Для поиска темы - пользуйтесь СИСТЕМОЙ ПОИСКА


Стоимость дипломной работы


Home Материалы для работы Загальна характеристика ПП „Безмежний обрій” та техніко-економічних показників його діяльності

Загальна характеристика ПП „Безмежний обрій” та техніко-економічних показників його діяльності
загрузка...
Рейтинг пользователей: / 2
ХудшийЛучший 

Загальна характеристика ПП „Безмежний обрій” та техніко-економічних показників його діяльності


Визначення конкретних цілей допомагає перейти від загального формулювання аналізу до окремих планів роботи, за допомогою яких можна досягти успіху. Задана ціль містить в собі ряд бажаних результатів, для досягнення яких потрібні певні зусилля і організовані дії. Прагнення перейти від існуючого положення до бажаного примушує фірму бути більш винахідливою, поліпшувати свої фінансові показники і ділову репутацію, що зажадає зосередження всіх можливостей фірми. Повний аналіз діяльності фірми допомагають захиститься від зваблювання досягнутими результатами, коливань, внутріфірмового безладдя і забезпечують збалансованість у роботі фірми. Якщо компанія хоче домогтися гарних результатів, їй необхідно зробити якісний аналіз всіх її можливостей .
ПП «Безмежний обрій»  входить до числа підприємств, що найбільш динамічно розвиваються, на ринку продуктів харчування України. Її основна специфікація – виробництво соковмістких напоїв, де ПП «Безмежний обрій»  міцно утримує одну з провідних позицій в даній продуктовій категорії.
Організаційна форма підприємства – товариство з обмеженою відповідальністю.
Виробничою базою компанії є Одеський консервний завод дитячого харчування (ОКЗДХ). Рішення про відкриття виробництва саме на цьому заводі ухвалене на підставі:
Ø    величезних виробничих можливостей заводу;
Ø    наявності власної сировинної бази в екологічно чистому районі України;
Ø    віддаленості виробництва від забруднених місцевостей;
Ø    найвищої репутації підприємства як флагмана індустрії дитячого харчування з часів Радянського Союзу.
Історія Одеського консервного заводу дитячого харчування почалася ще в 1867 році, коли грецькі промисловці, брати Неофіт, заснували консервне виробництво. Починаючи з 1961 року, після великих державних ассигнувацій, розширений Одеський консервний завод стає головним підприємством харчової промисловості СРСР по виробництву консервованого дитячого харчування, на частку якого доводиться 60% загальносоюзного ринку. Завод став школою для всіх підприємств країни, які зайнялися виробництвом дитячого харчування. Його продукція була широко відома не тільки на території СРСР, але отримала визнання і за кордоном. Не одне покоління виросло на фруктових пюре “Рум'яні щічки” і “Пестун”.
В 90-і роки ОКЗДП виходить на новий виток розвитку – компанія ПП «Безмежний обрій»  реконструює його, оснащує новітнім західним устаткуванням і починає підготовку до виробництва високоякісних соків під торговою маркою «Jaffa». В травні 1995 року з лінії сходить перший пакет соку, а компанія ПП «Безмежний обрій»  стає одним з піонерів сокового ринку України, випускаючого продукцію в сучасній європейській упаковці Тетра Пак. З часом компанія відкрила філіали у всіх найбільших містах України – в Києві, Донецьку, Харкові, Дніпропетровську, Херсоні, Львові і Сімферополі. Незабаром перемоги продукції компанії на численних міжнародних дегустаційних конкурсах не залишаються непоміченими в країнах СНД і Східної Європи. В 1997 році перший пакет соку «Jaffa» був проданий в Росії. Його популярність у російських споживачів після недовгого часу дозволила відкрити в Москві власний філіал. На сьогоднішній день продукція компанії вийшла за прибудови України і Росії. Вона продається в Молдові, Білорусі, Казахстані, Киргизстане, Таджикистані, Азербайджані, Вірменії, країнах Прибалтики. Паралельно продукція компанії ПП «Безмежний обрій»  виходить і на світовий ринок (Румунія, США, Ізраїль, Франція). Із зростанням обсягів продажів ПП «Безмежний обрій»  нарощує свої виробничі потужності. Починаючи з 1995 році, до початку 2009 року ПП «Безмежний обрій»  збільшив свій асортиментний ряд до 237 позицій, пропонуючи продукцію в різній упаковці, в різних цінових діапазонах, досягаючи таким чином, задоволення попиту максимально широкого круга споживачів.
Соковий ринок в Україні як і у всьому світі розвивається достатньо динамічно, розширюючись в рік на 15-25%. При цьому потенціал розвитку ринку залишається величезним. Для порівняння, середньорічний рівень споживання соків на душу населення в Україні в 2009 році склав 5,4 літри, тоді як в Росії даний показник досяг 11 літрів, в Польщі - 21 літр, в Німеччині – 50 літрів, в США – 59 літрів
Зростання ринку відбувається за рахунок збільшення виробництва соків в середині країни при паралельному скороченні обсягу продукції, що імпортується. На сьогоднішній день налічуються не більше 20 вітчизняних компаній, для яких виробництво соків є основним видом діяльності, тоді як в 1998 році їх було приблизно 370. Таку ж ситуацію можна спостерігати і на сокових ринках Росії, Білорусі і Прибалтики.
Тенденція розвитку сокового ринку така, що дрібні виробники вимушені згортати виробництво, не витримуючи конкуренції з великими компаніями, здатними запропонувати споживачу якісні, відносно недорогі соки і нектари в зручній упаковці. На сьогоднішній день 94% сокового ринку доводиться на асептичну упаковку Тетра Пак (багатошаровий картонний брикет), яка розроблена спеціально для тривалого зберігання продуктів без контакту з навколишнім середовищем, частка що залишилася, – на скляну і пластикову упаковку (банки і пляшки). Основна конкурентна боротьба розвернулася сьогодні між шісткою лідерів, на частку яких доводяться більше 80% галузевих продажів.
можна зробити висновок, що компанія ПП «Безмежний обрій»  займає 33% усього сокового ринку України, це друге місце після компанії «Сандора». Друге місце на соковому ринку України дуже радує керівництво компанії ПП «Безмежний обрій» , тому що на заводі зроблено повну модернізацію, а це дозволить збільшити обсяги виробництва і якість продукції. Керівництво компанії планує в 2011 році збільшити свою частку сокового ринку з 33% до 41%, а це значить що в 2011 році компанія ПП «Безмежний обрій»  займе провідну роль у продажу соків і нектарів по Україні. Реалізувати цю стратегію компанія має великі шанси: обсяги продажів компанії в 2010 році в порівнянні з 2009 значно виросли й склали 230 млн. одиниць продукції. І якщо в 2009-му "Витмарк" реалізував 126 млн. літрів соків і нектаров, те в 2010-му ця цифра виросла на 44% і склала 181 млн. 300 тисяч літрів. У грошовому співвідношенні темп росту 2010/2009 склав 50%. (в 2010 році компанія реалізувала своєї продукції на суму 600 млн. грн.) Виробничі показники також мали в 2010-м року позитивну динаміку - обсяги виробництва виросли на 45%.
Обсяг капітальних інвестицій торік склав більше 50 млн. грн. А у свої бренди в 2010 році Витмарк інвестував більш ніж 40 млн. грн.
В 2010-му році компанією сплачено податків у бюджети всіх рівнів - 41 млн 711 тисяч грн.
В 2010 році компанія вивела на ринок СНН нові продукти: соки й нектари премиум-класу ТМ "JAffa Select" в упакуванні тетра-призма 1 літр і 0, 5 літра, а також у скляному впакуванні 0,25 л, морси й дитяче харчування ТМ "Одеський консервний завод дитячого харчування", а також серію консервованих фруктів ТМ "Jaffa Selected fruit".
В 2011 році компанія планує розвивати свої основні стратегічні бренди - ТМ "Jaffa" і ТМ "Одеський консервний завод дитячого харчування", і, звичайно ж, традиційно дивувати й радувати споживачів своїми унікальними новинками. 2010 рік компанія " Витмарк-Україна" почала з нової унікальної серії іноваційних овочевих соків на основі томатного під торговельною маркою "Jaffa Select Томат+".


 
загрузка...

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить