Для поиска темы - пользуйтесь СИСТЕМОЙ ПОИСКА


Стоимость дипломной работы


Home Материалы для работы Умови здійснення міжнародних торговельних операцій

Умови здійснення міжнародних торговельних операцій
загрузка...
Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 

Умови здійснення міжнародних торговельних операцій


Особливий вплив на підготовку міжнародного торговельного контракту має узгодження умов поставки. В них важливо виділити і зафіксувати момент, коли ризик переходить від продавця до покупця (ризик втрати, знищення, пошкодження товару тощо), а також транспортний ризик і цитрати із страхування.
У світовій практиці існують стандартизовані умови поставки. Найчастіше використовують умови   «Інкотермс».
-Інкотермс» («lncoterms») — збірник міжнародних торговельних термінів, комерційних умов, складений Міжнародною торговою палатою і виданий в Парижі.
Згідно з умовами «Інкотермс» укладають контракти купівлі-продажу між сторонами (продавцем і покупцем), комерційні підприємства яких розташовані в різних країни х. Ці умови повинні бути чітко викладені в угоді. Кожна з умов визначає зобов'язання продавця і покупця, розподіл витрат і ризиків, а також відповідальність сторін за виконання контракту, а саме:
—  момент виконання продавцем своїх зобов'язань із поставки товару;
— сторона угоди, яка виконує митні формальності й несе пов'язані з цим витрати і ризики;
— сторона, яка організовує і сплачує перевезення товару, а також несе при цьому ризики за його можливі втрати або пошкодження;
— необхідні документи, пов'язані з поставкою товару, а також відповідальність за їх підготовку та оплату;
— особливості упаковки товару і відповідальність за її забезпечення;
—  інші зобов'язання щодо здійснення контракту (наприклад, перевірка товару).
Усі умови, зазначені в «Інкотермс» 1990 p., можна поділити на чотири основні групи — починаючи з умови, згідно з якою практично вся відповідальність лягає на покупця, і закінчуючи тими, за якими продавець несе всі витрати і ризики.
Перша група Е — умова EXW (франко-завод), яка передбачає мінімальний ризик для продавця. Відповідно до неї продавець передає товар покупцеві на своєму заводі або складі й не несе відповідальності за його завантаження. Всі витрати і ризики, пов'язані з доставкою товару до місця призначення, несе покупець.
Друга група F — умови: FCA (франко-перевізник ), FAS (франко вздовж борту судна) і FOB (франко-борт). Зобов'язання продавця за цими умовами полягають в постачанні товару перевізнику, вказаному покупцем.
Третя група С — умови: CFR (вартість і фрахт), CIF (вартість, страхування і фрахт), СРТ (перевезення оплачено до...) і СІР (перевезення і страхування оплачені до...). Згідно з ними продавець звільняється від ризиків з приводу втрати або пошкодження товару.
Четверта група D — умови: DAF (доставка до кордону), DES (доставка франко-судно), DEQ (доставка фран-ко-причал), DDU/DDP (доставлено, без оплати мита/ мито сплачене). За цими умовами продавець несе всі витрати і ризики, пов'язані з доставкою товара у країну покупця.
У першій графі табл. 2 стисло визначені зобов'язання продавця. Рух таблицею зверху донизу відповідає зміні обов'язків продавця від мінімальних до максимальних.
Залежно від умов «Інкотермс» між продавцем і покупцем розподіляються зобов'язання щодо поставки товару та відповідальність за ризик щодо його пошкодження чи втрати. Момент переходу ризиків і витрат не за всіх умов «Інкотермс» є одночасним
Сформульовані в «Інкотермс» торговельні терміни становлять універсальний набір умов, знання та застосування яких полегшує здійснення торговельних операцій, а також визначення зовнішньоторговельної ціни товару.
Крім умов поставок, при укладанні зовнішньоторговельних угод підприємства враховують багато інших факторів і показників, починаючи з фінансового стану ділового партнера, його позиції на ринку, закінчуючи політичними, економічними і законодавчими умовами його країни. Таке вивчення контрагента особливо важливе в сучасних умовах, коли стрімкий розвиток світового ринку, потреба у постійному вдосконаленні виробництва продукції стимулюють зміну ділових партнерів, пошук нових постачальників, найбільш привабливих щодо ціни та якості товарів. При формуванні нового торгового партнерства підприємства та їх банки оцінюють передусім ризики, можливі в процесі такої співпраці.


 
загрузка...

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить