і тієї ж інформації (сайту, порталу).

Практичне завдання № 3. Чи знаєте ви про існування інших державних порталів?

Ні Так Якщо „Так", то вкажіть URL-адреси за напрямами

Освіта http://

 

Здоров'я http://

http://

 

Промисловість http://

http://

 

Соціальна допомога http://

http://

 

Зайнятість http://

http://

 

Взаємодія з бізнесом http://

http://

 

Сільське господарство http://

http://

 

Інші сайти (за вашими інтересами) http://

http://

 

Методичні вказівки до виконання: розробіть каталог сайтів, якими Ви найчастіше користуєтеся. Вкажіть для кожного сайту причини його популярності у Вас згідно таблиці, поданої у завданні 2. Обміняйтеся класифікованою інформацією з іншими слухачами у групі.

Более старые статьи:

 

You have no rights to post comments