Для поиска темы - пользуйтесь СИСТЕМОЙ ПОИСКА


Стоимость дипломной работы


Home Материалы для работы Асоціативні правила отримання знань

Асоціативні правила отримання знань
загрузка...
Рейтинг пользователей: / 1
ХудшийЛучший 

Асоціативні правила отримання знань

Асоціативні правила (association rules) дозволяють знаходити закономірності між зв'язаними подіями. Відповідно, вони застосовні для вирішення задач виявлення асоціацій.
Прикладом асоціативного правила, служить твердження, що покупець, що купує хліб, купить і молоко з вірогідністю 75%. Вперше ця задача була запропонована для пошуку асоціативних правил по знаходження типових шаблонів покупок в супермаркетах, тому іноді її ще називають аналізом ринкової корзини (market basket analysis). Асоціативні правила ефективно використовуються в сегментації покупців по поведінці при покупках, аналізу переваг клієнтів, плануванні розташування товарів в супермаркетах, адресній розсилці. Проте сфера застосування цих алгоритмів не обмежується лише однією торгівлею. Їх також успішно застосовують і в інших областях: для аналізу відвідин вебсторінок (Web Mining), для аналізу тексту (Text Mining), для аналізу даних по перепису населення, в аналізі і прогнозуванні збоїв телекомунікаційного устаткування і т.д.
Задачею пошуку асоціативних правил не є виявлення всіх правил, оскільки частина з них відомі аналітикам, інші можуть не представляти статистичної цінності. Тому при пошуку вводяться пороги підтримки і достовірності асоціативних правил. Класичним алгоритмом знаходження асоціативних правил вважається алгоритм APriori.


 
загрузка...

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить